Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Hétvégén az eső előtt még mentem egy 50 km-es próbakört a Bükkbe a frissen vizsgázott Jáwámmal, fincsi
    Click image for larger version

Name:	1457196814_28.jpg
Views:	1
Size:	48.1 KB
ID:	148342Click image for larger version

Name:	1457196817_96.jpg
Views:	1
Size:	51.5 KB
ID:	148343

    Komment


      Ma én is mentem egy jó kört.
      A városban száraz, némi permetnyi esővel, a Mecsek fele ködpaplanban eltűnt. Miért is nem menjek fel? Győztem lejönni negyvennel felhajtott plexi mellett jól elázva.
      Miután kicsit lelazultam, beálltam egy bezárt áruház parkolójába vezetéstechnikázni.
      Nyolcas, fékezés, éles kanyar stb.
      Itt jön a probléma, mivel betonszegéllyel kirakott virágágyásokat, fákat kerülgettem.
      Ha elrontod, azon nem lehet átmenni rajta, mint a bóján.
      Így esett meg, hogy kicsit nagyobb lett a sebesség, kirántottam a bal kanyarból jobbra, majd reflexből satufék. Segge kitört és még annyi időm volt, hogy elköszöntem a bal indexemtől is, mert a bukócső után a drága index, a drága fékkar és a kormányvég ér csak le eséskor. Három fordulat a betonon a hossztengelyem körül és már elemezhettem is, mit rontottam el.

      A mai nap mérlege: 1 index 6000 (a másikat már az elején letörtem, úgyhogy 2), 1 kuplungkar 2000, 1 pár kormányvégsúly (a másikat már az elején elhagytam) - ez se olcsó. Egész jó.

      Komment


        1 pár kormányvégsúly
        És az mire való?.........................
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          A mai nap mérlege: 1 index 6000 (a másikat már az elején letörtem, úgyhogy 2), 1 kuplungkar 2000, 1 pár kormányvégsúly (a másikat már az elején elhagytam) - ez se olcsó. Egész jó.
          Ha felteszel egy jó kézvédőt a fék és kuplungkar nem bánja az ilyen mutatványt.
          a kormányvégsúly kormányban lévő része benn maradt a helyén a végén lévő bumszlit ha nem kapsz külön lehet esztergálni rézből ami azért jó mert a réz fajsúlya nagyöbb.

          - - - Updated - - -


          És az mire való?...
          Elvileg e kormányvégen egy tehetetlen plusz súly van amitől a kormánylengés Sportmotoroknál és kormányrezgés enduróknál csökken illetve később jelentkezik,

          Komment


            a kormánylengés Sportmotoroknál és kormányrezgés enduróknál csökken illetve később jelentkezik,
            Köszönöm!
            A hit számít?Lehet kiszedem,hátha észreveszek valamit,egyenlőre zavarónak érzem a 4-cm-es kilógó haszontalannak látszó csonkot.............
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              És még egy haszna lehet az ér le hamarabb és nem a markolat végét radírozod a betonon. Kedves Bokor ne haragudj de erre a mutatványra nem nyomtam TETSZIK -ET! Inkább most mint szezonban nagy forgalomban. Az a fránya gravitáció kísért bennünket.

              Komment


                Szedd ki csak az egyik oldalit, majd engedd el a kormányt menet közben. Vagy próbáld ki nélküle elengedni.
                Bukásnál pont jó az a 4cm, mert párszor ez fogta fel a fékkar törését.
                A rezes ötletre hajlok. Vagy kiöntöm ólomból, az van a horgász időkből :-)
                Az meg ütéstől kilapul.

                Komment


                  Kedves Skodi! Azt elhiszem, hogy avval a géppel fincsi volt. Nekem is ez a tipus volt én toltam ki a Jármű boltból klassz gép. Úgy látom alakul a Jawa- Cz részleg!

                  Komment


                    Ne gondold, hogy nem tudok különbet mondani!

                    Az első nagymotorom egy TS 150-es MZ volt, az álmom persze a 250-es, de arra nem volt pénz...Valamiért akkoriban az volt a mániám, olyan motort akartam, ami pusztán a gázadásra egy kerékre áll...Próbálgattam rendesen, és amikor sikerült úgy behintáztatnom, hogy a szerencsétlen is megcsinálta a maga kis 12,5 LE-jével, akkor roppant kíváncsi lettem az eredményre, és megpróbáltam megnézni, mennyire emeli meg a kereket? Kihajoltam oldalra, és gondolom félrehúzhattam a kormányt, a lényeg, hogy nemsokára a földön voltam...

                    Index, lámpatartó, kormányhatároló letörve, tank behorpadva a kormánytól, km-ra, meg kicsit a lámpa tök...

                    Komment


                      Én később kezdtem a motorozást, valahogy eszembe se jut, hogy bármelyik kerékre állítsam, vagy füstöltessem a kereket.
                      (Örülök neki, hogy van még rajta pár tized mm, talán kihúz egy szezont csere előtt :-)
                      Néha üresben megrángatom a gázt, ha gyerekek néznek az út szélén, de azt is csak max 6ezerig, nehogy kikönyököljön a hajtókar. Utoljára a kemping bringával vadultam 8 évesen, mert azért nem volt kár.

                      - - - Updated - - -

                      Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Kihajoltam oldalra, és gondolom félrehúzhattam a kormányt, a lényeg, hogy nemsokára a földön voltam...
                      Lemezjáték, a videón látható kolléga nem tőled tanulta?
                      https://www.youtube.com/watch?v=DJB05L-BHbc

                      Nevetve emlékszek vissza, hogy a motorosiskolában eleinte attól rettegtem, hogy a nagymotor (szegény jól lefojtott CBF 600asok) kiugrik alólam.

                      Komment


                        A gumi nem játék. Erre én is a tavalyi szezon végén döbbentem rá igazán mikor letámasztottam a gépet. Úgy elkopott az elő gumim, hogy néhol a Slikk-re hasonlított pedig még esőben is húztam neki nagy pakkal. Ha lassabb a gép nem baj ha haza visz de ha a gumi kopott és főleg tudsz is róla nem lehet nyugodt az ember menet közben.

                        Komment


                          A gumikopás és a csúszás kapcsolatát sose fogom megérteni. A régi Swift mindig levetett papucsokat kapott és kopójelig vittem őket. Sose csúszott meg. A motoron középen kopójelig lement, a szélén vastag. Gyakorlott motorosok megnézték, szerintük még bőven jó, puhasága megvan, nem is csúszik. Kombi Astrán a hátsó gumi még kopójel felett van fél-egy millivel. Úgy mászott a feneke, hogy megijedtem. A Suzukin ilyen gumival még két szezont kihúztam.

                          Komment


                            bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            A gumikopás és a csúszás kapcsolatát sose fogom megérteni
                            Alapvetően motorokra más igénybevételű gumit tesznek. A jó gumi főleg sportmotorokon jó ha kibí r 5-6000km-t cserébe 1 garntúra annyi mint egy jobb minőségű középkategóriás autóra a 4db ami elmegy akár 80000km-t is.
                            az a gumi ami kibír 1 motoron 10000 km-t az egy olcsó fos. azon újkorában is csak csúszkálni fog a nép, főleg az eső kezdetén még éppen csak nedves utakon, neaggyisten jó kis köves ill makadám úton.
                            És itt következik be az a tévedés, hogy a gumibontókban vett olcsógumi jó lesz. annak már kora van, és lássuk be a németek és svájciak stb. sem a mérhetetlen pazarlásukról híresek, tehát nem azért dobják el mert van másik hanem azért mert az már megkeményedett a koránál fogva és éppen ezért az összes tulajdonsága közül épp a tapadóképességét veszítette el.

                            Komment


                              Ahogy nézem ez sportra igaz. Túrásoknál (aszfalt) itt azért jóval többről szoktak beszélni.

                              Komment


                                Ennekem a mindennapi hasznalatos munkasmotor egy 2007-es evi Yamaha TDM 900 ami max 5000 km-et megy egy gumival ugyhogy nem csinalom a MAD-MAX koroket foloslegesen .Attol fuggetlenul nagyon szeretem mert a rovid kanyarokban nagyon jol lahet vele csusztatni (drift,derapal,) majdnem mint egy egyhengeres szupermotarddal, csak ezzzel egy kicsit komplikaltapbb de ez a stilus odavag a guminak.Egyebkent ami eddig a legtovabb birta ezen a motoron az a Michelin Pilot road 3. Az elso gumi amivel kijott METZELLER 3000 KM utan lecsereltem mert instabil volt csuszkalt probaltam a Pirellit az sem volt jobb ,majd jott a Dunlop ketszer egymas utan most pedig a Michelin mar masodszor de ez eddig a leg stabilabb es erdekes modon tovabb is birja.Ez elott a motor elott hasaznaltam egy HONDA vfr 800 v-tech
                                azon tovabb tartottak a gumik, egy kicsivel.Egyebkent a motor ami talan a leg gazdasagosabb minden szempontbol amit en eddig hasznaltam(volt egy jo par) az a BMW F 650 GS 2002-es evi kevesebbet fogyasztott mint egy scooter pontosan egy Honda sh 125 ami nagyon jo jarmu. Ami a gumit illeti szerintem majdnem ketszer addig birtak mint a TDM-en

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X