Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Köszönöm a tanácsokat!
    Egyelőre még nem vettem h.kart. Egyelőre még csak gondolkozok rajta. Viszont van egy Belcord dugóm, vadi új, de 18-as a csapszegfurat. Valahogy ezt lenne jó felbővíttetni, de ez elég macerás lesz.

    Komment


      Oké oké hogy elég neki a szegényebb keverék, de akinek ez van a motorjában nyilatkozzon már hogy tényleg ennyivel jobb mint a gyári? Tudom hülye kérdés, de azzal is elmentek több 10e km-eket”¦ Ennek meg csak az árából lehet pl két fúrt felujított hengert venni.
      ptm004 kedvelte ezt.

      Komment


        Kiss Ati eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Valahogy ezt lenne jó felbővíttetni, de ez elég macerás lesz.
        Keress egy esztergályost,ők rád várnak,bármelyik megcsinálja,ha nem lusta!!!
        OdinHEM kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          QUOTE=OdinHEM;44303]Oké oké hogy elég neki a szegényebb keverék, de akinek ez van a motorjában nyilatkozzon már hogy tényleg ennyivel jobb mint a gyári? Tudom hülye kérdés, de azzal is elmentek több 10e km-eket”¦ Ennek meg csak az árából lehet pl két fúrt felujított hengert venni.[/QUOTE]

          Sokkal szegényebb keveréket nem bír a mester szerint aki nekem csinálta. A vashenger miatt kell a sok olaj...
          De ezzel egy hibalehetőséget(a bronzperselyt) ki lehet zárni.
          Bár kawasaki hajtókarral elég drága.
          Nekem főtengelyestől 17-be volt. Nem tudom mennyiért újítanak fel egy gyárit bronzperselyesre, de gondolom egy másik főtengely+felújítás se sokkal olcsóbb.

          Komment


            Nekem dugóval gyűrűvel fúrással, főtengely felújítással együtt került 35e Ft-omba 2 éve.

            Komment


              OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Nekem dugóval gyűrűvel fúrással, főtengely felújítással együtt került 35e Ft-omba 2 éve.
              abból 10 a henger, dugó...
              Szóval én jobban jártam :P (legalábbis nagyon remélem)

              Komment


                Sziasztok!
                2 fontos kérdés merült fel:
                - A P12-esebe beszerelhető-e a T5-ös illetve a P10-es típusú Pancsi motorblokkja? Úgy gondoljuk,hogy igen, de állítólag más a felfogatása?
                - A P12-esünkben az első kereket 18"-osról 19"-osra szeretnénk cserélni, mert a benne lévő üt, viszont van jó állapotú 19-es kerekünk. Mi erről a véleményetek?
                Köszi a segítséget!

                Komment


                  Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Sziasztok!
                  2 fontos kérdés merült fel:
                  - A P12-esebe beszerelhető-e a T5-ös illetve a P10-es típusú Pancsi motorblokkja? Úgy gondoljuk,hogy igen, de állítólag más a felfogatása?
                  Hello!
                  A felfogatási pontok azonosak. Beszerelheted nyugodtan.

                  - A P12-esünkben az első kereket 18"-osról 19"-osra szeretnénk cserélni, mert a benne lévő üt, viszont van jó állapotú 19-es kerekünk.
                  Ki kell próbálni, hogy elfér-e a sárvédőtől.
                  wsievers kedvelte ezt.

                  Komment


                    Be lehet szerelni a blokkot, mert a gyári teljesen ugyanaz, mint a T5(tekintsünk el most a minimális változtatásokról a henger csatornáinál). A kerék nem lessz jó, mert változik az utánfutása, teljesen más lessz a vezethetőség, mert a 18-as kerékkel megváltoztatták az első villa alsó szárát. Ha cseréled a kereket, cserélned kell a villát is. Még az a probléma is előjöhet, hogy a középállvány nem ér le.
                    Click image for larger version

Name:	0.jpg
Views:	1
Size:	71.0 KB
ID:	139076
                    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 jan. 12, 17:02.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      Köszönjük a precíz válaszokat! (ezt is vártuk)

                      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Ha cseréled a kereket, cserélned kell a villát is.
                      Most viszont előny, hogy nem eredeti az alsó villaszár!
                      Click image for larger version

Name:	SDC10017.jpg
Views:	1
Size:	200.6 KB
ID:	139081 Ha jól tudom, P10-esé van benne. Ebbe bele lehet tenni a 19-es kereket is (reméljük)

                      sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Ki kell próbálni, hogy elfér-e a sárvédőtől.
                      Abból is van 19-es kerékhez való!

