Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    És meg egy érdekesség ha már az első szériás 634 említésre került: ezekben nem volt félautomata kupplungkiemelo.ha jól megnézitek a harmadik képen a kupplung bowden a porlasztó gumi alatt megy át be a blokkba . Nem úgy van vezetve mint a félautomata kupplungosnál.

    Komment


      Igen az automata kiemelő volt az első amit kihajítottam a cz-ből rettenetesen idegesített,mikor elindulásnál egyesbe-tételnél ellágyult a kezemben a kuplungkar,váltáskor is kizökkentett a ritmusomból! A 634-es rendkívül jól motorozható kényelmes motor volt(ma is csorog a nyálam egy JAWA-bordó hosszulámpásra!
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        Nekem meg idő kéne hogy rendbetegyem. Sok a projekt de kevés az időm na majd 7 ev mulva nyugdíjban ..

        Komment


          Te kis naiv lélek. Ha nyugdíjas leszel sosem lesz ennyi szabad időd mint most! Az automatára térve ha pontosan beállítod nagyon sokat segít persze gyakorolni kell vele. Villogó nélkül kézzel jelezve lehet sebességet váltani balra kanyarodásnál és esetleges fékezés közben. Lényeges akkora hézagot kell hagyni a görgőnek, hogy ujjal éppen lehessen görgetni, lehet lábbal felfele - lefele kuplungolni vele. A legjobb a Sport-é ott csak 1 van felfele a többit lehet gázelvétel nélkül taposni sürgős esetben. Szinte elnyűhetetlen a váltója nem látni pigmentes fogaskereket.

          Komment


            sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Szinte elnyűhetetlen
            Igen:és én ismerek olyat,aki inkább vesz egy Guzzit aki annyira vigyáz rá...nehogy kopjon
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              Én is láttam már ilyet! a tükörben mondom is neki menny borotválkozni!

              Komment


                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Az automatára térve ha pontosan beállítod nagyon sokat segít persze gyakorolni kell vele. Villogó nélkül kézzel jelezve lehet sebességet váltani balra kanyarodásnál és esetleges fékezés közben. Lényeges akkora hézagot kell hagyni a görgőnek, hogy ujjal éppen lehessen görgetni, lehet lábbal felfele - lefele kuplungolni vele.
                Ez annyi gondot okoz hogy hosszabb a váltókar útja mint egy "rendes" motornál, de ha kiiktatjuk az automatát akkor is ugyanakkora marad csak valamivel kisebb erő kell a váltáshoz, de azt kéznél buktad is azonnal.
                Annak idején MZ volt a viszonyítási alap azt nagyon irigyeltem, hogy mint megrögzött cetkás elkezdtem húzni a váltókart, megpöccintettem a kuplungot és már bent is volt a következő fokozatban.
                Viszont nem ültem annyit MZ-n hogy tudtam volna mennyit árt ez neki,

                Komment


                  Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  És meg egy érdekesség ha már az első szériás 634 említésre került: ezekben nem volt félautomata kupplungkiemelo.ha jól megnézitek a harmadik képen a kupplung bowden a porlasztó gumi alatt megy át be a blokkba . Nem úgy van vezetve mint a félautomata kupplungosnál.
                  És fordított váltó, továbbá a hátsó lengőtag csak 2 fokozatban állítható.

                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Eladóvá vált motorflottánk egyik "zászlóshajója"! Örülnénk, ha jó helyre kerülne!
                    Akit érdekelne, kérem,hogy a hirdetésben lévő telefonszámon érdeklődjön, a fórumra sajnos mostanában kevés időm jut.
                    Az ár nem kőbe vésett, várom az ajánlatokat!

                    https://www.kepesmotor.hu/jawa-utcai...zikus/p1857939

                    Komment


                      Sziasztok.
                      A sztender tengelyének kiszedésére mi a megoldás? nem akarok benne kárt tenni így inkább kérdezek mielőtt nekiállok feszegetni vagy csavargatni.
                      Köszönöm a segítséget.

                      Komment


                        Szia!

                        Nekem ugyan már nem a gyári sztender van a gépen, hanem MZ, de úgy tűnik a kép alapján, hogy azt a fület nem gyárilag rögzítették a tengelyre, ezért a kiszereléshez levágandó. Másképp szerintem nem fog kijönni. Gyárilag így volt:
                        Click image for larger version

Name:	42-43.jpg
Views:	75
Size:	232.4 KB
ID:	229303
                        Újrafestés miatt akarod szétszedni?

                        Komment


                          Laci94 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          inkább kérdezek mielőtt nekiállok feszegetni vagy csavargatni.
                          A rajzon látszik a fül,egy csőtávtartó(6-os alkatrész) ,a tengelynek ki kell belőle csúszni,ha nem mozdul áztatásra,feszegetésre akkor darabold ki a tengelyt és azokat egyesével kiütögeted.A vázban,sztenderben kevesebb kár esik,ha berohadt a tengely úgyis cserés.Előtte nézd meg lehet e kapni,ha nem:akkor méretezd le egy esztergályos elkészíti...
                          Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2021 nov. 26, 07:20.
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            Konkrétan újrafestés és felujitás lesz a sorsa. Forgalomba helyeztetem jövőre. Még a lengővillatengelynél leszek kicsit gondba mert el van verve a menet a végén meg nehezen is jár maga a villa.
                            De azt majd egy ismerősömnél préssel kinyomom amikor ő is ráér. ha a lábtartó tengely is makacskodik lehet azt is kinyomatom de még kicsit áztatom fékolajjal mindkettőt.

                            Komment


                              Ha a rajz szerint egy külön perselyen van az a fül, akkor ki kell jönnie, de hogyha ráhegesztették magára a tengelyre akkor vágni kell. A villánál ha szerencséd van csak a kenés hiánya miatt jár nehezen, de ha elgörbült akkor valószínű egy csere. Jó munkát a géphez!

                              Komment


                                Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Szia!

                                Nekem ugyan már nem a gyári sztender van a gépen, hanem MZ, de úgy tűnik a kép alapján, hogy azt a fület nem gyárilag rögzítették a tengelyre, ezért a kiszereléshez levágandó. Másképp szerintem nem fog kijönni. Gyárilag így volt:
                                Click image for larger version  Name:	42-43.jpg Views:	18 Size:	232.4 KB ID:	229303
                                Újrafestés miatt akarod szétszedni?
                                Nehogy levágasd vele, az úgy gyári. Két darab cső van a sztenderben. Az egyiknek megy a fülére a sztender kis teleszkópja. A vázban ugyanazon az oldalon kapaszkodik a cső két körömmel.
                                ha ki volt véve a tengely, és úgy próbáltad kivenni a sztendert, de nem jött, akkor kicsit túl volt húzva a váz, és szorul.
                                Ki kell venni a lábtartótengelyt, és ki lehet lefelé rángatni a sztendert.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2021 nov. 27, 19:47.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X