Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Elfogadom az okosságot,sőt meg is értem,elismerem. De akkor is megcsinálom a saját hülyeségem. Vertfalat készítek,elkezdtem az építkezést. 6x6+2,5x6m egyenlőre. Fénykép csak akkor ha már van dicsekedni való,vagy beleunok és szétszedem. Nem gondoltam volna de nagyon kemény,nem egy könnyű munka. Kellemesen elfáradtam,kihagyom az esti aerobikot.

    Komment


      Már nem tartom olyan jó játéknak mint az elején.. Kis betonozás,40-50 taliga törmelék, kellemes napsütés...

      Komment


        Tavaly ilyentájt az én műhelyem aljzatbetonja alá kb 8 köbméter aprótörmeléket lapátoltunk utánfutóra, majd onnan le, és terítettünk szét Dongóssal. Az idő ugyanilyen volt. Úgy hánytuk a vizet magunkról hogy az nem kifejezés....
        De szép is volt....

        Komment


          De szép is volt...
          Igen.. Így utólag megszépülnek a dolgok.. Az 50nm aljzatot az utoljára tartogatom pihentetésként..

          Komment


            Attila ha rendes beton alapon és szigetelve lesz a legjobb választás a sarkokon nád vagy valami kötés erősítésnek. Csömpölyeges mennyezet és kevés fűtéssel ilyenkor meg hűvösben dolgozhatsz.

            Komment


              sarkokon nád vagy valami kötés
              A meglévő 1-1,5m-es vályogfalat pótolom ki. Függőlegesen és vízsztintesen is kétsoros beton acéllal biztosítom. Falhoz kötésnél soronként bekalapálom a fugák közé 20-30cm-re.

              Csömpölyeges mennyezet
              Ezt még nem hallottam.. Mi ez? Biztos jó,de nem könnyű. osb lapom van megfelelő mennyiségben. Duplázva,közötte kőzetgyapottal. Abból dolgozom ami van...eltűnik a rumli,s az ár is barátságosabb.

              Komment


                Valahogy nem akar ez a gép menni...
                Tavaly ekkortájt cseréltem olajat, szóval most is ez volt a terv. Erre az olajleeresztő csavar menettel együtt tekeredett ki...
                De sebaj, a furat végén még van vagy 2-3mm hosszan menet, szóval egy hosszabb csavarral meg egy jó adag pasztával még ki kell tartania a következő olajcseréig. Aztán meg fel kell fúrni M12-esre.

                Na de ha már úgysincs benne olaj gondoltam lekapom a kuplundeknit, úgyis ereszti az olajat, nem ártana rendesen megcsinálni. Nagy meglepetésemre az alu kuplunglamellák körmein semmi kopást nem látni(a gyári acél ennyi idő alatt már kiverődött) De a kuplung ferdén emel ki, valahogy elállítódott, vagy csak valamelyik rugó gyengült. Na de ez nem is lényeges, ez csak beállítás.
                Ami viszont lényeges hogy a kuplung lánc már megint majdnem beleér a deknibe Ez se bírt többet mint az előző...
                Szóval az is csere.

                Aztán ott van az amit már egy ideje tudok de most már végképp szar az a hátsó lengővilla perselyezése. Nyomvájún átmenve néha egy picit érződött eddig is. Viszont nemrég mentem pár kilométert két személlyel szar úton, azóta lóg vagy fél centit...

                Aztán, hogy ne legyen elég még a Yamaha gyújtás is szarakodik...


                A végén tényleg kocsival megyek Keszibe...

                Komment


                  Valahogy nem akar ez a gép menni...
                  Ne csüggedj nem vagy egyedül.... Ha az vigasztal én is szo..k a Danuviával. És pont a kuplunggal, a gyujtással , a külső gumival..... most ennyi jut eszembe.

                  Komment


                    Ami viszont lényeges hogy a kuplung lánc már megint majdnem beleér a deknibe Ez se bírt többet mint az előző...
                    Szóval az is csere.
                    Tolj ki vele,dobáld ki az ujításokat és tedd vissza a kopott szar eredetit lehet zörög,pislákol,és csúszik de megy!!!!
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Tolj ki vele,dobáld ki az ujításokat és tedd vissza a kopott szar eredetit lehet zörög,pislákol,és csúszik de megy!!!!
                      Az egyenlő lenne azzal hogy feladom a harcot ezzel a technikával!

                      Komment


                        heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Az egyenlő lenne azzal hogy feladom a harcot ezzel a technikával!
                        Á dehogy!

                        Azt jelentené,hogy tudnád használni a motort és maradna modern cuccod a tervezgetéshez....
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Á dehogy!

                          Azt jelentené,hogy tudnád használni a motort és maradna modern cuccod a tervezgetéshez....
                          A motor igazából megy. Csak nem elég jól

                          Az meg hogy elkopott a lengővillapersely az már időszerű volt. Még a gyári van benne, kitudja hány ezer kilométerrel. És persze ezen a villán (még) nincs zsírzószem. De menetfúróm van hozzá, zsírzószemet megvettem, szóval ha kiszedem akkor nekiesek és rakok bele. Csökkenteni aligha fogja az élettartamát

                          A láncon se lepődök meg. Szar minőség, a motor meg erősebb mint gyárilag volt.

                          Komment


                            Ha az vigasztal én is szo..k a Danuviával.
                            Én meg mindennel, amihez hozzányúlok...A Dnepr visszajött, vizsgázni vizsgázott a TÜV-nél, de rendszámot nem kapott. Azért, mert a DEKRA nem ad át egy papírt(Datenblatt) a TÜV-nek, amin a gumiméret, súlyadatok, teljesítményadatok vannak. (sima típuslap-még egy német nyelvű gépkönyvből is jó lett volna) szóval felesleges pénzkidobás volt. A vizsgalap érvényes 3 hétig, de én már nem fogok újrázni addig. Se energiám, se kedvem hozzá. Bajorországban nem vizsgázik papírnélküli motor sem. Minden papír megvolt, rendben volt minden, de erről nem szóltak előre. Most van egy szép papírom, amin leírták h a motor szép állapotban van, jól működik, fékek jók, gumik öregek, de rendben vannak., és megfelelt a követelményeknek.
                            Ennyi volt, itt a vége.
                            Gondoltam akkor B terv...de a GSXR nek 2 hengere nem megy...felfoghatatlanul az egymás melletti 2.
                            megrázni megrázott a rohadék, benzint kap, de mégse...leírva ez is... Kicsit sok volt ez a mai napra.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 júl. 22, 23:20.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Most akkor hogy van? Németországban a vizsgára nem adta át a papírt a másik hivatal és ezért nem kapott rendszámot?

                              Komment


                                Igen. Nagyvonalakban ez van. Pontosabban a gond, hogy a TÜV papír kék, és pirosnak kellene lennie. Azt viszont a Datenblatt nélkül nem adhatják ki...22-es csapdája. El kellene ismét indítani a folyamatot az elejéről.
                                Ez kellett volna nekik:
                                https://easthighway.com/ger/technisc...ikatoren/k-750
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X