Persze -csak zsiguli órákat raksz be
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Cz márkatárs kereső
Collapse
X
-
Szép estét cimborák!
Majdnem egy év után kis tank lemez krómozás és matricák híján kész lett az öreg vas így csináltam már róla egy kis vidit is ahogy mulatozunk, töltök majd fel képeket is a folyamatról. Itt is szeretném megköszönni a rengeteg információt, segítséget amit innen kaptam, nem sokat haladtam volna nélkülük, sok szerencsét minden motor építőnek és renoválónak. Ha gondoljátok nézzétek meg a harcost hogy muzsikál még 35 évesen is. Imádni való!!
https://www.youtube.com/watch?v=C1tN...ature=youtu.be
Üdvözletem mindenkinek!
Bilo
- 7 likes
Komment
-
Szia Bilo!
Ez igazi motivációs videó - nekem. Ezt a hangot szeretném már élőben hallani végre az enyémnél is. Most végre haladok vele, egyre inkább összejön. Ez abból látszik a legjobban, hogy egyre inkább szétszedem. Szerencsére csak dugattyúgyűrűket, primer láncot és az összes szimmeringet kell kicserélni. Henger, hengerfej már kész.
Nagyon örülök a sikerednek és gratula a szép munkádhoz.
Üdvözlettel: CZsolti
- 4 likes
Komment
-
primer láncotUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 10, 09:26."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Csak türelem! Tudod, hogy mit kell harcolnom nekem is egy kis maszekolós időért. Vagy szerinted normális az olyan ember, aki éjjel 11-kor kioson hengerfejet fújni, mert hirtelen megenyhült az idő, és lehet spray-vel, meg foltbenzinnel dolgozni. Én a múlt héten láttam ilyet. A tükörben.
- 6 likes
Komment
-
Szerintem is az.
Nekem is voltak ilyen "húzásaim".
Eszembe jutott valami és kimentem megcsinálni. Igaz, majdnem éjfél volt, de megérte.
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseCsak türelem! Tudod, hogy mit kell harcolnom nekem is egy kis maszekolós időért. Vagy szerinted normális az olyan ember, aki éjjel 11-kor kioson hengerfejet fújni, mert hirtelen megenyhült az idő, és lehet spray-vel, meg foltbenzinnel dolgozni. Én a múlt héten láttam ilyet. A tükörben.
- 2 likes
Komment
-
Czetkások ha összejönnek. (Dongós most tiszteletbeli )
Szeretném kérdezni, hogy a primer (kuplung) lánc a gépkönyv szerint a CZ-nél 64-tagú. Pedig - elvben ugyanaz a blokk van benne, mint a Jawa 634-ben. Ahhoz viszont 66-tagú ugyanez a lánc. Lehet, hogy az enyémben Jawa lánc van? Mert nyúlást az nem látok, mérek rajta. Estére megnézem, megszámolom. Ha ennyi a baja, akkor máris rengeteg pénzt megspóroltam.
Azért marhajó. én '83-ban vettem 12e km-rel. Az előző tulaj már cserélt benne láncot. Nálam elfutott ugyanennyit. Tegnap levettem a bal deklit. A leülepedett olajszennyeződéstől eltekintve tökéletes állapotúak az eddig látott alkatrészek. A km-meghajtó mellett viszont rendesen elment az olaj.
Kérdésem: Elegendő a 8x19x7-es szimmering cseréje, vagy ne sajnáljam tőle az FBS-t összerakáskor. Nekem az is enyhén morbid, hogy a spirált egy M6-s csavar tartja kiesés ellen, és sehol egy gumitömítés.
Köszi a válaszokat.
Komment
-
Elegendő a 8x19x7-es szimmering cseréje, vagy ne sajnáljam tőle az FBS-t összerakáskor. Nekem az is enyhén morbid, hogy a spirált egy M6-s csavar tartja kiesés ellen, és sehol egy gumitömítés.
A tengelytáv ugyanaz a 634 blokkokban. A primer áttétel se lehet más.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 10, 10:46."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
A hajtáson emlékeim szerint egy o gyűrű van, ha kiveszed.
Komment
Komment