de az ilyen embereknél nem sok becsülete volt az olyan dolgoknak,amivel csak dolgozni lehetett,-ha van is ilyen annak régen rozsdás minden porcikája,
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?
Collapse
X
-
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
-
Ennél kisebbet nem veszek .
A havernál most javítódik egy EAN nagyságu román valami . 2,2 w motor 750 x 180 , edzett ágy -kivehető de sokkal hosszabban mint az EAN . Így normálisan rá lehet tenni valami nagyot . Az a baja hogy valószinü nekiengedték előtolásban , koppra aztán ugrot két fogaskerék néhány foga . Az benn az érdekes , hogy az ágyazat öntvénnye olyan szellős áthidalt, kikönnyített pókhálós . Jópofa , szokatlan de maszív . Kicsit zavar a 750 , de ha kész jobban megvizslatom . Meg ami nem tetszik , hogy a főórsó szerntem kisebb mint az ean . ( nem mértem csak benéztem .
- - - Updated - - -
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHasonló volt a BUDAPEST VULKÁN-esztergám a tsz-időkben eklküldték felujitani de hamarabb kaptak egy uj gépet
- 1 like
Komment
-
Román gépet és egyáltalán akármit is amire az van írva Made in Romania,-a házba se engednék be soha,-azért mert Romániának szerintük a Tisza a határa.Nem is olyan régen nyilatkozta ezt egy agyament Román politikus.Nem vagyok nacionalista,nem vagyok irredenta,-volt-ahogy volt,de azért él bennem annyi nemzeti büszkeség,hogy húzzák a farkukra a gyártmányaikat,mert abban biztos vagyok,hogy a legjobb sem veszi fel a versenyt a legsz@rabb Magyarral.
A tolvajoknak szokott feljebb állni,ha számonkérik rajtuk a cselekményeiket és,ha eltelt egy kis idő a lopott holmi birtoklásában,akkor még nekik áll feljebb,ha tudtukra hozzák,hogy bitorlók.
Na megint alászaladtam
- 7 likes
Komment
-
Német Birodalmi Szabvány 16" × 4.5"Everything is better when you decide you don't care.
- 2 likes
Komment
-
csak kár, hogy ezek a BMW-k meg Zündappok mindig homokszínűre meg zöldre vannak festve. Meg nem használják őket szólóban."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
-
Üdv Urak. Lassan kész a blokk. Jövő héten jön meg a horganyzás, sárga lesz minden csavar a mocin, mint gyárilag volt. Wsievers, hogy halad a motor papirozÍ sa? Ha kellek írj nyugodtan! Remélem hogy a jövő héten készre tudom a blokkot, utána jön a váltó, majd a vÍ z homokfujása és fényes feketére festése.
- 4 likes
Komment
-
Március közepén viszik, úgy szerveztük le, addig intézem a lámpacseréket. Plusz tettem fel egy magyar kürtöt, mert az orosznak elég halk hangja van. Előre passzol az E betűs Skoda foncsor, azt már betettem. Hátulra még nem szereztem Simsont."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Hamarabb kifúrom a gagyiszimszon lámpát. Jelenleg a PKM rakasz költözik, mivel alatta a vázszám...Meg veszek egy savas akksit bele a zselésakksik helyett. Megy fel még egy pár gagyi tükör, bekötöm a helyzetjelzőt, és megvan minden. A hátsó Mitas salakgumitól tartok kissé. Lehet áttelepítem az oldalkocsi eredeti ruszki gumiját, azon még van elég minta. De ha szerinted úgyis jó, akkor marad..."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Üdv Urak. Elkészült a blokk, ezzel a sárga horganyozott csavarokkal is jól néz ki. Holnap teszek fel képeket. Most a váltót rakom össze, már 5x szétszedtem, remélem mostmar jó lesz a hézagolása. A két hátsó teló is kész, már csak a horganyozasra várok. A jövő héten jön a váz. Anno valaki bobbert akart faragni belőle és mindent leszabdalt a vázról. Vissza kell hegesztenem a komplett akku tartó részt, a lengőnyereg felfogatásait. Ja az alsó sztender csövét már alapból mindig cserélem mert szinte mindig kiszakad és hátra hajlik az egész szar. Bár a blokkon és a valton minden csavar sárga, ennek ellenére a vázon és minden más alkatreszen ezüst színű lesz a horganyozas. Hisz a motor matt fekete vázat fog kapni ezüst tankkal és sarvédőkkel. Majd meglátjuk hogy fog alakulni.
- - - Updated - - -
Egy kis szösszenet
Mielőtt osszeraktam volna a blokkot készre, kiderékszögeltem a hajtókarokat. Kotorasztam a ladakban, mert ugye egy igazi dneper rajongónak van alkatreszből elég. Egyrészt mindig kell a csodálatos ukrán konstrukció miatt, másrészt meg az ember szereti néha át turni a kincseket. Találtam egy alig használt dugattyút. A furatokat feldörzsáraztam, nehogy már az új dugattyút nyuzzam. Mindent szépen megcsináltam, a dugók szépen szaladtak a hengerekben. Eljött az osszerakas ideje. Dugattyú felmelegit ahogy kell, majd neki álltam szépen össze rakni, lennt volt velem a gyerek a garázsban, mire észbe kaptam a kisfiam az esztergárol lejött folyóforgácsot szopogatta, így véletlenül felcsereltem a hengereket. Hiba volt. Derekszögelésnél mindent szépen párosítani! Hengert a dugattyuval, hajtokarral.
Hengerfej tömítés...az a gyári réz lemez az úgy ahogy van szar. Vettem opel astra c16nz motorkodú hengerfej tömitést, abból finoman kívántam 2 db gyűrűt. A furatatmerö 79mm, viszont mivel ez préselhető, ezért ez tömít is. Mára ennyi, holnap jönnek a képek.Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2017 febr. 17, 01:20.
- 4 likes
Komment
Komment