Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Jelen esetben ez 1984 előtti gyártást feltételez, ekkor pedig már voltak idomos japán motorkerékpárok...
Az biztos, hogy mifelénk esélye sincs. Elküldik, hogy csináljon normális műszakit. Nem értem miért kellene OT vizsga egy normál műszaki vizsgának tökéletesen megfelelő motorkerékpárnak. Itt valami más ok van. Pláne akkor nincs értelme, ha egy "hozott" és nem egy restaurált motorkerékpárról van szó. Annyira nem árfelhajtó tényező az OT egy modern motornál. Nálunk nem foglakoznak vele, külföldön meg senkit nem érdekel.
Sziasztok! Fussunk neki még egyszer. Tettem fel a bemutatkozóba képeket a mocimról.
Novemberben hoztam be Németországból, első tulajtól vettem, az összes dokumentáció megvan, gyári papírok, könyvek, 83tól pecsételt vizsgák, stb. 21 ezer km van benne. Makulátlan műszaki állapotban van, hétvégén kapott egy nagyszervízt. Cseréltünk gyertyákat, fékolajat, motorolajat, olaj és levegőszűrőt, kapott új akksit, kaburátor tisztítva és behangolva.
A gumik 2011-es Michelin-ek. Teljesen eredeti gyári állapotban van. Csak szervizelve volt az évek folyamán.
3 apró szépséghibája van, a bal oldali kipufogó végén van egy 5 Ft-os nagyságban dörzsölés, a tankon 3-4 db pár centi hosszúságú karmolás és a blokk egy részén 10 ft nagyságban lepattogott a festék.
Nagyjából körbejártam a dolgot, de attól félek, hogy ezek miatt meghúzzák, viszont semmiképpen nem fogom átfényeztetni. Ez így jött ki a gyárból, ebben az állapotában fogom megőrizni.
Kipróbáltam hétvégén, gyönyörű hangja van, nagyon finoman megy, szuperkényelmes, a műszeregység nagyon komoly, szerintem bőven megelőzte a korát, voltak modern sportmotorjaim, közelében nem voltak információk mutatásában.
kb a mostani túramotorok vannak így felszerelve. mutatja a töltést, a akksi állapotát, az oldaltámaszt, digitálisan mutatja a benzin szintet. ha lent van az oldaltámasz, a kupplung behúzásával magától feljön. nagyon komoly. mindez 83 ban. hihetetlen. (a gonoszkodók kedvéért itt megemlítem, hogy a forgalomtól teljesen elzárt pályán próbáltam ki, tehát nem vagyok bűnöző.)
Újra kérnék Mindenkit, hogy aki tud segítsen, bármilyen infója, tapasztalata, ötlete van ebben a kérdésben. Köszönöm
Üdv Japán. No így már azért sokkal közvetlenebb, műszakibb és emberibb a dolog.
A leírt hibák miatt szerintem nem kell aggódni hiszen nem akkorák hogy amiatt elutasítanák a gépet. Pontot fognak levonni miatta de nem annyit hogy gond legyen. Nekem a Waresz OT-s, full eredeti krómokkal. Abszolút nem makulátlan, nem olyan mint egy friss króm. Itt ott vannak karcok és egy pici rozsda is, de én is elmondtam hogy direkt nem lett újra krómoztatva. Nekem az eredetiség volt az első. Természetesen nem kapott 100%-ot rá de nem izgat túlságosan.
Szia Japán!
