Elfogadom az okosságot,sőt meg is értem,elismerem. De akkor is megcsinálom a saját hülyeségem. Vertfalat készítek,elkezdtem az építkezést. 6x6+2,5x6m egyenlőre. Fénykép csak akkor ha már van dicsekedni való,vagy beleunok és szétszedem. Nem gondoltam volna de nagyon kemény,nem egy könnyű munka. Kellemesen elfáradtam,kihagyom az esti aerobikot.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Chemotox kocsmája
Collapse
X
-
sarkokon nád vagy valami kötés
Csömpölyeges mennyezet
- 3 likes
Komment
-
Valahogy nem akar ez a gép menni...
Tavaly ekkortájt cseréltem olajat, szóval most is ez volt a terv. Erre az olajleeresztő csavar menettel együtt tekeredett ki...
De sebaj, a furat végén még van vagy 2-3mm hosszan menet, szóval egy hosszabb csavarral meg egy jó adag pasztával még ki kell tartania a következő olajcseréig. Aztán meg fel kell fúrni M12-esre.
Na de ha már úgysincs benne olaj gondoltam lekapom a kuplundeknit, úgyis ereszti az olajat, nem ártana rendesen megcsinálni. Nagy meglepetésemre az alu kuplunglamellák körmein semmi kopást nem látni(a gyári acél ennyi idő alatt már kiverődött) De a kuplung ferdén emel ki, valahogy elállítódott, vagy csak valamelyik rugó gyengült. Na de ez nem is lényeges, ez csak beállítás.
Ami viszont lényeges hogy a kuplung lánc már megint majdnem beleér a deknibe Ez se bírt többet mint az előző...
Szóval az is csere.
Aztán ott van az amit már egy ideje tudok de most már végképp szar az a hátsó lengővilla perselyezése. Nyomvájún átmenve néha egy picit érződött eddig is. Viszont nemrég mentem pár kilométert két személlyel szar úton, azóta lóg vagy fél centit...
Aztán, hogy ne legyen elég még a Yamaha gyújtás is szarakodik...
A végén tényleg kocsival megyek Keszibe...
Komment
-
Ami viszont lényeges hogy a kuplung lánc már megint majdnem beleér a deknibe Ez se bírt többet mint az előző...
Szóval az is csere."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTolj ki vele,dobáld ki az ujításokat és tedd vissza a kopott szar eredetit lehet zörög,pislákol,és csúszik de megy!!!!
- 1 like
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz egyenlő lenne azzal hogy feladom a harcot ezzel a technikával!
Azt jelentené,hogy tudnád használni a motort és maradna modern cuccod a tervezgetéshez...."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÁ dehogy!
Azt jelentené,hogy tudnád használni a motort és maradna modern cuccod a tervezgetéshez....
Az meg hogy elkopott a lengővillapersely az már időszerű volt. Még a gyári van benne, kitudja hány ezer kilométerrel. És persze ezen a villán (még) nincs zsírzószem. De menetfúróm van hozzá, zsírzószemet megvettem, szóval ha kiszedem akkor nekiesek és rakok bele. Csökkenteni aligha fogja az élettartamát
A láncon se lepődök meg. Szar minőség, a motor meg erősebb mint gyárilag volt.
- 2 likes
Komment
-
Ha az vigasztal én is szo..k a Danuviával.
Ennyi volt, itt a vége.
Gondoltam akkor B terv...de a GSXR nek 2 hengere nem megy...felfoghatatlanul az egymás melletti 2.
megrázni megrázott a rohadék, benzint kap, de mégse...leírva ez is... Kicsit sok volt ez a mai napra.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 júl. 22, 23:20."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Igen. Nagyvonalakban ez van. Pontosabban a gond, hogy a TÜV papír kék, és pirosnak kellene lennie. Azt viszont a Datenblatt nélkül nem adhatják ki...22-es csapdája. El kellene ismét indítani a folyamatot az elejéről.
Ez kellett volna nekik:
https://easthighway.com/ger/technisc...ikatoren/k-750"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
Komment