Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Mert kopás az egyáltalán nem látszik a fogazatokon.
Nekem lement a fog tavaly a kuplungról(50 ezer km után)
Nem a spirál végén CZsolti. Ott nincs semmi. Bent a blokkban. A kuplung alatt. egy M5 hernyócsavar tartja. Azt kitekered, és kihúzható, most néztem meg.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 10, 10:55.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Köszönöm szépen! A fogaskereket kiütögettem csapágyházastól. Annak a végén volt egy 8x16x7-es szimmering. A beszúrásban, amibe az M5-ös csavart is belehajtom, nem volt semmi. Persze ott abban a horonyban van két kenőfurat is, ezért oda talán nem is való O-gyűrű, vagy ilyesmi.
Köszönöm szépen nektek!) Elég édes az ilyen munkának a gyümölcse mikor az ember már több mint egy évet tölt mellette szereléssel aztán bumm, és csak ül mellette (vagy rajta) és csodálja mint egy Lamborghinit(na jó annak is csak az ára kéne) Szóval mindenkinek kitartás, hál'istennek sok alkatrész megtalálni még hozzá ha újonnan, ha használtan és lehet kicsit alakítgatni is azt a Czetka vért, nem tesz kárt neki, egyszer készen lesz minden motor Az se jó érzés hogy készen lettem erre itt a tél és gurulhatok le a garázsba...így motorozás helyett azt a pár órás apró finomítgatásokat még elvégzem vizsga előtt, illetve keresgélem továbbra is a 160 cm széles tárcsafékes villa szárakat hátha összejön az a projekt hozzá, de ha csak kompletten tudnám az egészet cserélni akkor offolom.
További szép napokat nektek!! Kitartás a renoválásban, tavaszra indulni fog minden!
Üdvözlet! Bilo
Titus a képeket nézve a motorjaik lehet, hogy kései testvérek?!-ikrek esetlegesen?. Mikor vettem az enyémen balról a lámpa tartó csavarjához volt fogatva egy etz óra mert a gyári nem mért.Örülök,hogy haladtok a gépekkel. Bilónak üzi ne aggódj műszakira ott az ígéretem.
a motorjaik lehet, hogy kései testvérek?!-ikrek esetlegesen?. Mikor vettem az enyémen balról a lámpa tartó csavarjához volt fogatva egy etz óra
Szerintem közel jársz az igazsághoz, ez elég egyöntetű bélyeg. Csak annyi az eltérés az elhelyezésen kívül, hogy itt egy kéthengeres Jawa-Czetka óra mutatta a sebességet és a megtett utat. Lehet csak az apjuk más, egyik Karel a másik Karl.
Bilo: Frankó a gép! Sok-sok hibamentes kilométert kívánok vele!
Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 nov. 10, 21:41.
Tisztelt Márkatársaim!Még nem is jöttetek rá milyen nagy becsben vagyunk?!. Egyszerű a magyarázata Kis de Lelkes Csapatunknak két Moderátora is van. A másik öröm,hogy szépen bővül a Cz-sek tábora,egyre szaporodunk. MIvel lassan a felújítás fogja kezdetét venni jó lenne egy új oldalt nyitni a felújítás szerszámai címszóval és ha lehetséges azokról képekkel. Nekem is van evvel kapcsolatosan kérésem ha van valakinek Cz 350 Primer lánckerék lehúzója legyenszives tegyen fel képet róla.Nekem csak a gyári skiccnek nevezhető vonalas rajza van meg és van egy régi szervizes Barátom kinek vannak lehúzói és jó lenne pontosítani a tipust. Szerintem egy ilyen lista -képsor nagyban megkönnyíteni a dolgunkat, hogy ne barkácsolók legyünk az idő előrehaladtával hanem valamelyest hozzáértők.Tudom hosszú az út és rögös de egymást továbbra is segítve sokra juthatunk.
Most, hogy mondod Sepy teljesen igazad van Cz Fan moderátorok Én csak mint lelkes ujjonc tudok nyilatkozni. Örülök, hogy csatlakozhattam hozzátok. Már csak a fórum olvasásával is sok elméleti tapasztalatot szereztem amit később átültethetek a gyakorlatba
ha van valakinek Cz 350 Primer lánckerék lehúzója legyenszives tegyen fel képet róla.
Keresem de nem lelem.
A lényeg hogy anno internet nem volt és saját elképzelésem szerint a meglévő Danuvia lendkeréklehúzó meglévő agyát és összefogó hüvelyét használtam a két félhengert újra esztergáltatva és ide passzítva.
csináltattam bele egy kis félbevágott tárcsát amivel ezt a szerkentyűt használva a generátorforgórészt is lel lehetett húzni.
Íme, az én primerkerék lehúzóm, nekem bevált. Ha valakinek kell, csinálok egy skiccet és beméretezem.:
A gyári egyik verziója az ilyen. Reszelővel-vasfűrésszel létrehozható.:
Akit mélyrehatóbban érdekel a dolog, kapható gyári készlet is: http://etovar.cz/en/service-tools/12...-jawa-set.html
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 12, 08:55.
Komment