Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Cz márkatárs kereső
Collapse
X
-
Sajátos elképzelései voltak az előző tulajnak a motor javításáról, de leleményből ötös.
Néhány ezer kilométert már megtettem ezzel a fékkel, és előttem is használták biztosan. Amíg kellett kitartott, de nem tesztelem tovább az őrangyalom képességeit, elteszem mint a garázsbuher végterméke
- - - Updated - - -
Ehhh, ahhoz képest, hogy ketté van repedve, két szegecs megoldja?
- 4 likes
Komment
-
Kikki eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése[ATTACH=CONFIG]22023[/ATTACH]
Tegnap vettem Szigetszentmiklóson két új szűrőt a csapokra.
Ilyen szűrőt a szigetszentmiklósi börzén kívül hol lehet még venni? Én nem igazán találtam,ha jól gondolom a végének menetes a belseje?
Komment
-
Face-ról:
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 4 likes
Komment
-
Lehet rosszul emlékszem, de a nálunk forgalmazott 250-esek az akkor retro kategóriájú csepptankos blokkot kapták???
Amúgy Ricsi95D egy írásával találkoztam a Veterán újságban? Persze úgy véletlenül mert mostanában inkább sorba rakom, mint olvasom, mert nyugdíjaskoromban fogok ráérni
- 3 likes
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLehet rosszul emlékszem, de a nálunk forgalmazott 250-esek az akkor retro kategóriájú csepptankos blokkot kapták???"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
Azok az egyhengeresek az Egyiptomi exportból kerültek ide. A kéthengeres 250-es csak magánúton jöhetett be pár. A hengere/hengerfeje kocka, csak más furatkiosztású, mint a 350-esé, de az öntvénye ugyanaz(a hengerfejnek, és a hengernek), felszerelve az előbbi a 350-eséhez képest fordítva áll. A hengernél löket és furatkülönbség van, a főtengelynél a hajtókar rövidebb.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 nov. 10, 20:18."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 6 likes
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAmúgy Ricsi95D egy írásával találkoztam a Veterán újságban? Persze úgy véletlenül mert mostanában inkább sorba rakom, mint olvasom, mert nyugdíjaskoromban fogok ráérni
Mégegy régi cikk:
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 3 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzok az egyhengeresek az Egyiptomi exportból kerültek ide. A kéthengeres 250-es csak magánúton jöhetett be pár. A hengere/hengerfeje kocka, csak más furatkiosztású, mint a 350-esé, de az öntvénye ugyanaz(a hengerfejnek, és a hengernek), felszerelve az előbbi a 350-eséhez képest fordítva áll. A hengernél löket és furatkülönbség van, a főtengelynél a hajtókar rövidebb.
- 2 likes
Komment
-
Igazad van így a pontos, csak az első széria hengerfeje ilyen a 634 nél. A Czetkánál pedig tényleg különbözik már.
7 képekUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 nov. 13, 18:57."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
Komment