Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Én ezt az építési módot jobban kedvelem, mint amikor egy veterán motort vágnak szét choppernek...Bár lehet hogy egy ilyen replikáért a bicigligyüjtők lincselnének meg
Segítséget szeretnék kérni ezzel az esztergával kapcsolatban:
Esetleg látott-e valaki már ilyet? Már néhány éve megvan édesapámnak. Közben átesett egy felújításon (de csak ami a mechanikus részeket illeti) így jelenleg is üzemképes. Kb 90%-ban eredeti rajta minden, csak 1-2 védőburkolat hiányzik róla. Érdekelne a típusa és a táblázat ami a menetvágáshoz szükséges.
A válaszokat előre is köszönöm!
Baráti üdvözlettel: Lai
Bejelentem a legújabb fejleményeket a motoros jövőmmel kapcsolatban:
1. A mai napon megérkezett a jogosítványom (miután 2 hónappal forgalom vizsgát követően eljutottam az okmányirodába) és csak 2,5 hetet kellett rá várni.
2. Tegnap elkészült a csíkozás, szombaton elkészül a lakkozás, így a hétvégén összerakom a motort és lényegébe ugyanott fogok tartani mint ahonnan indultam Na jó igazából nem, mert azóta felpolíroztam néhány alkatrészt és persze minden újra van festve, meg néhány alkatrész le van cserélve. De kellenek még új felnik, új kipufogók és még beindítva sem volt, ezért kicsit félek a blokktól. És persze a papírmunka van még hátra...
Gratulálok a jogsihoz,balesetmentes hosszú motoroséletet kívánok!A fékek állapotára nagy gondot fordíts,hogy azok mindíg kifogástalanul működjenek!
Köszönöm a jókívánságokat! Természetesen a fékekre mindig figyelek, biciklin is allergiás vagyok a fékekre, addig képtelen vagyok megnyugodni amíg nem fognak tökéletesen, vagy nyikorog, vagy szorul (tárcsafék), tehát az az egy biztos, hogy a fékek mindig kifogástalanul fognak működni Még csak félkész állapotban van, de az első fék már be van állítva
Azért ha már jogsid van, a motornak is legyen rendben a papírja.
Ebben az állapotban nehéz vele száguldozni, főleg télen, úgyhogy még amíg néha süt a nap addig összerakom télen pedig lesz időm a papírokkal foglalkozni, hogy tavasszal megtehessem az első kilométereket.
Utoljára szerkesztve a következő által: Blackmumus; 2012 okt. 17, 21:49.
Hát ma ismét megbarátkoztam egy Csehszlovák műremekkel, ismerős Jawa Mustangját állítottam neki üzembe. Nem sokat káromkodtam, persze össze-vissza volt kötözve, meg fel is gyújtották egyszer mérgükben De módosítva a kábelkötegen, kitakarítva mindent beindult, és most boldogok
Még csak félkész állapotban van, de az első fék már be van állítva
Alakul, alakul...
Gondoltam benézek ide a kocsmába dicsekedni, hogy megjött végre a kapcsolatfelvételis papír a T1 és a Csepel 125 vázamhoz is. Ez még igaz semmi, de legalább megtalálták a címeket, fizethettem aztán várhatok. Remélem a kettőből legalább az egyiknek megtalálom a gazdáját.
St.Z.350, dott és 4 további látogató kedvelte ezt.
There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Kollarg! Azt még megküldik az ilyen eljárás folyamán, ha nem veszi át senki a hivatalos levelet, s visszamegy hozzájuk? Remélem nem így lesz egyiknél se nálad, csak kivi voltam.
Azt még megküldik az ilyen eljárás folyamán, ha nem veszi át senki a hivatalos levelet, s visszamegy hozzájuk?
Na ez egy jó kérdés - de szerintem nem tértivevénnyel küldik, egyszerűen bedobják a postaládába aztán lesz ami lesz.
De ha legközelebb beszélek velük (mármint a KEKKH-val), akkor rákérdezek.
Remélem ,hogy fáradozásodnak siker lesz a jutalma.
Én is. Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy mindkettő csak egy-egy üres, rozsdás váz, így a fáradozzással teli rész utána jön. A gép előtt pár levelet bepötyögni pár perc, a motorok "talpra állítása" el fog tartani egy darabig. Pannoniához van itthon alkatrész (meg szinte fejből összerakom már), de a kis-Csepelhez se első villa, se sárfogók, se tank, se ülés, se lábtartó, se semmi... Blokkom van, a számok között kevesebb, mint 2000 az eltérés, úgyhogy az még elfogadható számomra.
There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment