Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ezt a pasztát (erling Dirko) már használom vagy két éve (Loctite 5900 drága ...) , fekete és szürke színben van ha minden igaz . (én a szürkét szoktam )
    A folyadékok betöltése előtt illik várni a szilárdulásra 15-20 percet ... ezidáig meg voltam elégedve vele .

    Komment


      Ha foghézagot állítasz,a legkisebb értéket vedd figyelembe. Valószínű a Lengyel utángyártott elég kerek,de az alap nem biztos. De kívánom legyen szerencséd!

      Komment


        Eddig ugye a Curil T használtam (lásd elözö topic). Jó anyag, de olyan nehéz vele dolgozni. Ragad mint a méz, finoman kenni lehetetlen, mert ragad mint a lekvár. Viszont nagyon jól tömít. A probléma vele az hogy zöld, és nekem szokásom az összeszerelés után a maradék tömitöpasztát nitros ronggyal letörölni. Nem csak jól, esztetikusan is kell dolgozni. Ez a paszta ahogy néztem jól kenhető, remélem jobb lesz vele dolgozni.

        Atti69 erről nem akarok beszélni. Már ha a hátsó hajtás az eszembe jut azonnal jön a szivritmus zavar. Én erre még nem vagyok kész. Beletettem a fogaskerekeket a dobozba és várok amíg kedvem, elszántságom és türelmem lesz összerakni....addig meg iszok egy sört....hisz mi bajom lehet....

        Komment


          elszántságom és türelmem lesz összerakni.
          Az kell hozzá.. Én a tulajjal együtt csináltam,hogy lássa milyen jó móka. Bajod ne legyen...inkább igyál kettőt.. Csak készülj lélekben..párszor szét-össze játék lesz.

          Komment


            Az enyém elfogadható állapotú volt, így visszamentek a gyári kerekek. Gondom csak annyi, hogy 20 kilométerenként rá kell nézni a hátsó hajtásra, nem veszíti-e az olajat, mert a fedele lemozog a helyéről. Úgy kell utánhúzogatni, ha elkezd engedni. Mint a Tigris harckocsi...megadott megtett km után teljes futómű és hajtáslánc átvizsgálás és kenés...
            Önzáró anya kellene, vagy koronás anya dróttal. Az előző megoldás nem tetszik, az utóbbihoz eddig még lusta voltam csavarokat furkálni.
            Gyanítom hogy berugózáskor a kardánom előretolja a kúpkereket, és az feszíti a fedelet. (általában hosszabb offroad szakasz után következik be ez)
            Már egy csomószor szét- és összeszereltem, játszottam a tömítésvastagsággal is. A vastagabb tömítés javulást hozott, megoldást nem. Érdekes módon a kapcsolási képe jó.
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 22, 19:45.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              Wsievers. Két ötlet. Tapasztalat alapján.

              1. A hátsó hajtás fedele (amin a tányérkerék van) , egy eléggé egyszerű alkatrész. Viszont van rajta egy váll, ami központositja a fedelet a hajtásházhoz. Belezd ki teljesen, töcsavarok ki. Csak simán a fedelet tedd fel a hajtásházra. Ha lötyög akkor a vállat hegesztesd fel AWI val. Majd esztergald vissza úgy, hogy a fedél szorosan passzoljon a hajtásházba.

              2. Igaz ural csipkés kerék volt, de az agyban a fogazás nem volt elég mélyen kimarva. Kiszedett állapotban minden frankó volt a hátsó hajtást illetöen, viszont amikor be lett rakva a kerék, össze lett húzva, a tányérkerék tengelye, amin a kern fogazás van, nem tudott elég mélyen belecsuszni a kerekagyba. Így minden beszerelés után kilazult minden...

