Norbi miért kell a Pannoniába szintetikus olaj?. Én is próbáltam a Sportba de arra jöttem rá mással jobban megy és még a hangja is más.Félszint. és ólom pótló hisz akkor még olmozott volt a benzin. Az ólom ken és tömít. persze az nagyon igaz mit a sebességről írtál. Azt ezek a gépek büntetik!! Én is a bejáratás után 3. ban 100 fölé huzattam a Sportot a válasz enyhe ragadás lett. Igaz ment tovább , még azóta is úgy van nem bontottam meg. Keszibe, Mátrába úgy jártam igaz azóta óvatos duhaj vagyok vele.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Chemotox kocsmája
Collapse
X
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNorbi miért kell a Pannoniába szintetikus olaj?. Én is próbáltam a Sportba de arra jöttem rá mással jobban megy és még a hangja is más.Félszint. és ólom pótló hisz akkor még olmozott volt a benzin. Az ólom ken és tömít. persze az nagyon igaz mit a sebességről írtál. Azt ezek a gépek büntetik!! Én is a bejáratás után 3. ban 100 fölé huzattam a Sportot a válasz enyhe ragadás lett. Igaz ment tovább , még azóta is úgy van nem bontottam meg. Keszibe, Mátrába úgy jártam igaz azóta óvatos duhaj vagyok vele.
Sajnos nincs a boltok polcain nagy választék 2T olajból. A legtöbb helyen csak fűkaszába és scooter-be való olaj van...
Ez az oka annak hogy nem kísérletezgetek.
De szerintem nincs is ezzel gond. Ilyen igénybevétel mellett elég jól bírja.
Szerintem húzd le a hengert. A fentebb említett megragadás után én is használtam úgy hogy rá se néztem. Aztán rohamosan kezdett csökkenni az ereje, ami nem is csoda hiszen az egyik gyűrűre úgy rákenődött a dugattyú hogy beletapadt a horonyba.
Nekem, egy miskolci úttal és eloxálással együtt is egy napba telt csak kijavítani a hibát. Gondolom sokkal nálad sem bonyolultabb.
Komment
-
Norbi miért kell a Pannoniába szintetikus olaj?.
A kormosodással akkor sincs baj, ha félszintetikusat használsz. Tapasztalat. Két mocim is azzal megy ( ETZ, Simson)
Igaz, Sepyvel ellentétben, nem rakok bele ólompótlót, de még nem "csilingelt" egyik verdám sem
A 90-es tempót az ETZ bírja, még két személlyel is, gond nélkül
Elnézést (utólag olvastam, hogy olcsó a beszerzése, na meg a kormosodási hajlam kisebb)
Komment
-
Az ETZ dugója mennyiben más mit a Pannóniáé?
Megvolt ma a teszt. Az az ütvefúró szerű csörgés megszűnt. A másik csörgő hang meg szerintem a karbiból jön. De az legalább a működését annyira nem befolyásolja
Itt viszont már igencsak érezni hogy a kerekek nincsenek kisúlyozva. Eleje-hátulja rángat mindenfelé... Kapaszkodni kell a kormányba rendesen
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMegvolt ma a teszt.
https://www.youtube.com/watch?v=OsqGl9q37Ks
- 3 likes
Komment
-
jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem fagytál le/rá a gépről/re?
A ruhám olyan 2-3°C-ig jó, a kesztyűm csak 5°C-ig. Szóval 5°C-felett jól elvagyok a gépen. 10°C körül meg teljesen komfortos.
Bár Múlthét csütörtökön este azzal mentem Miskolcra. Odafelé még nem is volt gond, hazafelé viszont a 4°C-ban az első 5km-en már alig éreztem az újaim. És 25Km a táv...
- 2 likes
Komment
-
jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseItt(NSU) reggel kutya hideg volt... Lehet fel kéne szerelned egy markolatfűtést nem? (én tervezem a robeszra, vagy ami lesz helyette ha esetleg lecserélem)
Egyébként meg ez egy ösztönzés hogy ne legyek olyan hülye hogy ilyen hidegbe ilyen messzire megyek...
- 3 likes
Komment
Komment