Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MPM 210 kapálógép.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    ha jól sejtem a beöntő nyílás ez lesz, a fogaskerék házba
    Attached Files

    Komment


      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20191003-202633.png
Views:	510
Size:	598.8 KB
ID:	219594 kép lemaradt

      Komment


        Nem:ez ha jól látom a karterszellőztető záródugó,akkor kell ha felborul,szikra nélkül van índitva,túlszívatva,stb.ezt kicsavarva kiszellőztethető a túlfolyt benzin.
        A motorszintje alatt a:hajtásház tetején a két ékszíjszár között keresgélj...
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          Click image for larger version

Name:	ffa.jpg
Views:	479
Size:	9.3 KB
ID:	219599 Ilyen csavart találtam a sajátomon is, elviekben ennek kell lennie a felső fogaskerék házba, alul ahol leeresztő csavar van ott pedig az alsó részt lehet feltölteni és leereszteni?
          Attached Files

          Komment


            holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            alul ahol leeresztő csavar van ott pedig az alsó részt lehet feltölteni és leereszteni?
            NEM !

            Megvan a képen lévő a beöntő a felső hajtóműbe,a leeresztője a deszkalap alakú öntvény oldalán található,legalább 4-5 -éve nem szereltem ilyen gépet,azért nem tudom pontosan....
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              Hát elég ciki amit most írok, de nem tudom azt a felső csavart lecsavarni, csavarlazító ide oda sehogy nem akarja megadni magát, ilyen még nem volt tipp trükk?

              Komment


                holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Hát elég ciki amit most írok, de nem tudom azt a felső csavart lecsavarni,
                Aluból acélcsavar, védett helyen,belülről olajosan,nem értem!Alapból nincs értelme megszorítani,mert a felső része szuszogó:nem lehet lezárni és nem is kell.A makacs csavarokat hatszögű kulcsal merev szárral kell meglazitani,nem tudom elképzelni,hogy ne csavarodjon ki,ha berohadt akkor nem lett olajjal feltöltve vagy elszökött belőle ,akkor szét kell szerelni a hajtást,a károk feltárása miatt!
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  Érdekes, mert a gépen a kipufogón kívül semmi se rozsdás, kopott, elnyalt stb, mindene tiszta, melegen picit nehezen indul ennyi a baja de ha elindul akkor nem áll le soha, ja meg a leállítója nem működik maga a gomb de máshogy is le lehet állítani

                  Komment


                    Vagy inkább gomb nyomására nem áll le

                    Komment


                      Click image for larger version

Name:	20191010_185110.jpg
Views:	518
Size:	579.0 KB
ID:	219639 itt a kis csavar, akármilyen csodaszer ez nem mozdul se balra se jobbra, se a felette lévő kisebb csavar se, nincs elrohadva csak piszkos

                      Komment


                        Ennél sokkal rohadtabb csavart is csavartam már ki, épségben, tehát nem értem mi lehet a baj

                        Komment


                          holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ennél sokkal rohadtabb csavart is csavartam már ki,
                          Dissu hegesztővel melegítsd fel,biztos van a körzetedben valakinek,természetesen jobb menetes...A felső kis-csavarnak látszó izé:a szellőzőnyílás védőkupakja.
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            Kis fejlemények, az alsó csavart amit a kép is mutat sikerült kicsavarni gond nélkül ami picit rozsdásabb is de belül fém tiszta, maga az alátét is nagyon jó állapotba van, és ha hátra megdöntöm akkor jön ki belőle ilyen méz színű olaj aminek viszonylag friss illata van, meglepő de igaz, gondolom ott kell feltölteni az alsó "hajtást" mivel az a kis furat az egyben a leeresztő és feltöltő is... de a felsőt sehogy, az kívül szép állapotba van és mégse lehet megmozdítani, illetve a felső rész leeresztő csavarját se találom, eléggé eldugott szegleten vannak ezek a dolgok, azon az egy leeresztő csavaron kívül az összeset megmozgattam amit találtam és mindegyiket gond nélkül lehetett megszorítani és lazítani elsőre, mivel hiányos gépkönyvet találtam ezért nem tudom pontosan mi hol van rajta
                            Click image for larger version

Name:	image_18500.jpg
Views:	502
Size:	7.8 KB
ID:	219667

                            Komment


                              holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              lletve a felső rész leeresztő csavarját se találom,
                              Nem tudok többet segiteni nekem nincs ijen gépem de a gépkönyvben én sem találom a leeresztőt,hatóműháznak hívja a felső részt,azért parasztésszel keresd a leeresztőt lehet imbuszcsavar azért nem leled ,azt figyeld melyik csavarbak nincs szerepe a rögzítésekben,vagyis ami elüt a többitől.Mindenképpen a sárvédőlemez szintje alatt lell lennie,hátul nem lehet ,emlékeim szerint oldalt keresd.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20191011-190620.png
Views:	448
Size:	875.9 KB
ID:	219670 ilyet találtam, ha nem ez akkor egyik se ez függőlegesen van a többi alsó csavar az vízszintesen az valószínű az illesztő csavarok, mármint a felső imbuszos nagy csavar

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X