Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Majdnem egy év után kis tank lemez krómozás és matricák híján kész lett az öreg vas így csináltam már róla egy kis vidit is ahogy mulatozunk, töltök majd fel képeket is a folyamatról. Itt is szeretném megköszönni a rengeteg információt, segítséget amit innen kaptam, nem sokat haladtam volna nélkülük, sok szerencsét minden motor építőnek és renoválónak. Ha gondoljátok nézzétek meg a harcost hogy muzsikál még 35 évesen is. Imádni való!! https://www.youtube.com/watch?v=C1tN...ature=youtu.be
Ez igazi motivációs videó - nekem. Ezt a hangot szeretném már élőben hallani végre az enyémnél is. Most végre haladok vele, egyre inkább összejön. Ez abból látszik a legjobban, hogy egyre inkább szétszedem. Szerencsére csak dugattyúgyűrűket, primer láncot és az összes szimmeringet kell kicserélni. Henger, hengerfej már kész.
Nagyon örülök a sikerednek és gratula a szép munkádhoz.
Csak türelem! Tudod, hogy mit kell harcolnom nekem is egy kis maszekolós időért. Vagy szerinted normális az olyan ember, aki éjjel 11-kor kioson hengerfejet fújni, mert hirtelen megenyhült az idő, és lehet spray-vel, meg foltbenzinnel dolgozni. Én a múlt héten láttam ilyet. A tükörben.
mátéapu, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.
Csak türelem! Tudod, hogy mit kell harcolnom nekem is egy kis maszekolós időért. Vagy szerinted normális az olyan ember, aki éjjel 11-kor kioson hengerfejet fújni, mert hirtelen megenyhült az idő, és lehet spray-vel, meg foltbenzinnel dolgozni. Én a múlt héten láttam ilyet. A tükörben.
Szerintem sokan így vagyunk ezzel. Amikor már mindenki alszik akkor tudunk végre nyugodtan ténykedni.
Én is 90%-ban éjszakánként szoktam vele haladni, csak a hangos tevékenységeket hagyom nappalra.
Czetkások ha összejönnek. (Dongós most tiszteletbeli )
Szeretném kérdezni, hogy a primer (kuplung) lánc a gépkönyv szerint a CZ-nél 64-tagú. Pedig - elvben ugyanaz a blokk van benne, mint a Jawa 634-ben. Ahhoz viszont 66-tagú ugyanez a lánc. Lehet, hogy az enyémben Jawa lánc van? Mert nyúlást az nem látok, mérek rajta. Estére megnézem, megszámolom. Ha ennyi a baja, akkor máris rengeteg pénzt megspóroltam.
Azért marhajó. én '83-ban vettem 12e km-rel. Az előző tulaj már cserélt benne láncot. Nálam elfutott ugyanennyit. Tegnap levettem a bal deklit. A leülepedett olajszennyeződéstől eltekintve tökéletes állapotúak az eddig látott alkatrészek. A km-meghajtó mellett viszont rendesen elment az olaj.
Kérdésem: Elegendő a 8x19x7-es szimmering cseréje, vagy ne sajnáljam tőle az FBS-t összerakáskor. Nekem az is enyhén morbid, hogy a spirált egy M6-s csavar tartja kiesés ellen, és sehol egy gumitömítés.
Elegendő a 8x19x7-es szimmering cseréje, vagy ne sajnáljam tőle az FBS-t összerakáskor. Nekem az is enyhén morbid, hogy a spirált egy M6-s csavar tartja kiesés ellen, és sehol egy gumitömítés.
A hajtáson emlékeim szerint egy o gyűrű van, ha kiveszed(mármint ami a blokkban marad). Az M6 os csavar csak a spirált tartja, tömítő funkciója nincs a spirál végének. Nemigen a szimmering ereszt.
A tengelytáv ugyanaz a 634 blokkokban. A primer áttétel se lehet más.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 10, 10:46.
A hajtáson emlékeim szerint egy o gyűrű van, ha kiveszed.
Az enyémen nem volt. Vagy elveszett valamikor. Tiszta(kosz) olajsár volt egyébként az egész blokk alja. Ezen szeretnék most változtatni. Most megnéztem a Jawa és CZ gépkönyveket, egyértelműen 66-tagúnak írja a Jawat és 64 tagúnak a Cz-t. Szuper lenne, ha egy dornival és egy pontozóval megoldható lenne a dolog. Mert kopás az egyáltalán nem látszik a fogazatokon.
Komment