És meg egy érdekesség ha már az első szériás 634 említésre került: ezekben nem volt félautomata kupplungkiemelo.ha jól megnézitek a harmadik képen a kupplung bowden a porlasztó gumi alatt megy át be a blokkba . Nem úgy van vezetve mint a félautomata kupplungosnál.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Cz márkatárs kereső
Collapse
X
-
Igen az automata kiemelő volt az első amit kihajítottam a cz-ből rettenetesen idegesített,mikor elindulásnál egyesbe-tételnél ellágyult a kezemben a kuplungkar,váltáskor is kizökkentett a ritmusomból! A 634-es rendkívül jól motorozható kényelmes motor volt(ma is csorog a nyálam egy JAWA-bordó hosszulámpásra!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Te kis naiv lélek. Ha nyugdíjas leszel sosem lesz ennyi szabad időd mint most! Az automatára térve ha pontosan beállítod nagyon sokat segít persze gyakorolni kell vele. Villogó nélkül kézzel jelezve lehet sebességet váltani balra kanyarodásnál és esetleges fékezés közben. Lényeges akkora hézagot kell hagyni a görgőnek, hogy ujjal éppen lehessen görgetni, lehet lábbal felfele - lefele kuplungolni vele. A legjobb a Sport-é ott csak 1 van felfele a többit lehet gázelvétel nélkül taposni sürgős esetben. Szinte elnyűhetetlen a váltója nem látni pigmentes fogaskereket.
- 1 like
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzinte elnyűhetetlen"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz automatára térve ha pontosan beállítod nagyon sokat segít persze gyakorolni kell vele. Villogó nélkül kézzel jelezve lehet sebességet váltani balra kanyarodásnál és esetleges fékezés közben. Lényeges akkora hézagot kell hagyni a görgőnek, hogy ujjal éppen lehessen görgetni, lehet lábbal felfele - lefele kuplungolni vele.
Annak idején MZ volt a viszonyítási alap azt nagyon irigyeltem, hogy mint megrögzött cetkás elkezdtem húzni a váltókart, megpöccintettem a kuplungot és már bent is volt a következő fokozatban.
Viszont nem ültem annyit MZ-n hogy tudtam volna mennyit árt ez neki,
- 1 like
Komment
-
Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs meg egy érdekesség ha már az első szériás 634 említésre került: ezekben nem volt félautomata kupplungkiemelo.ha jól megnézitek a harmadik képen a kupplung bowden a porlasztó gumi alatt megy át be a blokkba . Nem úgy van vezetve mint a félautomata kupplungosnál.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Eladóvá vált motorflottánk egyik "zászlóshajója"! Örülnénk, ha jó helyre kerülne!
Akit érdekelne, kérem,hogy a hirdetésben lévő telefonszámon érdeklődjön, a fórumra sajnos mostanában kevés időm jut.
Az ár nem kőbe vésett, várom az ajánlatokat!
https://www.kepesmotor.hu/jawa-utcai...zikus/p1857939
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 1 like
Komment
-
Laci94 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseinkább kérdezek mielőtt nekiállok feszegetni vagy csavargatni.Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2021 nov. 26, 07:20."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Konkrétan újrafestés és felujitás lesz a sorsa. Forgalomba helyeztetem jövőre. Még a lengővillatengelynél leszek kicsit gondba mert el van verve a menet a végén meg nehezen is jár maga a villa.
De azt majd egy ismerősömnél préssel kinyomom amikor ő is ráér. ha a lábtartó tengely is makacskodik lehet azt is kinyomatom de még kicsit áztatom fékolajjal mindkettőt.
- 1 like
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzia!
Nekem ugyan már nem a gyári sztender van a gépen, hanem MZ, de úgy tűnik a kép alapján, hogy azt a fület nem gyárilag rögzítették a tengelyre, ezért a kiszereléshez levágandó. Másképp szerintem nem fog kijönni. Gyárilag így volt:
Újrafestés miatt akarod szétszedni?
ha ki volt véve a tengely, és úgy próbáltad kivenni a sztendert, de nem jött, akkor kicsit túl volt húzva a váz, és szorul.
Ki kell venni a lábtartótengelyt, és ki lehet lefelé rángatni a sztendert.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2021 nov. 27, 19:47."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
Komment