Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Szervusztok! Rég nem kotyogtam a fórumba, ezért mea culpa. Ez a kép amin ragszalagozik a "mester"...
Az egyik régi magyar film - talán a Dögkeselyű vagy a Linda egyik része - mellék jelenetére emlékeztet. Abban vernek meg egy társaságot, akik rá akarnak "tenyerelni" egy autókereskedőre, mert fűrészport rakott a diffibe és ez a vevőnél kibukott. Nem értek a diffi műhöz, de gondolom nem viccből rakták be a filmbe. Lehet alapja. A forgács és a fűrészpor átmeneti megoldásnak jó lehet erős kopás esetén. Mint, ahogy a defektes kerékbe a tépett giz gaz. Az tény! Az Állítólag műsorában bemutatták.
Szeretném megkérdezni, hogy valaki közülünk esetleg szerelt e már szét, Bosch kerékpár dinamót? Veterános kérdés, csak így témába sehova se vág, azért ide írtam. Ilyet!
valaki közülünk esetleg szerelt e már szét, Bosch kerékpár dinamót?
Olyan még nem került a kezeim közé, de pár bicikli dinamót már szedtem szét. Valamelyik túl is élte az akkori szerelő tudásomat Talán tudok segíteni amennyiben szét szeretnéd szedni.Valahogy így nézhet ki belülről
Utoljára szerkesztve a következő által: RedBull477; 2014 nov. 09, 19:51.
Hello!
Köszi, nagyon is jól jött ez a kép, nem igazán szedtem szét még ilyen szerkezetet, de ezekről mindig is azt írták, hogy szerelhető, javíthatóak. Így remélem hogy szét tudom szedni!
Na igen, ekkor még ÖRÖK életre gyártották őket! Tudtak tervezni!
Én is úgy látom h szétszedhető, és örök mint a nyomorúság. Ha jól látom a akkor csak az alsó két csavart kell kitekerni és óvatosan széthúzni. Tervezni most is tudnak, csak az üzlet politika más és ehhez igazodnak a tervezők is
Nem úgy, mint napjainkban. A dongómra direkt fémházas, fém dörzskerekes, masszívabb darabot vettem. Bírta is... egy évig . Gondoltam egy merészet, "sebaj, majd szétszedem"... Persze... roncsolásmentesen lehetetlen. Némi feszegetés után azért csak leszedtem az alját, de a hajszálvékony vezetékek azonnal el is pattantak benne. Szóval ment a kukába.
Megjegyzem, az '52-es gyártású Csepel bringámon az eredeti dinamó van, ami köszöni szépen jól van és mukod
Faterom nem rég beszerzett egy "Sturm Velos Cicles" nevű régi kerékpárt. Még "Fa" kormányos, falcos gumis. Háború előttinek tűnik.Na azon aztán még a nagy fajta dinamó van, és talán nem is olyan nagy csoda: Egy rézpersely csere után tökéletesen működik.Azért mondom,lehetőleg én is spórolok az "új" cuccokkal, inkább megcsinálom a régit. Meghálálja!
"Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."
Ha már így szóba került a falcos gumi,
van valakinek ezzel tapasztalata? Van valami módszer, amivel anyázásmentesen fel lehet szerelni gumiperemes külsőt?
A Csepelemen cseréltem gumit, jó 1 órai bírkózás után úgy állunk, hogy fel tudtam pumpálni, viszont egy helyen még mindíg kipúposodik.
Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2014 nov. 11, 08:41.
Tessék itt van, elvileg 207, nyaktábla szerint 206 a tipikus cseh tanácstalanság jellemzi. A megszakítót tartó részen a made in czeslovakia is megtalálható. Miféle szerzet ez?:
Szia
Kérhetnék fotókat az egész babettáról?
Amúgy jól írták hogy mustang az alapja neki.(gyújtás) De valamelyik része biztosan nem csere szabatos a gyári mustangéval. Vagy a mágnes van kiemelve vagy az alaplapból van levéve(utóbbit tippelném) Na meg hiányzik a wattszám jelölés. ezt eddig csak német babokon láttam eddig.
Még annyi kérdésem lenne hogy hátha jobban látszik élőben az évjárat. Pontosan milyen évjáratú élőben?
Utoljára szerkesztve a következő által: zerger88; 2014 nov. 15, 11:23.
Oka: helyesírás
Komment