Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ma is tanultam valamit.. a villanymumus megkisértett. Történet: Jól működő motor,de füstölgő fesszabályozóval.. Csere elektromosra,hiba megszűnt.. viszont nem lehetett leállítani a motort. Gyujtáskulcs slussz helyzetben,s az üresjárat visszajelző erősebben világított..motor nem állt le... alacsony alapjárat 800-1000 fordulaton le lehetett kapcsolni hibátlanul háromból kétszer. Ebből arra következtettem, hogy gyujtás levételekor erősebben gerjeszt.. Motor leállítása után ellenőrizve: Gyujtótrafóhoz a kapcsolótól áramszál hibátlanul nyit-zár... üzemközben nem. Donorról jól működő fesszabályozóval ugyanaz...egyenirányító csere ugyanaz..generátor csere ugyanaz. Ekkor kezdődött a mi,hová,miért vezetékellenőrzés. Három óra után meglett a bibi..

    Komment


      Éspedig ????

      Komment


        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Esetleg a föld alatt is kerítés 1,5m mélyen.
        Jó megoldás. De a vakondháló sem rossz. Igaz, azt telepítés előtt kellett volna, rá földréteg vagy gyepszőnyeg.
        A bent lévőket elűzni már nehéz feladat. Nekem van egy bevált megoldásom, van egy pasztilla amit a járatába kell helyezni, kis vizet engedni rá hogy elkezdjen gázosodni, majd betemetni. Még a Csajka porszívóval is rá szoktam segíteni, a fúvó oldalra teszem a porszívócsövet, be a járatba, így mindenhova eljut a cucc.

        Vagy még egy megoldás:
        https://www.youtube.com/watch?v=tEkzZ6jtwTA

        Komment


          zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Éspedig ????
          A biztosítéktáblán elkötött vezeték. A gyujtótrafóra csatlakozott + vezetékek egyike testre kötve. Elvileg nem is működhetett volna... A bizti sem olvadt.

          Komment


            Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A biztosítéktáblán elkötött vezeték.
            A mai napig rossz emlékeket ébreszt bennem a es 250-es a haveromat rábeszéltem majd én megcsinálom alapon festessűk le a motort és tegyünk rá jawa cseptankot.egy kérése volt az eredeti tenkot is festessük ha nem tetszik.A motort szitszedtem a vezetéket egyessével beszámoztam...mikor készen lett a zöld lápa a slusszkulcs betételétől világított és nem jelezte az üres fokozatot .Ezen kívül nem volt hajlandó kilencven fölé menni ,akár harmadik akár negyedik fokozatban volt.Ez annak idején nem volt túl nagy probléma a megengedett 70 miatt de bosszantó volt-hogy valamit elbaszt...ma is felsir a lelkem mit rontottam el mérőórával ,tolómérővel beállitott motorról van szó....ez a rémálmommmmmm...
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              Rólad vették a példát: azért kell mostanság fényes nappal is világítani még a 6 voltosokkal is lakott területen belül!!

              Komment


                Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Nálam vakond van.. Nem egy-kettő... sok.
                dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                van egy pasztilla amit a járatába kell helyezni, kis vizet engedni rá
                Gazdaboltban lehet kapni karbidot bányászlámpához, amire rá van írva, hogy vakond riasztására szigorúan tilos használni. Na én ezzel értem el szép sikereket, kombinálva egy vakondfogóval. Click image for larger version

Name:	vakondfogó.jpg
Views:	75
Size:	26.7 KB
ID:	211573

                Komment


                  mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  nem volt hajlandó kilencven fölé menni ,
                  Mindennek oka van.. csak azt kellett volna megtalálni.

                  Komment


                    madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    karbidot bányászlámpához,
                    Lehet van itthon.. nem néztem rá kb 10 éve, ha nem került levegő a dobozba, akkor próbálkozom. Kerékpár lámpákhoz használtam. Első próbánál volt csodálkozás..nem gondoltam volna mekkora fényerőre képes.

                    Komment


                      Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      nem néztem rá kb 10 éve,
                      Az már valószinűleg csak por lesz.
                      De valóban érdemes megvenni, próbálkozni vele. Nekem vegyes tapasztalataim vannak a karbiddal. Volt hogy sikerült vele elűzni a vakondot, de olyan is volt hogy bosszúból még jobban feltúrta a kertet mint előtte.

                      Komment


                        dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        még jobban feltúrta a kertet mint előtte.
                        Ezért írtam, hogy a fogóval együtt lesz hatékony, nálam is voltak olyan jószágok, amik gázálarcban furkálódtak .

                        Komment


                          Nem tudom miért kell üldözni azt a szegény vakondot,-az igaz,hogy csinál egy kevés kárt,de ez elenyészően kevesebb,mint a rozsda,vagy mint mi emberek csinálunk.Nálunk is mist dolgozik a krumpli ültetvényben,de had dolgozzon,pusztítja a kártevőket,oszt jól van,legfeljebb egy kicsivel kevesebb krumpli lesz,azt meg kibírjuk.A vakond egy természetes talajfertőtlenítő,bár úgy tudom,hogy a férgek lárváin kívül a földi giliszta is az étrendjén van,de ennyi alagút ásásához kell a kalória.

                          A szúnyogbombázót sem nagyon szeretem,mert az igaz,hogy kellemetlen a szúnyogcsípés és már esetleg betegséget is terjeszthet,viszont a fecskéknek hogyan lesz tápláléka,ha kiírtódik a szúnyog és egyéb rovarok,vagy esetleg félig mérgezett bogarakat esznek,amit úgy vélek nem válik a javukra.Amennyiben hagynák elszaporodni ismét a fecskéket,úgy gondolom,hogy szúnyog is lényegesen kevesebb lenne.Most,hogy sok a szúnyog,hát marad az AUTÁN és már nem is kóstolgatnak ezek a dögök.

                          A természet csodálatos egyensúlyban lenne,ha mi emberek nem bontanánk meg azt.


                          Üdvözlettel:Che

                          Komment


                            Egy restaurált BMW-t kellett beüzemelnem. Adott motor Ural váltóval volt szerelve.. összeraktam egy váltót,és indultam volna próbakörre. Viszont a kuplung nem emelt szét,ezért állítani kellett. Nem jobb lett,hanem furcsább. A túlállított kuplunggal természetesen csúszott, de a kart behúzva összezárt. Fordítva működik,de teljes oldást nem tudtam elérni. Kíváncsi vagyok miféle csodát találok belül..

                            Komment


                              Óvatosan az utakon, rend éber őrei új trükköt tanultak...
                              https://hegylakok.hu/2018/05/olvasoi...civil-elfogok/

                              Komment


                                szemétláda pofátlanság, talán még törvénytelen is bár a mai világban bérmikor besumákolhatnak egy törvényt erre,
                                és csak motorral tudom autópályán meghágni a megengedettet ott viszont tartok tőle hogy 80 a megengedett????

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X