Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ha nem titkos<>.
    Dehogy titkos Kedves Sándorom!Az országunkban ,,méltán"nagy népszerüségnek örvendő ,,MULTIK" Karácsony előtt gondoltak a kisnyugdíjasokra és félárra engedték a ,,dzsakuzit" így alig került pár forintba!(A hü...k is megéri!....hát még nekem!)Úgy füstölögtem magamba hogy ha majd 50 évnyi ,,vasgyúrás"után ennyit nem érdemlek meg ........akkor legjobb ha ,,tökönszúrommagam"!
    Üdvözlöm a ,,Viharsarkiakat"!Külön senkit sem emelnék ki.......talán csak a Szepesi Sanyit+a Kotasz Józsi bátyámat meg a ...........Zsoltit!Várom a Ladát!Tudjátok úgy szeretek majd 40 éve a ,,kakis"Magyar utakon szocializálódott öreg sz.r vasakat kivakarni a ganéból!Igazán nekem való feladat!Majd ha elakadok kérdezek!..........és mikor nem akadok el?!

    Komment


      Che
      Igen, van hangja, pont amiatt néztem rá. És valami biztos hogy szorul mert olyan forró volt hogy kis híján lekapta az ujjamról a bőrt...

      Komment


        Szervusz Tigris!

        Úgy gondolom,hogy legjobb lenne egy teljes fékfelújítás mert,ha egy fék is elkezd vacakolni,akkor követi azt a többi is.Lehetséges,hogy a fékdugattyú szorult be,de az is,hogy a kézifékkötél szorult meg,-nehéz ezt így látatlanul megmondani.Gondolom ez valamelyik hátsó fék,mert írtál a kézifékről.Le kellene szerelni a féknyerget és megnézni,hogy a fékdugattyú mozog e benne,ezt egy párhuzamszorítóval lehet megcsinálni,ha a legkisebb szorulás is van szét kell szedni.A legtöbb esetben,nem kell cserélni benne semmit,csak kitisztítani,kimosni.A leszerelt féknyeregben lévő fékbetétek közé érdemes valamilyen távtartót tenni,mert könnyen kiugrik,ha játszol a pedállal!Fontos nem püföljük,nem erőltetjük és a tiszta alkatrészek!

        Nem biztos,hogy csináltál már ilyet,de ne félj tőle,-próbálok és gondolom mások is segíteni!

        Üdvözlettel:Che

        Komment


          Szia Che!

          Köszönöm a bátorító szavakat, és szívesen neki is állnék de nincs hol sajnos. Hely hiányában az utcán kellett extra parkolókat kialakítanunk ott meg nem szívesen állnék neki szerelni, arról nem is beszélve hogy ABS-es fék légtelenítéséhez nincs felszerelésem sajnos.

          Komment


            Még talán egy javaslat használni kell a kéziféket mert ha nem akkor beroh@d . Ilyenkor jön az a jelenség,hogy nem enged vissza és jön a baj. Az a tárcsa meg tényleg kopott betétre vall így távolról.

            Komment


              Használom ha épp leejtőn/emelkedőn kapok pirosat, leparkoláskor viszont szigorúan csak sebességben hagyom.

              Komment


                jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                leparkoláskor viszont szigorúan csak sebességben hagyom.
                Én pont így találtam a szembeszomszédnál az árokban a tragacsom. Az autóra már nem is emlékszem csak a szomszéf riadt képére

                Komment


                  Jólvan na mi alföldi gyerekek akkor megyünk fönek ha vagy árokból hajtunk ki vagy most már a felüljáróról jövünk lefele.

                  Komment


                    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Jólvan na mi alföldi gyerekek akkor megyünk fönek ha vagy árokból hajtunk ki vagy most már a felüljáróról jövünk lefele.
                    ... meg , ha má főgyünné végre .....

                    Komment


                      Volt pár lyukas órám.. s lesz még pár esténként,tehát hozzákezdtem a Simsonhoz. Mivel ez saját,csak akkor haladok ha akadály van a többivel. Egyenlőre 3 óra alatt ennyit haladtam.

                      Komment


                        Munkadíjban érkezett. Először örültem mert volt már ilyenem... de alaposabban átnézve kissé mást mutat. A kuplungján egy kalapácsos ember hagyott nyomokat,,,amiket nem lesz egyszerű kijavítani. A "motorról" röviden: Kb akkora a blokk minz a háti permetezőmben, a töltést egy 10mm torokméretű karbi intézi membránom keresztül.... tehát a rejtett tartalékok erősen kihasználhatók... a gyári seb egyszerűen duplázható. Rendeltem ékszíjat az indításhoz,bővebben utána. A típus egyébként legendás: peugeot 103....

                        Komment


                          Láttam olyan embert akinek volt ilyen új a '80-as években, mint nő csak felhasználó volt, de hamar megszabadult tőle mert nem volt "felhasználóbarát".

                          Komment


                            Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Rendeltem ékszíjat
                            Csak óvatosan az utángyártottal. Babszihoz mai napig nem találtam normálisat, mindegyik rövidebb a kelleténél és annyira feszíti az egészet hogy állandóan le akar csúszni(a kuplungtól persze nem tud de így meg megzabálja a szíjat rövid úton és a csapágynak sem tesz jót ).

                            Komment


                              jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Csak óvatosan
                              870X13-as ékszíjat írtak sajátjának...rendeltem negyed áron jó minőségűt. Aha.. lóg rendesen, tehát majd később beszerzek 20-al rövidebbet. Egyebként indítható,de nem tud teljes nyitást adni. Más: Indítás megvolt.. dekompresszor nem műxik,szivató nem üzemel, (de a légszűrő zárható...persze ha nincs rajt a takarólemez), Egyéb: A 10mm karbit már kicserélte valaki 15mm-re.. ez jó lenne,de igy a motor billenését akadályozza.. (ez által feszül az ékszíj).. motorhang szép, de leugrik a gyertyapipa fordulaton (nincs benne rögzítés)Összbenyomás: Jó.. Lehetne szrabb is.. Össz napi pozitívum: rotakapa motorját összeraktam s jobb lett mint újkorában.. főztem fertőtlenítőt birs alapból... s oly jól sikerült hogy büszke vagyok rá.. illat,aroma telt és harmonikus.. igazi ÉlVEZETI cikk.. új receptúra szerinti első próba,de szerencsére nagyon bevált.

                              Komment


                                Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                870X13-as ékszíjat írtak sajátjának.
                                kedveskéim az ékszíj méretnél van még némi megjegyzés amit nem szabad figyelmen kívül hagyni

                                https://www.moltech.hu/az-ekszijak-hosszmeretezese-49

                                így aztán aki csak számokban beszél az ráfaraghat

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X