Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Amit eddig láttam
    Plusz egy megoldás
    A kisfogas kúpon van a főtengelyen, tehát azt bárhogy felrakhatom
    A lényeg, hogy szelep záráson a felső holtpontnál a blokk jellel kell egyvonalban állni a nagyfogas jelének
    Van amikor egy 0 jel is van, az egy fél foggal balra áll a függőleges vonaltol, a nagyfogas felező merőlegesétöl
    Click image for larger version

Name:	vezerles.jpg
Views:	178
Size:	29.3 KB
ID:	220058

    Komment


      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Nem értem, a beállításí jelet
      Szia Mátéapu!

      Ilyen megoldással nem sokszor találkozunk, ( a mai "modern" motorokon sokszor már semmilyen jelölés sincs, csak célszerszám, indikátoróra...)
      A HOREX mérnökei annó ezt találták ki:

      zahi kedvelte ezt.

      Komment


        dvtamas58 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A HOREX mérnökei annó ezt találták ki:
        OKé ezt igy már megértem,de ettől jobb:mintha egyszerű alapbeállítással raknánk össze?
        Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2019 nov. 14, 16:57.
        pasetta és zahi kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          Nem káromkodok, nem rugok fel semmit, leülök egy sarokba és...
          Szoval hengerfejbe bevágtam egy sörösdoboz alu gyűrűt
          Lehúztam, de éreztem hogy valami nem százas
          A két átlós tőcsavar vége felfekszik, tehát nem lehet /normál tömités nélkül/lehúzni a h.fejet
          Áh, levágok a tőcsavar hosszábol 1-1.5mm-t
          Gondoltam én! A flex meg azt gondolta hogy ő most nem vág le semmit.
          Kapcsoló második érintkezője is megadta magát
          Az elsőt már évekkel ezelött, azt átkötöttem
          Biztos hogy 15 év körül lehet a Kinzom ha nem több és nagyon sokat használtam, mert egyik profilom biztonsági rácsok/ajtók volt.
          Nyugodjon békében!

          Magyarországon nem működik "Garázs varázs" jótékony szerelői csoport aki rendbetenné a motoromat?

          Komment


            dvtamas58 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            HOREX mérnökei annó ezt találták ki:
            Gondolom az egyszerübb gyártás miatt
            Mert a vezérművet hajtó féltengely csak kúppal kapcsolódik a sonkához, nem kellett tájoló ékeket bemarni
            Ugyanakkor mivel nincs ék, sonka repedés esetén elfordúlhat és kész a baj
            Jártam úgy! Szerencsére előbb szünt meg az olajzás, mint egy szelep/dugó találkozás
            dvtamas58 kedvelte ezt.

            Komment



              Csak sörösdoboz alátét és semmi Kompressziót persze egyedül nem tudtam mérni, max.1-2tizeddel ha erősebb, de nyilván mert lejebb került a hengerfej
              Fel nem foghatom hogy még egy böffentés sincs

              Komment


                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                "Garázs varázs" jótékony szerelői csoport
                Ott azé a háttérben becsúsztak a összegek.. A sörösdoboz csak akkor tömít ha tökéletesek a felületek. Kiszuszogás?
                zahi kedvelte ezt.

                Komment


                  Sziasztok!
                  Csak találgatok! Mi van, ha a dugattyúgyűrű szegecsénél szelel el a nyomás? Gondolok arra, hogy a esetleg a dugóban mikró repedés van a szegecs körül, mögötte. Ezáltal a nyomás nem jön létre, mert a levegő a dugattyú "alá" kerül. Lehetséges ez egyáltalán? Vagy csak én gondolom túl?

                  Komment


                    pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    dugattyúgyűrű szegecsénél
                    "stift" Ekkora dugattyúnál nem átmenő furattal dolgoznak. Mikrorepedés.... minél kisebb egy motor,annál érzékenyebb.. jelen esetben van mennyiség... icipici ide-oda.. mennie kell.. (ene) Persze oka van a miértnek,csak még nem derült ki.
                    pasetta kedvelte ezt.