              Komment


                Valószínű így a második, mivel elég gáz már a hátsó hajtásom fogazata. Van cseredarab, de nem akartam cserélni, amíg a csónak fel nem kerül. A kerék fogazatát nézem rendszeresen, semmi rendellene kopás.( régi csapágy lehet felvette a mozgást ) Az agy olyan, amilyen, de ez volt benne, ez a jelenség azóta van, mióta újracsapágyaztam. Az első süllyesztett csavarnál tépi szét a tömítést, ami ki is fordul a fedél és a ház közül a felső részen.
                A fedél max 1 tizedet lóghat, nem túl pontos, de szerintem az belefér. Először kicseréltem a tőcsavarokat sima metrikus menetű 12.9 es tőcsavarokra, de az folyton kitekerte magát. Most a gyári van fent, sűrűmenetes anyával, lapos és rugós alátéttel. Egyedül a menetrögzítőt nem vetettem be még. Meg kéne neki így is állni.
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 22, 22:29.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  de az folyton kitekerte magát. Most a gyári van fent, sűrűmenetes anyával, lapos és rugós alátéttel. Egyedül a menetrögzítőt nem vetettem be még. Meg kéne neki így is állni.
                  Csavarragasztót neki! Meg önzáró anyát amit egy koronás anyával kontrázol, azt pedig dróttal vagy sasszeggel biztosítod

                  Komment


                    Az oroszok az ürteknikában nem használtak ilyen szintű csavarbiztositast.....wsievers...neked komolyabb géped van mint a Szputnyik..

                    Komment


                      wsievers,
                      ez nem egy normális dolog , valami más lehet a hiba --esetleg , nem gondoltál arra , hogy be lehetne helicolozni az összes menet az alumíniumba , így kb dupla nyomatékkal lehet meghúzni - és ráadásul akárhányszor .

                      Komment


                        Először kicseréltem a tőcsavarokat sima metrikus menetű 12.9 es tőcsavarokra, de az folyton kitekerte magát.
                        Ilyen brutál anyagból nem tud rendesen nyúlni, akkor meg nem szorul meg a csavar. Egy öreg volt kollégám mesélte, hogy egyszer hozzájutottak valami kemény anyaghoz, legyártottak belőle kerékpártengelyt és mikor akarták meghúzni rajta a csavart, simán felkoppant és annyi. Nem lehetett meghúzni.
                        Everything is better when you decide you don't care.

                        Komment


                          .....

                          Komment


                            találkoztam aluminium 8 as anyával,s betettem a többi közé. Azokany könnyen meghúztam mire rájöttem.

                            - - - Updated - - -

                            ez nem egy normális dolog , valami más lehet a hiba
                            Szerintem tuti,hogy nem kerek a dolog. A rezonancia képes tréfálkozi jól meg kell azt figyelni.

                            Komment


                              Szerintem ez nem rezonancia. A fedél nem fekszik fel rendesen....

                              - - - Updated - - -

                              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              találkoztam aluminium 8 as anyával,s betettem a többi közé. Azokany könnyen meghúztam mire rájöttem.

                              - - - Updated - - -

                              Szerintem tuti,hogy nem kerek a dolog. A rezonancia képes tréfálkozi jól meg kell azt figyelni.
                              UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ilyen brutál anyagból nem tud rendesen nyúlni, akkor meg nem szorul meg a csavar. Egy öreg volt kollégám mesélte, hogy egyszer hozzájutottak valami kemény anyaghoz, legyártottak belőle kerékpártengelyt és mikor akarták meghúzni rajta a csavart, simán felkoppant és annyi. Nem lehetett meghúzni.
                              joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              wsievers,
                              ez nem egy normális dolog , valami más lehet a hiba --esetleg , nem gondoltál arra , hogy be lehetne helicolozni az összes menet az alumíniumba , így kb dupla nyomatékkal lehet meghúzni - és ráadásul akárhányszor .
                              heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Csavarragasztót neki! Meg önzáró anyát amit egy koronás anyával kontrázol, azt pedig dróttal vagy sasszeggel biztosítod

                              Es a végén Co val lepöttyölöd a csavarokat.

                              - - - Updated - - -

                              úgy biztos nem lazul ki. Loctite 638at neki

                              Komment


                                fedél nem fekszik fel rendesen.
                                Igen,azért írtam. Az a pár tized amit ráz rajta valami,elég a csavarok lazulásához.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X