Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Okmányait vesztett járművek forgalomba helyezése

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Okmányait vesztett járművek forgalomba helyezése

    Forgalomban van 2 db könyv a Danuviákkal kapcsolatban.
    Javaslom vedd meg valamelyiket, nagyon sok hasznos restaurálási - felújítási tanácsokat olvashatsz benne.
    A motrodhoz van szürke forgalmid?
    Megvan az adásvételi láncolatod visszamenőleg az első tulajig?
    zsíráf, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

  • #2
    hello sajnos nincs ...

    Komment


    • #3
      Egyik sem?
      Mármint forgalmi, vagy adásvételi lánc visszamenőleg?
      Ha igen, bele se kezdj a felújításba, hacsak nem úgy akarod használni, hogy veterán rendezvényeken motorzol vele, vagy a kertek alatt.
      Mert forgalmit, és rendszámot nem fogsz kapni hozzá.
      Csak időben szólok, mielőtt pénzt ölsz a motorba.

      Komment


      • #4
        eggyik sem...és majd eldöl ..
        Utoljára szerkesztve a következő által: ficcero; 2010 okt. 10, 08:38.

        Komment


        • #5
          PI, nem az első, hanem a legutolsó bejegyzett tulajdonosig kell a szerződésláncolat.

          Komment


          • #6
            Igen úgy gondoltam én is.
            Köszi.

            Komment


            • #7
              de ha mégis szeretnék papírokat és van rá keret akkor hogyan működne?

              Komment


              • #8
                Pl. összeépítéssel.
                A többit privátban, írj a mail címemre.
                danuvia125.infokukacgmail.com

                Komment


                • #9
                  PI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Pl. összeépítéssel.
                  A többit privátban, írj a mail címemre.
                  danuvia125.infokukacgmail.com
                  Bízom benne, hogy előbb-utóbb ráéreztek a fórumozás lényegére.
                  „Másképp lát, aki motorkerékpáron vakációzik. Az autó kirekeszt a világból, nem is eszmélhetsz, hogy képernyő előtt ülsz megint. Tehetetlen szemlélője vagy a jelenségek vonulásának. A motorkerékpárnak nincs képernyője. Kapcsolatba kerülsz mindennel. Nem is nézed már, annyira részese vagy, és a jelenlét érzése lenyűgöz.”
                  Robert M. Pirsig: A Zen meg a motorkerékpár-ápolás művészete

                  Komment


                  • #10
                    átírás

                    TZ eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Bízom benne, hogy előbb-utóbb ráéreztek a fórumozás lényegére.
                    Most erre mit mondjak
                    Írjam le a másik lehetőséget?
                    Bár végül is felesleges, úgyis rájön magától.

                    Komment


                    • #11
                      Ezt most nem értem pontosan. Nem muszáj egyből számot módosítani szerencsétlen bringán. Érdemes lenne megkerestetni rendszám alapján (ami nagy valószínűséggel megtalálható a váznyakba ütve) a motort a KEKKH nyilvántartásában, hátha nyomára akadnak.
                      TZ kedvelte ezt.

                      Komment


                      • #12
                        PI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Most erre mit mondjak
                        Írjam le a másik lehetőséget?
                        Bár végül is felesleges, úgyis rájön magától.
                        Ja, most már értem. Még mindig kevés a hozzászólásotok, de késöbb lesz majd zárt része is fórumnak, hogy az olyan nehéz felfogásuak is, mint én, okíthatóak legyenek.
                        „Másképp lát, aki motorkerékpáron vakációzik. Az autó kirekeszt a világból, nem is eszmélhetsz, hogy képernyő előtt ülsz megint. Tehetetlen szemlélője vagy a jelenségek vonulásának. A motorkerékpárnak nincs képernyője. Kapcsolatba kerülsz mindennel. Nem is nézed már, annyira részese vagy, és a jelenlét érzése lenyűgöz.”
                        Robert M. Pirsig: A Zen meg a motorkerékpár-ápolás művészete

                        Komment


                        • #13
                          Várj egy picit.
                          Ez így nem teljesen pontos.
                          1. Akkor lehet átütésről beszélni, ha szerez valaki egy forgalmit.Persze ehhez is kell adásvételi, a legutolsó bejegyzett tulajig.
                          2. A KEKKH nyilvántartásában valszeg megvan a motor, a rendszán, motor és alvázszám alapján megmondják róla, hogy pl. mikor vonták ki a forgalomból.
                          De a bejegyzett tulajdonosát nem.
                          Illetve a kérelemhez kell csatolni egy adásvételi szerződés másolatát is.
                          Amúgy a KEKKH címe:
                          Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatók Központi Hivatala
                          Postacím: 1475 Budapest, Pf: 367
                          1106 Budapest, Tárna u. 1-3.
                          Tel: 06 / 1 432-1714

                          Nekem egy forgalim nélküli motorom átírása tartott 3 hónapig.
                          Pénteken kaptam meg a rendszámomat.
                          Mindenkinek azt tanácsolom, ha NEM akar bonyodalmakat:
                          Csak papíros akár - szürke fogalmis is lehet - de visszamenőleg a legutolsó bejegyzett tulajdonosig legyen meg a láncolat az adásvételiből, vagy olyan motort vegyen, akinek a nevén van a vas.
                          Szerintem.

                          Komment


                          • #14
                            Az utóbbival egyetértek, de némi kiegészítéssel. Azért vegyük figyelembe azt is, hogy a régi jármű megmentése is lehet cél, nem csak a felhőtlen, egyablakos ügyintézés (rózsaszín ködben, blabla). Inkább úgy egészíteném ki, hogy ki-ki vérmérséklete alapján döntse el, mennyit ér neki egy régi motor. Az öröm is nagyobb lehet egy lehetetlennek tűnő lepapírozás esetén, persze a bukta is (úgy értelmezem, Ficcero ingyen kapta a mocit, tehát nagy vesztenivalója nincs).

                            De visszatérve, persze, hogy nem adhatnak ki személyes adatokat, milyen jó is lenne. De ha megtalálták a motor adatait, miért ne kérhetne kapcsolatfelvételi eljárást a régi tulajjal? Ekkor persze a címzett dönti el, felveszi-e veled a kapcsolatot, de próba-szerencse. Adásvételi persze kell a motorhoz, de ebben az esetben még nem szükséges, hogy a bejegyzett tulajtól legyen. Csak valamivel tudd igazolni, hogy jogszerűen a tiéd.

                            Gratula a mocihoz, illetve a forgalomba helyezéshez! Leírhatnád a tapasztalatokat, biztos sokakat érdekel a téma!

                            Komment


                            • #15
                              Kapcsolatfelvételt kérhet a tulajjal, feltéve ha még él.
                              Az én első tulajom 1900 !!! - ban született.
                              Amúgy meg van vesztenivalója, hiszen ha elkezdi felújítani, rákölt egy csomó pénzt, utána meg nem írják át.
                              Az összeépítésnél meg az a probléma, hogy ha vesz 10 évvel ezelőtt lepapírozott (itt már beszélhetünk az elbirtoklásról) alvázat és blokkot (külön-külön) és egyezik a blokk és az alváz szám, akkor mit épít össze?
                              Azt mondja, hogy megtalálta az összeillő blokkot és vázat?
                              Még mindig azt mondom, hogy rengeteg idő a forgalombahelyezés így, és fáradtság.
                              Papíros motort kell venni, és azt felújítani.
                              Szerintem.
                              Persze mindenki magának dönti el, hogy hogyan tovább.
                              Köszi a gratulát, mire gondolsz a tapasztalataimmal kapcsolatban?
                              A forgalomba helyezéshez?

                              Komment

                              Working...
                              X