                    Komment


                      Jóvan, elnyelt mindent a forummotor

                      pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Lehetséges ez egyáltalán? Vagy csak én gondolom túl?
                      Négyütemű, nincs stift

                      Amivel megjártam Jugoszláviát kétszer is
                      http://horex.uw.hu/kepek/horex_oregem.jpg
                      Hengerfej tőcsavar jött kifelé. Rijekában találtam egy sufni műhelyt ahol raktak bele egy spéci withworth csavart + egy Polski 125 h.fejtömitést elvágtam négy felé és azzal jöttünk haza
                      Most meg itt rinyálok
                      Keresek egy szerelőt a környéken és szállitási megoldást, még ha szégyellem is magam
                      Atti69, zahi és pasetta kedvelte ezt.

                      Komment


                        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Kiszuszogás?
                        Nem hallok, de komprimáció nem erős. Talán holnap vagy valamelyik nap ha a haver eljön megsasolni. Egyedül nem megy..

                        Komment


                          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nem hallok, de komprimáció nem erős.
                          Én minden sza..-t raktam a pannóniába mindig kiköpte ha megzavartam :most tegnapelőtt motoroztam a jó-időben ,persze megzavartam:szecskára tört a dugattyúm szoknyája ,csere érett volt csörgött:régen vár a fúrt henger..Lényeg,durván egy éve asztbeszt-zsinór van a hengerfej alatt zsírral két csíkban és ez még ezt is kibírta,ajánlom neked is kitölti a rést és tömít!!!!
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            asztbeszt-zsinór van
                            Valahol hentereg néhány kb. 1m-es zsinór, de biztos nem rakom be. Ha évtizedekig jó volt neki a grafitos drótazbezszt tömités akkor most is jónak kell lenni

                            Okos ismerős azt mondja, fejezzem be teljesen, tegyem a sarokba, mintha tökéletes lenne, ugyse motoroznék vele.
                            Áhhhhh!
                            Egyelőre pihentetem a projektet, mert rágondolnom is rossz. Annyira vártam az inditási lehetőséget, erre sose gondoltam, hogy meg se nyikkan.
                            Majd valami lesz
                            pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

                            Komment


                              Csak nem hagyott nyugodni!
                              Hengterfej le, és külön a szivó, külön a kipufogó nyilásba öntottem benzint
                              Kipufogóban kb.10 perc alatt ment a felére de 25 perc után még mindig fedte a szelepet. Valszeg a szelepvezetőnél ment ki
                              Kipufogóban 30perc után sem változott a benzinszint
                              Visszaraktam a régi hengerfej tömitést. Hogy miért, ne kérdezzétek
                              Tölcsér mü.cső, ment a benzin a porlasztóba

                              Korábban emlitettem hogy túlfolyik az úszó. Gyanus volt hogy két uszó és fedél, egik sem zár
                              A szivató zárócsavarja alatti fiber tömités volt szakadt

                              Addig rugdostam mig a lábam begörcsölt
                              Egyszer visszalőtt a porlasztóba! Már ez is eredmény
                              Nem gondolom hogy az induláshoz köze lenne, de mintha nehezebben járna a főtengely mint anno régen.

                              A politika elbaltázta a munkanélküliséget
                              Nem tudok egy csellengőt sem összeszedni aki órabérben rugdosná a motort ,kell egy önindítót szerkesztenem rá
                              Amúgy nem is hülyeség, ahogy itt irom
                              Van egy villanymotoros futópadom. Rá kellene tenni a hátsó kereket és sebességben forgatná helyettem a főtengelyt
                              zahi, mátéapu és Atti69 kedvelte ezt.

                              Komment


                                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Egyszer visszalőtt a porlasztóba! Már ez is eredmény
                                Innen már lehet indulni.. két marék gyertya azé legyen készenlétben.. 5 rugásonként csere.
                                zahi és mátéapu kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X