Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Brrrr. Mentünk egy jó negyvenet. Aki a tájból kitalálja, merre jártam, megkapja a fele lányom, meg a királyságom. 3 felezővonal csík látótávnál bátor menni.


    Click image for larger version

Name:	2015-12-12 12.11.28.jpg
Views:	2
Size:	193.2 KB
ID:	147756

    Komment


      Aki a tájból kitalálja, merre jártam
      Nekem ismerős nagyon, valahol már láttam....Fogadjunk valahol Pécs környékén van... Amúgy nem a nyeremény miatt írtam nem szeretném ha meg kellene felezni a lányod.....

      Komment


        Elindultál az 57-es úton Olasz irányába,hogy megnézd nekem hogy látogatható a Loschan-gyűjtemény!
        Ha eltaláltam,nyáron beugrok azért a fél lányért!

        Komment


          Jól tippeltél. Nem sokáig jutottam, az már a visszaút része volt és odafagytam a vashoz.
          Erről a múzeumról nem tudtam, elő is fogom vadászni az elérhetőséget és ha jobbra fordul az idő lemegyek.
          Fél lányért jöhetsz, fiam van. Cserébe fél pálinka van elég.

          Komment


            Valamelyik Veterán újságban olvastam én is róla.
            Jövőre tervezzük,hogy meglátogatjuk. Ha nem sürgős Neked,akkor elgurulhatnánk együtt! Te úgy is jobban ismered a Pécs környéki olyan utakat,ahol nem nyomnak le az árokba ha 65-tel megyek.

            Komment


              Ok. Benne vagyok. Én meg cserébe már baromi régóta tervezek egy Pécs-Liszót, aztán ha addig nem rohad le, tovább is tudok menni :-) Mondjuk ha lábon jössz, akkor a hatos utat nem tudod kihagyni, az pedig horror. Még 80-90-el is lelöknek a nyerges vontatók, meg félpercenként valami barom belekezd az előzésbe veled szembe. Az alacsony forgalmú út meg vagy 3x akkora kerülő. A többi nem veszélyes, nem nagyon állatkodnak, ha lehúzódsz, főleg nem.

              Mondjuk ha eleve Kaposváron keresztül jössz, akkor el lehet jönni 66-oson is Sásd felé, az nyugisabb.

              Komment


                akkor el lehet jönni 66-oson
                És a legendás 66-os úton motorozni, felbecsülhetetlen.

                Komment


                  Mondjuk ha eleve Kaposváron keresztül jössz, akkor el lehet jönni 66-oson is Sásd felé, az nyugisabb
                  Köszönöm,akkor az útvonal kérdését ezzel meg is oldottad! Hazafelé mindenképp Kaposváron keresztül szerettem volna jönni,de így akkor odafelé is célba veszem!


                  Ok. Benne vagyok. Én meg cserébe már baromi régóta tervezek egy Pécs-Liszót, aztán ha addig nem rohad le, tovább is tudok menni :-)
                  Rendben,ha aktuálisak lesznek a túrák,keressük egymást!

                  És a legendás 66-os úton motorozni, felbecsülhetetlen.
                  Ezt is terveztem!

                  Komment


                    Múlt hétvégén beletekertem egy bő 100-ast a Dancsába a Bükkön át, de ahogy látom, e hétvégén nem lesz motorozás, elég pocsék idő van és lesz itt ÉK-en.
                    Elég hasonlók a képeim a 2 héttel ezelőttihez, pedig másfele mentem, de az erdő már csak ilyen
                    Click image for larger version

Name:	vis151212 005.jpg
Views:	1
Size:	202.9 KB
ID:	147791Click image for larger version

Name:	vis151212 008.jpg
Views:	1
Size:	204.9 KB
ID:	147792Click image for larger version

Name:	vis151212 011.jpg
Views:	1
Size:	202.7 KB
ID:	147793Click image for larger version

Name:	vis151212 015.jpg
Views:	1
Size:	184.7 KB
ID:	147794

                    Komment


                      Lillafüred - Mályinka - Lázbérc útvonal esetleg ???? Az gyönyörű , a hideg miatt pedig minden elismerésem , és részvétem ! Gratulálok hozzá !

                      Komment


                        Talált! Pontosabban Nagyvisnyóra mentem, hazafele meg a földúton Tardonán át Varbóra, ne kelljen már megint vissza felmászni 800 m-re.

