Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szep a Horex de az Nsu az nekem jobban tetszik.Egyszer vettem egy 500-asat csak vele is is az tortentnt hogy az idok folyaman modernizaltak es at volt alakitva elso futomu complett Consulrol a hatsofutomu rugosra meg a motorja sem ment ,ugy hogy most mar sajnalom de a motor is ment

    Komment


      emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      is, meg nekem az van.
      Oszt ha Horexed lenne? Mert lehetne.. de akkor nem lenne NSU-d.. Nekem meg igen..

      Komment


        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Oszt ha Horexed lenne? Mert lehetne.. de akkor nem lenne NSU-d.. Nekem meg igen..


        nem hiszem hogy jól járnál vele

        Komment


          Nekem itt csak egy kis zöld bélyeg jelenik meg.. gondolom ez lenne a kép.. Megnyitni nem tudom,de megpróbálom elképzelni. Kezdeti alkunak nem is oly rossz..

          Komment


            Pillanatragasztóval összekötve.. mindkét fél 3mm gyök..+ csavarral összehúzva utp villanypálcával kezelve.

            Komment


              Ha valaki megmondaná, mennyi a belső furat átmérője egy 250-es MZ karburátornak a kilépő/szívócső felénél?

              Komment


                BVF 30N1/2 ? 30 mm (csattos , vagy három csavaros ) gondolom a karbi torok átmérőre voltál kíváncsi ...

                Komment


                  zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  gondolom a karbi torok átmérőre voltál kíváncsi ...
                  Nem éppen, mert a torok ahol a levegő bemegy és ott dolgozik a suber
                  Nekem egy porlasztót kellene felnyomni vagy egy 32mm-es vagy egy 30,5mm-es flansni csövére. A hézagoló gyűrüket majd valahol megesztergályoztatom
                  Ezért kérdeztem a "kiömlő" méretét belül
                  A PAnnonia porlasztó kiszarik velem teljesen
                  Most is második rugásra indúlt, vette a gázt, még alapjáratot is lehetett állitani, aztán leállt és utána nem indult
                  Egy óra mulva megrugtam, 10.re indult
                  Ezt játszom több mint egy hónapja, elegem van belőle
                  Kell egy másik porlasztó, bár ezzel jártam évtizedekig

                  Komment


                    Szervusztok!


                    Remélem mindenki megúszta és nem keletkezett semmilyen kára a mai szélviharban!Itt Orosházán elég kemény lökések voltak és vitt minden fóliát és elég sok letört gally van az utcán,még igazán nem mértem fel,hogy milyen kisebb károk vannak,-szerencsére,idáig nagyobb kár nem keletkezett,de azért nem kiabálom el,hogy még az éjjel is kitart ez a szerencse.

                    Üdvözlettel:Che

                    Komment


                      Nem is tudom hol kezdjem?!...........először is Sziasztok ,,Kocsmázók"!.....másodszor.......na ezt nem tom kifejteni!Kérdeznék is de nem igen merek!Közlési kényszerem is van.....de azt sem igen merem mert nagyon könnyem megkapom ,,újra"hogy hü..e vagyok!De szerintem vagyok már olyan korban hogy mindkettő elfér a kalapban!Tehát:A közlési kényszer:Ősszel vettem egy másik házat és félig lebontottam most rakom újra össze.Tudjátok mint a legót!Mondjuk nem magát a házat bontogattam hanem a hozzá épített kisebbet ahol egy edző szobát és egy ,,dzsakuzit" csinálok.(na ettől féltem!Most mindenki valami fenhéjázó ,,kö...nek néz majd!Pedig véleményem szerint aki ennyi évet ledolgozott a vasiparban és a közlekedésben annak jár!!!!!SŐT ingyen járna!).....a kérdésem:Kinéz most egy (ha jól tudom?)1986-os 1.3-as kocka Lada............hogy ez eléggé veterán-é?Nem kell e majd szégyenkeznem a veterános talin miatta?!............na további jó tivornyázást!........és ne feledjétek:Jó az öreg a háznál....ha egy csepp esze sincs!

                      Komment


                        apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        hogy ez eléggé veterán-é
                        Mindenképpen azabb mint amikkel én szoktam megjelenni....

                        Komment


                          Üdv. Neked Gyulám! Remélem az új mocidat mutatod meg vagy a Ladával jössz majdan és sátrazol?. Nem hiszem, hogy bárki is kinézne ez miatt ne aggódj az én Guzzim meg 88-as és remélem ott leszek vele. A " Dzsakuzzi" -ról bővebben ,hogyan és miből ha nem titkos<>.

                          Komment


                            Szervusz Gyuszi!

                            Az ebben a társaságban soha nem számított,hogy ki milyen géppel jelent meg a találkozón,-úgy gondolom,hogy bárki jöhet bármivel,a lényeg,hogy találkozzunk és kezet foghassunk,kicseréljük a gondolatainkat és egy évre beszerezzünk egy olyan élményt,amely tovább viszi a fórum hétköznapjait.Az természetes,hogy akinek van üzemképes veteránjárműve,az azzal jön,vagy elhozza azt és lehet csodálni,hogy milyen szép állapotban van.

                            Azt sem értem,hogy miért vetted a szívedre a lehülyézést,mert az csak úgy általában íródott,valami munkába megrokkanás ürügyén és nem a személyedet célozta meg.Megjegyzem,hogy téged a fórumtársak,midig becsültek és kedveltek és nagyon sokszor előfordult,hogy többen is megkérdezték,hogy hol van az "Apacsavo",de erre nem tudott itt senki megfelelő választ adni,-így csak találgattunk és titkon reméltük,hogy majdcsak jelentkezel!

                            Örülök neki,hogy hírt adtál magadról és remélem,hogy a közeljövőben ezt többször is megismétled,örülök a sikereidnek és természetesen annak is,hogy csinálsz egy jakuzzit,amelybe el tudsz majd lazulni,hogy kellemesen teljenek a nyugdíjas napjaid,-jól van ez így.

                            Baráti üdvözlettel:Che

                            Komment


                              Előre is bocsánat a "füstölgés" miatt de ez most kivágta a biztit:
                              https://www.dropbox.com/s/4qmck3zt7o...10555.jpg?dl=0

                              Ez meg mégis hogy a lekvárba történt? A kézifék max akkor volt használva ha menet közben meg kellett állnom és nem kívántam végig taposni a féket. Parkolásnál mindig sebességben szoktam hagyni pont azért hogy nehogy behúzott állapotban ragadhasson...

                              Komment


                                Szervusz Tigris!

                                Sajnos a képről nem tudom kisilabizálni a probléma okát,-talán jobb lenne,ha körülírnád.Látok egy csúnya,rágott féktárcsát,mást nem nagyon.A fékbetét vészes kopásakor szokott ilyen előfordulni.A fékdugattyú nem szorul,nincs berohadva,-üresbe rakva kigurul rendesen,zajt ad e?

                                Üdvözlettel:Che
                                Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2020 febr. 10, 12:23. Oka: kiegészítés

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X