Jankó51 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Chemotox kocsmája
Collapse
X
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea mostani S51 4seb. nem éri el a 60-at. Úgy indulok, hogy 3-4-et kell rúgni hogy beinduljon, néha többet is, aztán a berügó fél mozdulatára is indul
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseha megnézed a STIHL kezelési utasítását, abban le van írva, hogy STIHL olajjal 1:50 a keverési arány., minden más olajjal 1:20.
Husqvarna olajjal sem jó a 1:50? Lehet ám csak marketingfogás, hogy leminősítik az egyéb olajokat.
- 2 likes
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz viszont nem Stihl gép, ennek jár a több anyag. Egy igazi Star-tól nem szabad sajnáln
A Pannónia nem mérvadó mert nem mentem vele 20km-t
- 2 likes
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea tankon rajt van, hogy 1:20-ast kér.
- 1 like
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz jó vastag keverék. Pedig 94-ben már jó 2T olajokat lehetett kapni.
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseegy HARDI
- 1 like
Komment
-
Üdvözlök mindenkit!
Legelőször is szeretnék mindenkitől elnézést kérni az eddigi nagy hallgatásomért.
Eléggé elfoglalt vagyok, de tudom, ez nem mentség, de ez van.
Idén márciusban üzenetben megkeresett Brazíliából egy Vitor Luiz nevű úr Strigon ME-250 marógép gépkönyv fordítással és nyelvhelyesség ellenőrzéssel kapcsolatban, mivel valahol vett egy ilyen marógépet.
Azóta levelezünk egymással privát üzenetben.
Ő Angolul, én Magyarul írunk.
Mert hát a Google Fordító a barátunk.
Most is épp ellenőrzök egy dokumentumát ennek a gépnek nyelvhelyességileg és szakmai - műszaki szavak miatt.
Ezekben a "beszélgetésekben" semmi titkos nincs. Úgyvélem. Mégiscsak egy gépkönyvről van szó.
Hogyan tudnám a privát üzenetemből áttenni ezeket a "beszélgetéseket" mondjuk az általam feltett Strigon ME-250 marógép gépkönyv mellé, mert nem találok ilyen Strigon ME-250 csoportot.
Vagy, ha tudtok valami jobb megoldást, megköszönöm.
Előre is köszönöm a segítséget.
- 4 likes
Komment
-
Na egy ilyet én is kaptam a Trabantomról. Azt mondjuk csak 7 éve vonták ki, de rendszám és forgalmi leadva. Az 5000+5500 Ft büntetésbe fájt. Azóta átírattam, meg biztosítást is kötöttem rá, mert az is kell az átíratáshoz, még ha nincs is forgalomban Öröm az ilyen... Nem hiszem, hogy érdemes velük beszélni, nem engedik el. Én a hátáridő legutolsó pillanatában befizettem. Addig se használják az én pénzemet.
Nekem előtte küldtek az okmányirodából is egy levelet, hogy kivonják a kocsit át nem íratás miatt, és ezért adjam le a rendszámokat és a forgalmit. Én felhívtam az ügyintézőt és mondtam neki, hogy nagyon szívesen leadnám de nincs nálam, hanem Tatabányán van, de átíratom ha kell, mert amúgy már forgalomból kivont gépjárműről beszélünk.Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2023 aug. 23, 22:17.
- 1 like
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem irattam át 15 napon belűl, a 23 éve VÉGLEGESEN KIVONT motoromat
Komment
-
Kopasz 1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVagy, ha tudtok valami jobb megoldást, megköszönöm.
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVÉGLEGESEN KIVONT motoromat.
Most viszont jött egy levél hogy fizessek X forintot mert forgalombahelyezték az autómat
Hoppácska, de ki is vonták újból
Fellebbeztem, 5000Ft, nyertem. Visszautalják az 5ezret, de fizessek még 2333Ft-ot amivel túlfizetésben leszek. Ezt visszaigényellhetem vagy a következő autómba beszámitják. Persze online minden, e-papiron
Nem bonyolitja az állam a dolgokat
Ha sikerül a kivont autót megvennem, nem tudom forgalombahelyezni mert műszaki vizsgán nem felel meg. Karosszéria munka kell elöbb
Kiváncsi leszek a fejleményekre
Miért nem állhat a kertemben néhány nem forgalomképes autó és motor??
Komment
Komment