                      Ha sikerült a művelet, megírjuk a tapasztalatokat!
                      wsievers kedvelte ezt.

                      Komment


                        Szia Ricsi!
                        Szerintem jól tudod, ez P10-es teleszkóp villa. Ki van terítve egy P10-es már egy ideje itt nálunk, abban is ilyen hidraulikus csillapítású van. Amíg nem rendeződnek a papírjai addig így kell várnia sajnos...
                        A blokkot nyugodtan cserélhetitek, felfogatás szempontjából olyanok mint a Csepel és a Danuvia blokkok.
                        Ricsi95D kedvelte ezt.

                        Komment


                          Sziasztok!

                          Érdeklődni szeretnék elsősorban azoktól, akiknek Kawasaki KX500 hajtókar van a Pannóniájukban, hogy a főtengely átalakítása konkrétan milyen műveletekkel jár? Új alsó csap kell vagy a amit adnak a készlethez, az átalakítható? Az új hajtókar elvileg szélesebb a gyárinál. Hogy fog elférni a sonkák között?

                          Köszi előre is!

                          Komment


                            Segítsetek egy-két ötlettel vagy elmélettel, mert most kissé tanácstalan vagyok...
                            A frissen felújított blokkom jelen állapotában 2012. decemberben lett összerakva, illetve kipróbálva. Kis járatás volt csak, minden rendben levőnek tűnt. Aztán egy kicsit pihent, majd amikor ott jártam a felújítással beszereltem a vázba, utána együtt pihentek még egy kicsit. Lényeg, hogy ma toltam ki a motort és indítottam be először így kész állapotában.
                            Ment szépen most is, járattam valamennyit üresben délelőtt, aztán délután újra elővettem, megint szépen járt, elkezdtem az udvaron forgolódni vele és arra lettem figyelmes, hogy gyorsításkor csörögni kezd és már alapjáraton is csörömpöl. Fordulaton üresben nem. Messze nem volt üzemmeleg állapotban. Leállítom, kihűl, egy picit megint jó, alig melegszik, megint csörög...
                            Ötletelés: előgyújtás, üzemanyag mennyiség. Előgyújtást 3 mm-en volt, levettem több lépcsőben egészen 2 alá, ugyanaz ill. érezhetően kevésbé szeret pörögni. Úszó eggyel feljebb, súbertű eggyel feljebb, levegőcsavar beljebb, füstöl ill. mégjobban nem szeret pörögni. Vissza mindent, nem ez az ok.
                            Gyertya ki, csavarhúzó a dugattyúra csak enyhén nyomva a holtpontokon érezhető, erősen hallható koppanás. A csavarhúzót erősen nyomva csendben van. Csavarhúzó nélkül pedig enyhén hallható a hang.
                            Péntekre van vizsgaidőpontom, szerelni, alkatrészt vadászni már nincs igazán időm, meg erőm se...
                            Egyelőre még az ötlet is hiányzik, hogy mi lehet a baj. A csapszeg is új, meg persze a persely is, hajtókar alsó is felújítva, a dugattyú is új a gyűrűkkel egyetemben. Ennek tökéletesnek kellene lennie ugyebár...de mégsem.

                            Komment


                              demeter, ha bemelegszik a gépezet akkor is csörög? Nekem a régi hajtókarral ez volt. Hidegen alapjáraton csörgött. Melegen jó volt.

                              Komment


                                A meg kellene nézni hogy a dugattyú felső holtponton mennyire halad el a henger felső síkjától, talán préstávolságnak szokták hívni. Ha ez a távolság túl kicsi, szerintem az is okozhat ilyet.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X