Nagyon szép a moci, szerintem nem kell különösképpen izgulnod! Elmondom Neked, én is izgultam és ezért begyűjtöttem mindenféle leírást, kezelési utasítást, gépkönyvet, hogy minél több eredeti képen, rajzon láthassa a Tisztelt Minősítő bizottság a gépet, de ha minden hátszél nélkül be akarsz vágódni náluk, akkor odasomfordálsz egy ilyen vizsgára és személyesen megkérdezed az ott lévő "Mindenttudót", hogy nem nézné-e át a gépedet még mielőtt vizsgaidőpontot kérnél. Ha nem sikerül jó kedvében elkapnod, a legrosszabb esetben azt mondja, hogy előminősítésre be kell mutatni, de legalább ott meg mondja a tutit!(Ezért fizetni kell-e azt nem tudom, ezt is fixáld le vele.) Nekem sikerült jó kedvében találnom az embert, mert elvittem mocimat egy ilyen vizsgára és megkértem, hogy nézze meg. Két vizsgálat között kiszaladt a géphez és akkurátusan közölte velem a hibákat! Rögtön ott kértem egy időpontot és mire az eljött, én kijavítottam, sőt azt sem rótta fel a vizsgán, amit a múltkor nem vett észre! Én úgy látom nagyon szeretik, hogy azt csináljuk amit mondanak és nem okoskodunk feleslegesen!
Sok sikert
Így kellett volna kezdeni. Ezzel a géppel semmi baj sincs, de tényleg jó ötlet az, hogy előre elmész, és rákérdezel. Azért, mert pl. a mi környékünkön most dobtak vissza OT vizsgáról egy teljesen gyári, szép TS MZ-t, azzal hogy fessék újra(semmi nem indokolja ezt). Ezt nem akarja a tulaj, így maradt a normál vizsga és rendszám.
Persze a Pannóniák pedig átmennek majdnem bármilyen állapotban...ezt meg is mondták. :S Így mennek a dolgok itt a keleti végeken.
De szerintem is ennek a motornak simán kellene vennie az OT vizsgát. Egy próbát mindenképp megér. Végső esetben menj más helyre.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 febr. 24, 00:00.
Gratulálok,szép az a motor és ugye nem kellett hátszél.Az ember természetesen minden vizsga előtt aggódik,ideges,mert ilyen műszaki jellegű vizsgáknál,nem csak a jármű,de annak üzembetartója is vizsgázik.Amennyiben az én járművem volt vizsgás,még soha nem vittem el sárosan mocskosan,mert mindig úgy gondoltam,azzal tisztelem meg a vizsgáztatókat,hogy ne kelljen a mocsokban vájkálniuk.Nekem is nagyon rosszul esett annak idején,ha valaki idehozott javítani valamit és csupa mocsok volt,-volt úgy is,hogy elküldtem a nyavalyába és megmondtam többet ide se hozza.
Örülök,hogy megosztottad velünk a jó hírt.
Üdvözlettel:Che
taluga, sinter és 5 további látogató kedvelte ezt.
Most ott tartok, hogy sikeresen levizsgázott a Mozaik utcában is, forgalomba lett helyezve. Akkorát harapott a fék, hogy majdnem elhajlott a fékpad Pöccre indult, gyönyörűen járt, leesett az álluk. Annyira örültem, az egyik vizsgabiztos azt mondta nagyon elismerően, hogy "na ez motor volt a maga idejében". Persze most is az, nagyon meg vagyok vele elégedve.
Mindenhol megfelelt, minden igazolás nálam, de most kicsit tanácstalan vagyok, az okmányiroda jönne, meg végre a rendszám (ha a kezemben lesz, durrantok egy üveg pezsgőt, ráöntöm az OT-s rendszámra és arról fogom a számba önteni) de sem az autóklubban, sem a mozaikban, sem az okmányirodákban nem tudják elmondani, hogyan tovább.
Elakadtam a biztosításnál. Az autóklub oldalán van egy kalkulátor, az egyiknél 32ezer, a másiknál 307ezer per év.
??!! 1-2 ezer forintokról beszél mindeni OT-s kötelezőknél.
Most olvasgattam itt, hogy érdemes belépni valami klubba, és azon keresztül megkötni. Tudtok valami veterán motoros klubot, vagy tökmindegy? Melyik a legegyszerűbb, legolcsóbb?
Először kössem meg, aztán menjek az okmányirodába, vagy fordítva?
Komment