Közlemény
Collapse
No announcement yet.
De jót motoroztunk ma!
Collapse
X
-
Elindultál az 57-es úton Olasz irányába,hogy megnézd nekem hogy látogatható a Loschan-gyűjtemény!
Ha eltaláltam,nyáron beugrok azért a fél lányért!"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 5 likes
Komment
-
Valamelyik Veterán újságban olvastam én is róla.
Jövőre tervezzük,hogy meglátogatjuk. Ha nem sürgős Neked,akkor elgurulhatnánk együtt! Te úgy is jobban ismered a Pécs környéki olyan utakat,ahol nem nyomnak le az árokba ha 65-tel megyek."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 1 like
Komment
-
Ok. Benne vagyok. Én meg cserébe már baromi régóta tervezek egy Pécs-Liszót, aztán ha addig nem rohad le, tovább is tudok menni :-) Mondjuk ha lábon jössz, akkor a hatos utat nem tudod kihagyni, az pedig horror. Még 80-90-el is lelöknek a nyerges vontatók, meg félpercenként valami barom belekezd az előzésbe veled szembe. Az alacsony forgalmú út meg vagy 3x akkora kerülő. A többi nem veszélyes, nem nagyon állatkodnak, ha lehúzódsz, főleg nem.
Mondjuk ha eleve Kaposváron keresztül jössz, akkor el lehet jönni 66-oson is Sásd felé, az nyugisabb.
Komment
-
Mondjuk ha eleve Kaposváron keresztül jössz, akkor el lehet jönni 66-oson is Sásd felé, az nyugisabb
Ok. Benne vagyok. Én meg cserébe már baromi régóta tervezek egy Pécs-Liszót, aztán ha addig nem rohad le, tovább is tudok menni :-)
És a legendás 66-os úton motorozni, felbecsülhetetlen.
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 6 likes
Komment
-
Sok-sok hónap kihagyás után végre ismét motoroztam pár métert
Volt ez a hercehurca a gyújtással. De ma végül is sikerült összerakni. Gyári világító tekercsek és CDI gyújtás. Mindez egy gyári alaplapon.
Kitoltam a gépet, rugdostam vagy 10 percet mire adott valami életjelet. Igaz csak visszarúgás formájában, de már annak is örültem.
Aztán beindult! Na úgy ahogy voltam pattantam is fel rá, egyesbe be, gáz, kuplung fel aztán indulás! Hátrafelé...
Na akkor vissza a garázsba, alaplap ütközésig a másik végállába, ismét próba, a motor pöccre indul. De ismét visszafelé...
Na itt már kezdtem ideges lenni. Próbálgattam még állítani az alaplapon, de persze semmi változás.
Szóval mindent átszereltem az egyik egyedi gyújtásalaplapra, méghozzá a 360°-ban forgathatóra. Szemre felraktam gyorsan aztán ismét próba. És a motor első rúgásra indult, végre normálisan, szóval mentem is vele pár métert
Ami érdekes:
A gyári alaplappal már alapjáraton is(igaz rossz irányba forogva) jobb a fénye a 12V65W-os H4-essel mint a gyárival.
Az egyedi alaplappal viszont alapjáraton igencsak gyenge a világítás
A fő különbség az osztás. Az egyedi alaplapon 120°-onként vannak a tekercsek, a gyárin viszont nem. (na meg még ellenőriznem és minimalizálnom kell a légréseket. De lehet hogy átalakítok majd egy gyári alaplapot 360°-ban forgathatóra...)Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 dec. 19, 22:34.
- 8 likes
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNa úgy ahogy voltam pattantam is fel rá, egyesbe be, gáz, kuplung fel aztán indulás! Hátrafelé...
Öregek mesélték, hogy - talán - a Hoffer traktort lehetett fordítva beindítani, amikor a lendkerék ide-oda lötyögött. Úgy tolattak vissza a telek végéről.
Mai alakításom a következő volt.
Sikerült egy bő órácskát rosszalkodnom egy jobb túra endúró hátán.
Pancsi után furcsa magas dög, nagyon kényelmes. Óvatos duhajként finoman adagoltam, de megszoktam, hogy menetszél alapján érzem a sebességet, ezért sikerült kapásból a 140.
Az öreg gépen rossz helyen van a váltókat, térdemeléssel kell váltanom. Az újabb gépen furcsán kapkodtam a térdemet, amíg megszoktam, hogy itt bizony japán technika van pöccintéssel.
A Pancsira visszaülve, mint egy szédült tyúk indultam haza, szegény öreg furcsán nézett, amikor induláskor lefele rugdaltam a váltót, vagy nyolcvannál egy laza dobott kuplunggal akartam tenni az ötöt.
A nap fénypontja az volt, amikor a jelzőkkel telepakolt gépen reflexből dobtam egy jobb kar oldalra ki jelzést...
- 5 likes
Komment
-
bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIlyen nekem is kell! Taxi filmben csináltak ilyet a robogóval.
Öregek mesélték, hogy - talán - a Hoffer traktort lehetett fordítva beindítani, amikor a lendkerék ide-oda lötyögött. Úgy tolattak vissza a telek végéről.
Hát még ha az a motor valami szélvédelemmel ellátott szörny lett volna
Ismerős mondta hogy bizony járt úgy, sok-sok éve motorozik, aztán amikor kapott egy körre egy kis literes, komoly szélvédelemmel ellátott gépet úgy meglett a 200 hogy neki még 100-nak se tűnt
(na egy ilyen után lenne élmény visszaülni a Pannóniára)
- 3 likes
Komment
Komment