Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ha valakit érdekelne....

    72 Ural,Dnepr alkatrészek eladók - Szűcsi, Heves

    Komment


      Jó estét Uraim.

      Elkeszült a fenyezesem, részben. Ral7012 matt lett a végső dontésem. A hátsó telot összeraktam az előzőekben leirt alkatrszekkel. Brutal jól mukodik. Olajnak Castrol Hypsint használtam, az itt javasolt 105 kobcentimeteres mennyiséggel. Lefele picit feszesen megy, de felfele csak nagyon lassan szörcsögve jön. A tengelyt szimering tomiti, a házat a gyári gumigyuru, amit megkentem Elring Curil-T tömͬtő pasztaval (a legjobb anyag a vilagon, soha nem kemenyedik ki, nem ugy mint a piros 'csodaszilikonok'), az első teleszkópot is keszre tettem, annyit csinaltam vele hogy a lemez mozfo dugattyut alul lecsereltem egy esztergaltra, amibe szurtam egy gumigyuruhornyot, viszont nem tudom hogy mennyi olaj kell az első telokba. A vazammal volt kis gondom, a komplett sztendertarto elem kiszakadt a csőből es hatra hajlott, ujra kellett hegesztenem....a heten jonnek kepek. Kellemes Hetveget az Uraknak, jo Drehherrel meg piros Marlboroval...
      UK, és 5 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        Köszönjük a beszámolót és várjuk a képeket!

        Komment


          a komplett sztendertarto elem kiszakadt a csőből es hatra hajlott, ujra kellett hegesztenem
          Ugyanígy jártam annó én is, kivágtam a csövet a fenébe, és tettem be vastagabb falút(most 10 cm magasan van a hátsó kerekem):
          Click image for larger version

Name:	váz.jpg
Views:	2
Size:	173.9 KB
ID:	147230Click image for larger version

Name:	váz2.jpg
Views:	2
Size:	167.6 KB
ID:	147231
          viszont nem tudom hogy mennyi olaj kell az első telokba.
          130 cm3 ,bár én 1,5 dl öntöttem bele.

          Olajnak Castrol Hypsint használtam
          T22 Orsóolaj+20% kerozin az első villa adata. Vagy M6a/10B M8B1 olaj, vagy АУР, АБ“-12Т folyadék. Vagy ,Bár a te megoldásod tuti többet ér.
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 szept. 27, 10:20.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            Képek csak a fényezett cuccokról készültek. Ezt a színt egy Zündappon láttam anno még valamikor Berlinben egy kiállításon. A Luftwaffe használta ezt a színt. Ha igazi eredeti színt választottam volna a Dneprhez az a Okálzöld lett volna. De a gyári strandkorlátkék (kolhozkék), foszöld, bordós pirosas valami sem igazán tetszett. Egytől egyig ocsmány mindegyik, talán még a barna néz ki valahogy. Gondolkoztam még a ' Panzergrau RAL7021' színvariáción, de az meg nekem túl sötét, nincs kedvem állandóan puceválni. ez egy igazi igénytelen szín.
            Click image for larger version

Name:	20150927_121913.jpg
Views:	1
Size:	104.5 KB
ID:	147235Click image for larger version

Name:	20150927_121920.jpg
Views:	1
Size:	96.7 KB
ID:	147236Click image for larger version

Name:	20150927_121946.jpg
Views:	1
Size:	84.3 KB
ID:	147237Click image for larger version

Name:	20150927_122007.jpg
Views:	1
Size:	107.1 KB
ID:	147238Click image for larger version

Name:	20150927_122020.jpg
Views:	1
Size:	114.6 KB
ID:	147239Click image for larger version

Name:	20150927_122027.jpg
Views:	1
Size:	105.9 KB
ID:	147240Click image for larger version

Name:	20150927_122238.jpg
Views:	1
Size:	94.1 KB
ID:	147241

            Komment


              Króm nuku...Ez a módja ennek. Tényleg mutatós szín.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                A króm a gondolataimban sem fordult meg. A kipufogó is matt fekete lesz....bocs hazudtam a krommal kapcsolatban, gondoltam rá amikor le kellett takaritani...Ez a motor igasló lesz, puceválni eszemben sincs

                - - - Updated - - -

                Meg pár gondolat. Az also felso villakiflim teljesen uj, mert anno a motor elozo troger gazdaja hagyta kilazulna a komplett első villahidat. A golyok bepotyogtak a villanyakba es kirágták teljesen. A csapagycsesze alul teljesen kiette a csapjat, a felso villakiflinel kilazult a csapagyhezagot allito anya es ovalisra koptatta a kifliben a furatot. Vettem uj csapagyszettet. Gyarit. A kupos csapagy biztos hogy csodás, de feleslegesnek tartom. Anno mikor meg elkezdtem a pannoniakkal foglalkozni (kb 20eve), meg lehetett kapni gyari csapagyat a kormanyba. Megvettem, tisztan tiszta zsirral beraktam es azthiszem 6 evet motoroztam le a T5 el, és soha nem volt vele bajom..... Felesleges dolgokat nem veszek meg. Ami fontos az meg van csinalva (első hátsó telok, duplex fek stb).

