Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
ha megnézed a STIHL kezelési utasítását, abban le van írva, hogy STIHL olajjal 1:50 a keverési arány., minden más olajjal 1:20.
Ez viszont nem Stihl gép, ennek jár a több anyag. Egy igazi Star-tól nem szabad sajnálni
Husqvarna olajjal sem jó a 1:50? Lehet ám csak marketingfogás, hogy leminősítik az egyéb olajokat.
Ez viszont nem Stihl gép, ennek jár a több anyag. Egy igazi Star-tól nem szabad sajnáln
Itt jegyezném meg, hogy én mindenben 1:50-es STIHL olajat használok Pannóniába, permetezőbe, stb. A permetezőt kb. 1994 óta használom, így eddig még nem szólt hogy nem tetszik neki, pedig a tankon rajt van, hogy 1:20-ast kér.
A Pannónia nem mérvadó mert nem mentem vele 20km-t
Az jó vastag keverék. Pedig 94-ben már jó 2T olajokat lehetett kapni. Mondjuk a 3 éves orosz(de gondolom kínai) fűkaszámhoz is 1:25 arányt írnak elő. Én viszont azt betartom 100-as benzinnel keverve, de a membrán az nem méltányolta az igyekezetemet, és egyre rosszabbul bírja a térdig érő gazt. Még a kisebb 20 éves Stihl fog kihúzni a bajból a végén 1:50-es keverékkel.
Üdvözlök mindenkit!
Legelőször is szeretnék mindenkitől elnézést kérni az eddigi nagy hallgatásomért.
Eléggé elfoglalt vagyok, de tudom, ez nem mentség, de ez van.
Idén márciusban üzenetben megkeresett Brazíliából egy Vitor Luiz nevű úr Strigon ME-250 marógép gépkönyv fordítással és nyelvhelyesség ellenőrzéssel kapcsolatban, mivel valahol vett egy ilyen marógépet.
Azóta levelezünk egymással privát üzenetben.
Ő Angolul, én Magyarul írunk.
Mert hát a Google Fordító a barátunk.
Most is épp ellenőrzök egy dokumentumát ennek a gépnek nyelvhelyességileg és szakmai - műszaki szavak miatt.
Ezekben a "beszélgetésekben" semmi titkos nincs. Úgyvélem. Mégiscsak egy gépkönyvről van szó.
Hogyan tudnám a privát üzenetemből áttenni ezeket a "beszélgetéseket" mondjuk az általam feltett Strigon ME-250 marógép gépkönyv mellé, mert nem találok ilyen Strigon ME-250 csoportot.
Vagy, ha tudtok valami jobb megoldást, megköszönöm.
Ma kaptam a tisztelt NAV-tól egy levelet, miszerint fizessek 6000 ft büntetést. Oka : Nem irattam át 15 napon belűl, a 23 éve VÉGLEGESEN KIVONT motoromat.
Na egy ilyet én is kaptam a Trabantomról. Azt mondjuk csak 7 éve vonták ki, de rendszám és forgalmi leadva. Az 5000+5500 Ft büntetésbe fájt. Azóta átírattam, meg biztosítást is kötöttem rá, mert az is kell az átíratáshoz, még ha nincs is forgalomban Öröm az ilyen... Nem hiszem, hogy érdemes velük beszélni, nem engedik el. Én a hátáridő legutolsó pillanatában befizettem. Addig se használják az én pénzemet.
Nekem előtte küldtek az okmányirodából is egy levelet, hogy kivonják a kocsit át nem íratás miatt, és ezért adjam le a rendszámokat és a forgalmit. Én felhívtam az ügyintézőt és mondtam neki, hogy nagyon szívesen leadnám de nincs nálam, hanem Tatabányán van, de átíratom ha kell, mert amúgy már forgalomból kivont gépjárműről beszélünk.
Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2023 aug. 23, 22:17.
Az biztos nem a te motorod volt! Max vetted és azt hitted ezzel annyi az ügyintézés, Nekem is van egy végleg kivont motorom és nem fizettem semmit 34 év alatt
Most viszont jött egy levél hogy fizessek X forintot mert forgalombahelyezték az autómat
Hoppácska, de ki is vonták újból
Fellebbeztem, 5000Ft, nyertem. Visszautalják az 5ezret, de fizessek még 2333Ft-ot amivel túlfizetésben leszek. Ezt visszaigényellhetem vagy a következő autómba beszámitják. Persze online minden, e-papiron
Nem bonyolitja az állam a dolgokat
Ha sikerül a kivont autót megvennem, nem tudom forgalombahelyezni mert műszaki vizsgán nem felel meg. Karosszéria munka kell elöbb
Kiváncsi leszek a fejleményekre
Miért nem állhat a kertemben néhány nem forgalomképes autó és motor??
Komment