Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Persze -csak zsiguli órákat raksz be
    Csak Skoda óra lehet.
    sepy, CZsolti és wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      Szép estét cimborák!

      Majdnem egy év után kis tank lemez krómozás és matricák híján kész lett az öreg vas így csináltam már róla egy kis vidit is ahogy mulatozunk, töltök majd fel képeket is a folyamatról. Itt is szeretném megköszönni a rengeteg információt, segítséget amit innen kaptam, nem sokat haladtam volna nélkülük, sok szerencsét minden motor építőnek és renoválónak. Ha gondoljátok nézzétek meg a harcost hogy muzsikál még 35 évesen is. Imádni való!!
      Click image for larger version

Name:	DSC_0553a.jpg
Views:	2
Size:	198.5 KB
ID:	143012
      https://www.youtube.com/watch?v=C1tN...ature=youtu.be

      Üdvözletem mindenkinek!
      Bilo
      Trophyman, Süpi és 5 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        Nah szép lett, gratula! Még a szokásos burkolatcsörgés is elhanyagolható... Szép, egészséges hangja van.
        Bilo kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          Szia Bilo!

          Ez igazi motivációs videó - nekem. Ezt a hangot szeretném már élőben hallani végre az enyémnél is. Most végre haladok vele, egyre inkább összejön. Ez abból látszik a legjobban, hogy egyre inkább szétszedem. Szerencsére csak dugattyúgyűrűket, primer láncot és az összes szimmeringet kell kicserélni. Henger, hengerfej már kész.

          Nagyon örülök a sikerednek és gratula a szép munkádhoz.

          Üdvözlettel: CZsolti
          sepy, Bilo és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            primer láncot
            Lada vezérműlánc is jó, méretre szabva. A gyári orosz meg igencsak tartós. Elvileg 66 tag.
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 10, 09:26.
            sepy és CZsolti kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              Patentszemet is lehet hozzá kapni? Kalapálással nem szeretném végteleníteni.

              Komment


                Nem semmi!
                Egyszer már én is szeretnék eljutni idáig, de sajnos ebben az évben már nem lesz belőle semmi.
                Majd jövőre!!! ... és ez így megy évről-évre
                Bilo és CZsolti kedvelte ezt.

                Komment


                  Kalapálással nem szeretném végteleníteni.
                  Az marad, vagy kirner.
                  sepy és CZsolti kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Csak türelem! Tudod, hogy mit kell harcolnom nekem is egy kis maszekolós időért. Vagy szerinted normális az olyan ember, aki éjjel 11-kor kioson hengerfejet fújni, mert hirtelen megenyhült az idő, és lehet spray-vel, meg foltbenzinnel dolgozni. Én a múlt héten láttam ilyet. A tükörben.
                    mátéapu, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      Persze hogy az, én még köszörülni is szoktam ebben az időpontban.
                      sepy, Titus és 3 további látogató kedvelte ezt.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        Szerintem is az.
                        Nekem is voltak ilyen "húzásaim".
                        Eszembe jutott valami és kimentem megcsinálni. Igaz, majdnem éjfél volt, de megérte.

                        CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Csak türelem! Tudod, hogy mit kell harcolnom nekem is egy kis maszekolós időért. Vagy szerinted normális az olyan ember, aki éjjel 11-kor kioson hengerfejet fújni, mert hirtelen megenyhült az idő, és lehet spray-vel, meg foltbenzinnel dolgozni. Én a múlt héten láttam ilyet. A tükörben.
                        sepy és dongos78 kedvelte ezt.

                        Komment


                          Szerintem sokan így vagyunk ezzel. Amikor már mindenki alszik akkor tudunk végre nyugodtan ténykedni.
                          Én is 90%-ban éjszakánként szoktam vele haladni, csak a hangos tevékenységeket hagyom nappalra.
                          Fergusson és CZsolti kedvelte ezt.

                          Komment


                            Czetkások ha összejönnek. (Dongós most tiszteletbeli )

                            Szeretném kérdezni, hogy a primer (kuplung) lánc a gépkönyv szerint a CZ-nél 64-tagú. Pedig - elvben ugyanaz a blokk van benne, mint a Jawa 634-ben. Ahhoz viszont 66-tagú ugyanez a lánc. Lehet, hogy az enyémben Jawa lánc van? Mert nyúlást az nem látok, mérek rajta. Estére megnézem, megszámolom. Ha ennyi a baja, akkor máris rengeteg pénzt megspóroltam.

                            Azért marhajó. én '83-ban vettem 12e km-rel. Az előző tulaj már cserélt benne láncot. Nálam elfutott ugyanennyit. Tegnap levettem a bal deklit. A leülepedett olajszennyeződéstől eltekintve tökéletes állapotúak az eddig látott alkatrészek. A km-meghajtó mellett viszont rendesen elment az olaj.

                            Kérdésem: Elegendő a 8x19x7-es szimmering cseréje, vagy ne sajnáljam tőle az FBS-t összerakáskor. Nekem az is enyhén morbid, hogy a spirált egy M6-s csavar tartja kiesés ellen, és sehol egy gumitömítés.

                            Köszi a válaszokat.

                            Komment


                              Elegendő a 8x19x7-es szimmering cseréje, vagy ne sajnáljam tőle az FBS-t összerakáskor. Nekem az is enyhén morbid, hogy a spirált egy M6-s csavar tartja kiesés ellen, és sehol egy gumitömítés.
                              A hajtáson emlékeim szerint egy o gyűrű van, ha kiveszed(mármint ami a blokkban marad). Az M6 os csavar csak a spirált tartja, tömítő funkciója nincs a spirál végének. Nemigen a szimmering ereszt.
                              A tengelytáv ugyanaz a 634 blokkokban. A primer áttétel se lehet más.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 10, 10:46.
                              sepy és CZsolti kedvelte ezt.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                A hajtáson emlékeim szerint egy o gyűrű van, ha kiveszed.
                                Az enyémen nem volt. Vagy elveszett valamikor. Tiszta(kosz) olajsár volt egyébként az egész blokk alja. Ezen szeretnék most változtatni. Most megnéztem a Jawa és CZ gépkönyveket, egyértelműen 66-tagúnak írja a Jawat és 64 tagúnak a Cz-t. Szuper lenne, ha egy dornival és egy pontozóval megoldható lenne a dolog. Mert kopás az egyáltalán nem látszik a fogazatokon.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X