Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyerünk veteránnal motorozni! De miben?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Igen,tudom,azt viszont nem tudom,hogy miért olyan nagy az eltérés a hézagolások között.Végül is mindegy,ha nem okoz szorulást.

    Komment


      Az lehet a dolog "nyitja", hogy a Jawa-nál a csapszeg magasságában míg a CZ-nél (a rajz szerint) a gyűrűknél mérik az átmérőt és mint tudjuk a dugó kúpos.

      Komment


        Mostanában az emberek önkényesen túlságosan kicsire veszik a tűréseket, úgy gondolva, hogy attól jobb lessz. Szinte mindenhol ezzel találkozom. Olyannyira, hogy ahol a hengerem fúrattam volna, nekem akarták megmagyarázni, hogy kisebb tűrést használjak olyan dugóra amit én vittem. Ott is hagytam őket gyorsan...
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          túlságosan kicsire veszik a tűréseket
          A múltbéli "ide ez is jó lesz" szemlélet már nálunk is kezd elfelejtődni, kezdjük ezt levetkőzni, ami talán nem is baj. (Nagyapám még megdrótozta a kipufogót, gyertyapipát helyettesített drótdarabbal, vagy az utca porában talált rozsdás csavarokkal szerelt, nem csak akkor ha a kényszer rávitte. Én már hidegrázást kapok az ilyen megoldásoktól.)
          Viszont időnként illetve bizonyos dolgokban talán átesünk a ló túloldalára és szeretnénk túlprecízkedni olyan dolgokat amiket nem kellene. Talán ez a hozzáállás volt ott is a háttérben

          Komment


            Az lehet a dolog „nyitja”, hogy a Jawa-nál a csapszeg magasságában míg a CZ-nél (a rajz szerint) a gyűrűknél mérik az átmérőt és mint tudjuk a dugó kúpos.
            A Jawa dugattyúját is három ponton mérik,rendesen ahogy jobb helyeken szokás.Click image for larger version

Name:	Jawa dugattyú 2..jpg
Views:	1
Size:	207.0 KB
ID:	139605
            Utoljára szerkesztve a következő által: St.Z.350; 2014 márc. 20, 15:46.

            Komment


              Én nem hiszem,hogy ez túl precizkedés lenne hiszen ez a gépműhely több mint 30 éve ezt csinálja és nem kis tapasztalatra tettek szert hiszen a fiuk krosszos múltja is országos és a gépjei is itt lettek fúrva-hónolva/ egyszóval illesztve/.Mit kell egy motoron precízen megcsinální? kérdezhetném ha nem ezt a műveletet. A 0,15-ös illesztés lefutott 10.000 km után" hangos "lesz szerintem hiszen olyan mértékű lesz a kopás/ a két átmérő különbségére gondolok Henger , dugó átmérőre konkrétan.A gyűrű cserét pedig azért szeretnénk megcsinálni ,hogy a bejáratáskor megkopott gyűrűk csere után a tükrös hengerben fognak igazán tömíteni és ekkor lesz igazán kompresszió és tömítettség. Persze egy kevés futás szükséges hozzá még. Ez a mi felfogásunk majd az idő igazolja vagy felül írja helyességét.

              Komment


                Kedves sepy, értem a szándékot,remélem nem fogsz csalódni. Részemről maradok a gyári javaslat mellett.Ezt szeretem a fórumban,hogy jó lehetőség a vélemények cseréjére.

                Komment


                  utca porában talált rozsdás csavarokkal szerelt
                  Abban mi a baj? A mai napig összeszedem ezeket. A multkor egy Rábára való tárcsát vonszoltam hazáig.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Engem is úgy tanítottak és a mai napig lehajlok egy 5-ös alátétért is és azok a " régi furfangok" bizony milyen jók ha haza tudunk jutni a segítségével! Azon a tárcsán pedig milyen finomakat lehet sütögetni!. " Még jó lesz valamire"bizony mikor előkerülnek és tudok belőlük alkotni egy hasznosítható dolgot és ami még nem mindegy azok még anyagból készültek és nem kell elmenni megvenni csak egy adag lelemény kell hozzá.

                    Komment


                      Claytonhine eredeti hozzászólása
                      Адреса в Москве Мегаполис - юридический адрес 9 ифнс бизнесцентр
                      БÃÂ¾ свидания Товарищ!

                      Komment


                        ... lehet túl komplikáljuk a "miben" témát ?
                        Click image for larger version

Name:	motoros ruha.jpg
Views:	1
Size:	33.5 KB
ID:	139797

                        Komment


                          No ha ez elhasal akkor lesz a koptatott Bőr!, de azért megjegyezendő a hátsó az jobb bőrr!

                          Komment


                            Igen mi már csak ilyen maradiak vagyunk. hogy a lányokra bukunk.

                            Komment


                              Én is megfogadtam erre a hátra lévő 30-40 évemre lánypárti maradok ha már az eddig eltöltött 64 ben az voltam. Biztonságban szeretnék továbbra is a szappanért lehajolni!

                              Komment


                                Nekem sárga babetta 207 em van ahhoz szereztem egy régi jet sisakot ami szintén sárga ehhez a törpe mocihoz tökéletesen illik!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X