                        Komment


                          Sok-sok hónap kihagyás után végre ismét motoroztam pár métert

                          Volt ez a hercehurca a gyújtással. De ma végül is sikerült összerakni. Gyári világító tekercsek és CDI gyújtás. Mindez egy gyári alaplapon.
                          Kitoltam a gépet, rugdostam vagy 10 percet mire adott valami életjelet. Igaz csak visszarúgás formájában, de már annak is örültem.
                          Aztán beindult! Na úgy ahogy voltam pattantam is fel rá, egyesbe be, gáz, kuplung fel aztán indulás! Hátrafelé...
                          Na akkor vissza a garázsba, alaplap ütközésig a másik végállába, ismét próba, a motor pöccre indul. De ismét visszafelé...
                          Na itt már kezdtem ideges lenni. Próbálgattam még állítani az alaplapon, de persze semmi változás.

                          Szóval mindent átszereltem az egyik egyedi gyújtásalaplapra, méghozzá a 360°-ban forgathatóra. Szemre felraktam gyorsan aztán ismét próba. És a motor első rúgásra indult, végre normálisan, szóval mentem is vele pár métert


                          Ami érdekes:
                          A gyári alaplappal már alapjáraton is(igaz rossz irányba forogva) jobb a fénye a 12V65W-os H4-essel mint a gyárival.
                          Az egyedi alaplappal viszont alapjáraton igencsak gyenge a világítás
                          A fő különbség az osztás. Az egyedi alaplapon 120°-onként vannak a tekercsek, a gyárin viszont nem. (na meg még ellenőriznem és minimalizálnom kell a légréseket. De lehet hogy átalakítok majd egy gyári alaplapot 360°-ban forgathatóra...)
                          Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 dec. 19, 21:34.

                          Komment


                            Na végre mentem vele pár métert Igaz hogy 20 perc után már jobbnak láttam ha hazajövök(3 fok az 3 fok ) de szemre felrakott gyújtással is meglepően jól megy
                            Este előszedem a stroboszkópot, kíváncsi vagyok hogy mekkora az előgyújtás, mert így elég jól megy.

                            Komment


                              heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Na úgy ahogy voltam pattantam is fel rá, egyesbe be, gáz, kuplung fel aztán indulás! Hátrafelé...
                              Ilyen nekem is kell! Taxi filmben csináltak ilyet a robogóval.
                              Öregek mesélték, hogy - talán - a Hoffer traktort lehetett fordítva beindítani, amikor a lendkerék ide-oda lötyögött. Úgy tolattak vissza a telek végéről.

                              Mai alakításom a következő volt.
                              Sikerült egy bő órácskát rosszalkodnom egy jobb túra endúró hátán.
                              Pancsi után furcsa magas dög, nagyon kényelmes. Óvatos duhajként finoman adagoltam, de megszoktam, hogy menetszél alapján érzem a sebességet, ezért sikerült kapásból a 140.
                              Az öreg gépen rossz helyen van a váltókat, térdemeléssel kell váltanom. Az újabb gépen furcsán kapkodtam a térdemet, amíg megszoktam, hogy itt bizony japán technika van pöccintéssel.
                              A Pancsira visszaülve, mint egy szédült tyúk indultam haza, szegény öreg furcsán nézett, amikor induláskor lefele rugdaltam a váltót, vagy nyolcvannál egy laza dobott kuplunggal akartam tenni az ötöt.
                              A nap fénypontja az volt, amikor a jelzőkkel telepakolt gépen reflexből dobtam egy jobb kar oldalra ki jelzést...

                              Komment


                                bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ilyen nekem is kell! Taxi filmben csináltak ilyet a robogóval.
                                Öregek mesélték, hogy - talán - a Hoffer traktort lehetett fordítva beindítani, amikor a lendkerék ide-oda lötyögött. Úgy tolattak vissza a telek végéről.
                                Addig örülj amíg előre megy ha berúgod



                                Hát még ha az a motor valami szélvédelemmel ellátott szörny lett volna
                                Ismerős mondta hogy bizony járt úgy, sok-sok éve motorozik, aztán amikor kapott egy körre egy kis literes, komoly szélvédelemmel ellátott gépet úgy meglett a 200 hogy neki még 100-nak se tűnt

                                (na egy ilyen után lenne élmény visszaülni a Pannóniára )

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X