                Komment


                  Ha valaki kicsit is figyel észre lehet venni ha utána kell húzni a csészének és ha összerakáskor nem sajnálta a grafitos zsírt akkor örök élet mint a nyomorúság. Hálás színt választottál bár nekem ezek a " harci " gépek a homok színnek csúfolt barnába tetszenek igazán. De ez a kinek - mi ! Szép lesz és mivel sok-sok melód, átalakításod van benne megbízhatóbb lesz mint a gyári!.

                  Komment


                    A szin isten igazabol nekem nagyon tetszik, ahogy Te is mondtad , kinek mi. A következő projectem egy IZS49 lesz. Nagyon tetszik a formálya, emellett nagyon jol használható kis masina. Az m72 beszerzese mar folyamatban van, de azt fogom a vegere hagyni. De meg most kell megvenni mert meg van emberi áron. El kell fogadni, pár ev és ezek a motorok is vagyonokat fognak erni...

                    Komment


                      A Dnepr nem ...Bár a tiéd lesz a világegyetem legmegbízhatóbb Dneprje, az biztos.
                      De 49-es Izsen én is gondolkodok...Forgalmi már van
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        Ha kell, tudok segiteni! Idekint egyik cimboram most vett IZS350 est, trapezvilla elol, a sarvedokon lemezszoknyak ahogy kell, 1800€ ba fajt neki, orosz forgalmival, rendszammal, adasvetelivel, de ami a legfontosabb. ..EU s vamoltatasi igazolassal. Tehat ha már az EU ban van, papirral igazolva, azt az EU minden tagországa KÖTELES forgalomba helyezni az EU s egyezmeny alapján. ...

                        - - - Updated - - -

                        Amugy megjegyzem, es elore is bocsanatot kerek minden magyarlelkű embertöl aki otthon el es hisz a magyar jogrendszerben, hogy ami magyarban megy a papirozas teren az szemtelemseg. Az utolso pannoniamat amikor vettem azt papirok nélkül vettem. Azt mondja nekem az ugyintező hogy HONOSITANI kell a motort!!! Azonnal kiborult a bili azonnal, felig üvöltve megkerdeztem tole hogy egy magyarorszagon, csepelen gyartott motort mi a k.rva any.dnak kell honositani? Itt amikor kihoztam a mocit bementem az ' Erstzulassung zenter' nek nevezett hivatalba, mondtam hogy nincs vazszamom, kerdeztek van e forgalmi, mondtam nincs, adasveteli van e? Mpndtam hogy van de magyar. ' jo akkor fordittassa le aztan kap a motor egy uj szamot es mehet muszakira'....ennyi volt. Ami magyarban megy az penzlehuzas es pofatlansag. Az embernek kinyilik a bicska a zsebében...m idekint egy kocsi atiratas 35€.... kobcentitol fuggetlenül. ..

                        Komment


                          Csak a Dnepr kapcsán érdekel...az Izs-49hez forgalmi van, motor még nincs, a Planétámhoz 2 forgalmi is van.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            Ha a forgalmiban lévő Vázszám stimmt, forgalomba helyezhető, amennyiben a motorblokk szarmazasat adasveteli szerzodessel igazolni tudod. A vazszam a fontos a forgalmiban, a motorhiany konnyen potolhato.

                            Komment


                              Nemes Pista
                              IZS350 est, trapezvilla elol, a sarvedokon lemezszoknyak ahogy kell, 1800€ ba fajt neki, orosz forgalmival, rendszammal, adasvetelivel,
                              Nem is sok! Sokkal ritkább, mint az IZS 49, és az sem olcsó mulatság...

                              Komment


                                Nemes Pista eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ha a forgalmiban lévő Vázszám stimmt, forgalomba helyezhető, amennyiben a motorblokk szarmazasat adasveteli szerzodessel igazolni tudod. A vazszam a fontos a forgalmiban, a motorhiany konnyen potolhato.
                                A vázszám az ok, a rendszám is, a szovjet forgalmi ok, adásvételim sajna nincs Joszpovics bácsitól. Ráadásul címnek csak a beregszászi járás van írva, személyes adat nuku. A blokkom cserés volt.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X