Atti69 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Chemotox kocsmája
Collapse
X
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintései. Vélemény?
ű
- 2 likes
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMilyen méretű dugó ? Lehet tudok gyárit szerezni !
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseOtt a dugattyúgyűrűk között egy luk. Ez a Simson 250 aminek eltört a dugattyúja,s most 400km után ismét bibi. Vélemény?
Így nézett ki a Simson blokkos kis-traktorom dugója mikor 15q-cserépkályhát hoztam vele lejtőn be kellett tolni és 2-estől nem mertem elváltani mert full gázon alig ment....5km-távon 400-m-re otthol-tól elment az erő és megállt! A gyűrű fölött:megolvadt a dugó és átlyukadt,nagyon szégyelltem mert szétgyilkoltam gyorsan eltüntettem a nyomokat.Azt mondom túl sok a levegő a keverékben és ahhoz képest (forszírozva)hajtották.
Egy MTZ-nek beolvadtak a dugói mert levették a kipufogót és (Turbós)szabadon pörgött,"farkánál" fogva vitte a 4-fejes ekét míg:nem kezdett zörögni a motor. A dugó teteje megolvadt és darabkák szakadtak le belőle.....Az anyag kásássá vált a melegtől,úgy tűnik ez is hasonló."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉrdekes,a hengerpalást olajozottnak látszik a gyűrűtől felfelé a száraz súrlódás nyomai:mintha megolvadt volna.
Komment
-
Még valami: Simson 250-nél, mivel gyakori vendég volt... az olajzást ellenőriztem fúrógéppel forgatva a szivattyút. Ennél a motornál is megtettem összeszerelés közben, rendben volt minden. Mikor a tulajnál levettem a hengert akkor ellenőriztem a nívót ami a minimumon volt. ( a 400 km alatt a főtengelylógás kb 0,5 lett. ) Ez már azért biztos nem véletlen. A nívópálcák hosszát is érdemes lehet összehasonlítani,ne tévesszenek meg.
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseOtt a dugattyúgyűrűk között egy luk. Ez a Simson 250 aminek eltört a dugattyúja,s most 400km után ismét bibi. Vélemény?
Komment
-
jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésedugóhoz közelebbi sötét rész
- 1 like
Komment
-
Kedves Atti!
Írod,hogy garanciában javítod,-nem szabad ilyen innen-onnan összeszedet alkatrészekkel feljavított motorokra futásteljesítményben meghatározott garanciát adni!Neked mint felújítónak,csak azt kell vállalnod,hogy az átadás pillanatában,a megrendelésben rögzített hibák ki lettek javítva és a gép működőképesen át lett adva.Arra nem lehet garanciát vállalni,ha elolvad egy dugattyú,-arra a dugattyú készítőjének kell garanciát vállalni,még-csak nem is a henger fúrását végző szakembernek.Hibás lehet a jármű tulajdonosa is,mert meghajtotta a motort,mert az nem elég,hogy "idősebb Úr",vagy tisztességesnek tűnő,...... Napjainkban a "tisztesség",keveseknek adatott meg,ezért jobb,ha legközelebb,csak a lelazuló csavarokra adsz garanciát,mert az lehet,hogy a Te hibád,de egy elolvadó dugattyú biztos,hogy nem.
Az írásaidból egyértelműen kiderül,hogy szereted csinálni és gondolom szívvel és lélekkel is csinálod ezeket az öreg gépeket,de azért ne legyél a magad ellensége!
(Hogy sikerült a borfejtés?)
Üdvözlettel:Che
- 2 likes
Komment
-
sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz a dugó túl nagy hőt kapott. Az több ok miatt is lehet.
- 1 like
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemost cserélünk hüvely+dugó
DE kétütemű,és emiatt szárazon jár a motor! Szerintem"dadognia"kell üresen kipörögve:így marad plusz anyag emelkedőre,szembe-szélre,mamaszállításra és nem lényegtelen hőingadozásra ami ugye megváltoztatja a keveréket(benzin levegőarányra gondolok)
Lángvágóra gondololva,ha több a oxigénarány (hidegben) elégeti a széleket,hegesztésnél is kiégeti a szenet az anyagból.
Szegényes menyiségű éghető anyag:túlzott oxigénbevitel,nálam egyenesen arányos a fémek olvadási hőjével.!!!!!Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 dec. 19, 06:18."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHüvelyt ? Nem lehet tovább fúrni vagy,újítás?
Speciális PAL gyertyát, azt hiszem 14-es, kellett volna beletenni, de hát nem volt, és átégett a dugattyú teteje.
Az utolsó túlméret sem volt jó így ez volt a legegyszerűbb és szerencsére kaptunk, így talán kiszolgál már engem.
- 2 likes
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseígy talán kiszolgál már engem."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésejobb,ha legközelebb,csak a lelazuló csavarokra adsz garanciát,mert az lehet,hogy a Te hibád,de egy elolvadó dugattyú biztos,hogy nem.
A dugattyú készítője a szerelő felé tartozna garanciával, a szerelő pedig a megrendelő felé.
Sokszor nem kifizetődő hogy lepattintjuk a reklamáló vevőt / megrendelőt.
Persze ilyen helyzetben valaki mindenképpen rosszul jár.
Munkáim során én is találkoztam reklamáló megrendelővel. Nem mondom hogy boldog voltam hogy vissza kell menni, időt, energiát, pénzt beletenni a semmiért,
de végeredményben, elkerültem a rossz hír keltést, a végén a megrendelő is megnyugodott, sőt azóta ő hozza a legjobb melókat...
- 3 likes
Komment
Komment