És a 250-es karbija, az 30-as torkú... azzal nem semmit menne egy 150-es hengerszettes Trophy...???
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MZ ES-TS mindenféle
Collapse
X
-
Én a helyedben inkább a szívócső rövidítésén gondolkodnék+ egy jó rezón ha már ennyire fejleszteni akarod.(meg eltüntetni róla azt a borzasztó méretű lámpatököt)
Ez egy egy itteni uralos motorja(pontosan nem tudom kié)...nekem nagyon bejött, amikor először láttam Csemőn a Jawa fesztiválon...és a legjobb benne, hogy bármikor visszaalakítható."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Tisztelt wsievers!
A tekercs szerepe a feszültségszabályozónál,hogy ne töltse túl az aksit illetve védje dinamó tekercset.A fesz szabályzó jobb oldalán lévő lemez feszítéséével lehet szabályozni.Megfeszítve a túlfeszültségvédő tekercs nehezen húz be ilyenkor ég le a tekercs.A motor járatás közben a mért feszültség max 7,5 volt legyen.üdv Tontyiwsievers kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Hali! