Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?
Collapse
X
-
Jó estét Uraim.
Elkeszült a fenyezesem, részben. Ral7012 matt lett a végső dontésem. A hátsó telot összeraktam az előzőekben leirt alkatrszekkel. Brutal jól mukodik. Olajnak Castrol Hypsint használtam, az itt javasolt 105 kobcentimeteres mennyiséggel. Lefele picit feszesen megy, de felfele csak nagyon lassan szörcsögve jön. A tengelyt szimering tomiti, a házat a gyári gumigyuru, amit megkentem Elring Curil-T tömͬtő pasztaval (a legjobb anyag a vilagon, soha nem kemenyedik ki, nem ugy mint a piros 'csodaszilikonok'), az első teleszkópot is keszre tettem, annyit csinaltam vele hogy a lemez mozfo dugattyut alul lecsereltem egy esztergaltra, amibe szurtam egy gumigyuruhornyot, viszont nem tudom hogy mennyi olaj kell az első telokba. A vazammal volt kis gondom, a komplett sztendertarto elem kiszakadt a csőből es hatra hajlott, ujra kellett hegesztenem....a heten jonnek kepek. Kellemes Hetveget az Uraknak, jo Drehherrel meg piros Marlboroval...UK, és 5 további látogató kedvelte ezt.
- 7 likes
Komment
-
a komplett sztendertarto elem kiszakadt a csőből es hatra hajlott, ujra kellett hegesztenem
viszont nem tudom hogy mennyi olaj kell az első telokba.
Olajnak Castrol Hypsint használtamUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 szept. 27, 10:20."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Képek csak a fényezett cuccokról készültek. Ezt a színt egy Zündappon láttam anno még valamikor Berlinben egy kiállításon. A Luftwaffe használta ezt a színt. Ha igazi eredeti színt választottam volna a Dneprhez az a Okálzöld lett volna. De a gyári strandkorlátkék (kolhozkék), foszöld, bordós pirosas valami sem igazán tetszett. Egytől egyig ocsmány mindegyik, talán még a barna néz ki valahogy. Gondolkoztam még a ' Panzergrau RAL7021' színvariáción, de az meg nekem túl sötét, nincs kedvem állandóan puceválni. ez egy igazi igénytelen szín.
- 5 likes
Komment
-
A króm a gondolataimban sem fordult meg. A kipufogó is matt fekete lesz....bocs hazudtam a krommal kapcsolatban, gondoltam rá amikor le kellett takaritani...Ez a motor igasló lesz, puceválni eszemben sincs
- - - Updated - - -
Meg pár gondolat. Az also felso villakiflim teljesen uj, mert anno a motor elozo troger gazdaja hagyta kilazulna a komplett első villahidat. A golyok bepotyogtak a villanyakba es kirágták teljesen. A csapagycsesze alul teljesen kiette a csapjat, a felso villakiflinel kilazult a csapagyhezagot allito anya es ovalisra koptatta a kifliben a furatot. Vettem uj csapagyszettet. Gyarit. A kupos csapagy biztos hogy csodás, de feleslegesnek tartom. Anno mikor meg elkezdtem a pannoniakkal foglalkozni (kb 20eve), meg lehetett kapni gyari csapagyat a kormanyba. Megvettem, tisztan tiszta zsirral beraktam es azthiszem 6 evet motoroztam le a T5 el, és soha nem volt vele bajom..... Felesleges dolgokat nem veszek meg. Ami fontos az meg van csinalva (első hátsó telok, duplex fek stb).
- 4 likes
Komment
-
Ha valaki kicsit is figyel észre lehet venni ha utána kell húzni a csészének és ha összerakáskor nem sajnálta a grafitos zsírt akkor örök élet mint a nyomorúság. Hálás színt választottál bár nekem ezek a " harci " gépek a homok színnek csúfolt barnába tetszenek igazán. De ez a kinek - mi ! Szép lesz és mivel sok-sok melód, átalakításod van benne megbízhatóbb lesz mint a gyári!.
Komment
-
A szin isten igazabol nekem nagyon tetszik, ahogy Te is mondtad , kinek mi. A következő projectem egy IZS49 lesz. Nagyon tetszik a formálya, emellett nagyon jol használható kis masina. Az m72 beszerzese mar folyamatban van, de azt fogom a vegere hagyni. De meg most kell megvenni mert meg van emberi áron. El kell fogadni, pár ev és ezek a motorok is vagyonokat fognak erni...
- 1 like
Komment
-
Ha kell, tudok segiteni! Idekint egyik cimboram most vett IZS350 est, trapezvilla elol, a sarvedokon lemezszoknyak ahogy kell, 1800€ ba fajt neki, orosz forgalmival, rendszammal, adasvetelivel, de ami a legfontosabb. ..EU s vamoltatasi igazolassal. Tehat ha már az EU ban van, papirral igazolva, azt az EU minden tagországa KÖTELES forgalomba helyezni az EU s egyezmeny alapján. ...
- - - Updated - - -
Amugy megjegyzem, es elore is bocsanatot kerek minden magyarlelkű embertöl aki otthon el es hisz a magyar jogrendszerben, hogy ami magyarban megy a papirozas teren az szemtelemseg. Az utolso pannoniamat amikor vettem azt papirok nélkül vettem. Azt mondja nekem az ugyintező hogy HONOSITANI kell a motort!!! Azonnal kiborult a bili azonnal, felig üvöltve megkerdeztem tole hogy egy magyarorszagon, csepelen gyartott motort mi a k.rva any.dnak kell honositani? Itt amikor kihoztam a mocit bementem az ' Erstzulassung zenter' nek nevezett hivatalba, mondtam hogy nincs vazszamom, kerdeztek van e forgalmi, mondtam nincs, adasveteli van e? Mpndtam hogy van de magyar. ' jo akkor fordittassa le aztan kap a motor egy uj szamot es mehet muszakira'....ennyi volt. Ami magyarban megy az penzlehuzas es pofatlansag. Az embernek kinyilik a bicska a zsebében...m idekint egy kocsi atiratas 35€.... kobcentitol fuggetlenül. ..
- 5 likes
Komment
-
Nemes Pista eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa a forgalmiban lévő Vázszám stimmt, forgalomba helyezhető, amennyiben a motorblokk szarmazasat adasveteli szerzodessel igazolni tudod. A vazszam a fontos a forgalmiban, a motorhiany konnyen potolhato."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
Komment