dott eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
De jót motoroztunk ma!
Collapse
X
-
Köszönöm a választ.
Ettől tartottam
Az első ötlet egy DKW125RT volt, mert milyen jól nézne ki a 2.Világháborús airsoft játékon, de kis kutakodás után a lehetetlen kategóriába került.
Így jött a Moszkva M1A, ami ugye a "leszármazottja".
További keresgélés meg egyenesen vitt a K55 -höz, ami ugye már hátul teleszkópos megoldás,viszont épp ez az ami nem tetszik benne, és végképp nem autentikus a 2.VH-hoz.
De mivel a hétköznapokban is használnom kellene, ezért úgy látszik kompromisszumot kell kötnöm.
Majd valami oldaldobozzal el kell álcázni a hátsó teleszkópokat, úgysem vagyunk vérprofi hagyományőrzők, ennyi bele kell férjen.
Az meg már csak külön öröm, hogy egy jobb sorsra érdemes technikai emléket sikerül megmentenem a vaskohótól(legalábbis egy ideig).
- - - Updated - - -
Off---.)Egy S51 váz itt áll éppen a 4. emeleti erkélyemen lassan épülget, mert központi hátsó teleszkópos lesz (ezért elnézést mindenkitől), de csak így kapja meg azt a formát ami tetszik.
Valami ilyesmit.
OFF vége
- 2 likes
Komment
-
korzaar eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseValami ilyesmit.
Még napi használatra is alkalmas lehet. Ez ugye 50-es?
Komment
-
Igen ez egy Honda Solo 50ccm, 4 ütemű.
Ez egy nem túl régi, ha jól emlékszem 2003-as típus.
Kicsit fel van öltöztetve, egy kis festék és már kész is.
A Simsonomat(1987-es évjárat a váz), ehhez hasonlóra építem, egy K55 tank már beszerzésre került, sajnos a térdvédő gumit tartó lemez mindkét oldaláról hiányzik, ezért is vettem meg mert amúgy is szélesíteni kell a tank alján a vázalagutat, így legalább nem egy jó példány lesz elszabva.
Egyébiránt ha már itt tartok, akkor megkérdezném, hogy a tank hegesztése után kell-e belülről valamivel kezelni, hogy ne kezdjen el rozsdásodni?
....és a hab a tortán, hogy valami félreértelmezés miatt, én sokáig abban a tévhitben éltem, hogy a "B"kategóriás jogosítvánnyal vezethetek 125-ös motort(volt ez a hercehurca a kategória körül), úgyhogy , ha meglesz a 125-ös motor, akkor még egy jogsi is kell majd)Utoljára szerkesztve a következő által: korzaar; 2014 okt. 15, 09:48.
- 2 likes
Komment
-
korzaar eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésevolt ez a hercehurca a kategória körül
De nem, kell tenni vizsgát (igaz ha jól tudom nem a szokásos, teljes tanfolyamot kell végigjárni).
Egyébként ezzel az építménnyel a rendőr nem kötekszik?
(Bár ha az én dongóm nem szúr szemet nekik...)Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2014 okt. 16, 07:53.
Komment
-
Egyébiránt sokan ezzel sincsenek tisztában:
"A kérdésre a válasz a 289/2009. (XII. 18.) Korm. rendeletben található, amely: A közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet módosítása címet viseli, és a vonatkozó része így szól:
28. § (2) Az R. 1. számú függelék II. fejezet r) és r/1) pontja helyébe a következő rendelkezés lép (A közúti járművekkel kapcsolatos fogalmak):- r) Segédmotoros kerékpár: a külön jogszabályban L1e járműkategóriába sorolt kétkerekű, L2e járműkategóriába sorolt háromkerekű jármű, továbbá az L6e járműkategóriába sorolt quad és mopedautó.
- r/1) Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti. A kerékpáron a kerékpárt nem hajtó személy is szállítható erre alkalmas ülésen. A kerékpáron utánfutó vontatására alkalmas berendezés helyezhető el.
"A fentiek alapján, akkor nevezhetjük kerékpárnak a járművünket, ha van rajta pedál, amivel hajthatjuk azt, és a villanymotor teljesítménye kisebb, mint 300W. A robogókra hasonlító villanybringák, amelyekre alapból nem szerelik fel a hajtókarokat és a pedálokat, nem hajthatók emberi erővel. Így, ha egy ilyennel igazoltat a rendőr, akkor jogosan kérheti a jogosítványodat, mivel járművünk emberi erővel nem hajtható, tehát nem esik bele a KRESZ kerékpár fogalom meghatározásába."
...nos pontosítottam a hsz.t, ez egy idézet volt a cikkből, ami egy kérdésre válaszolt, miszerint "Kerékpár-e az elektromos bringa"
és itt már tényleg a rendőr jóindulatán múlik, kap-e az illető csekket
A ccm beütést meg elvileg ugye a gyártó/forgalmazó is megteheti, meg talán a rendőr sem veszi olyan szigorúan, hacsak nem valami láthatóan nagyobb köbcentis motorról van szó.Utoljára szerkesztve a következő által: korzaar; 2014 okt. 15, 12:50.
- 3 likes
Komment
-
ha jól tudom nem a szokásos, teljes tanfolyamot kell végigjárni
Korzaar!
Nem gondolkozol 125-ös Csepelen?
A 125/T típustól kezdve már elől-hátul teleszkóposak, sok alkatrész van hozzájuk, forgalomba helyezés jóval könnyebb - szerintem - mint egy K55 esetében."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 1 like
Komment
-
dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEzek szerint mégsincs rendben a dongóm"Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."
- 2 likes
Komment
-
Örs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTöbbek között nincs rajta hátsó lámpa, első-hátsó prizma,
Hiába, ezt a dongót haladásra építettem, nem állásra
Komment
-
Motorizált segéd - Dongó
...ebben a cikkben a forgalmazó szerint is segédmotoros kerékpár a dongó, annak minden nyűgjével.
(ezért nem is vettem, pedig könnyebb lenne felcipelni a 4. emeletre)
A világítás álló helyzetben témára: szerintem az akkumulátorral nem felszerelt smkp.-ok sem világítanak álló helyzetben, ha leállítod a motort.
Amúgy a bicikli lámpa sem világít ha dinamós és állsz pl. a piros lámpánál.
Komment
Komment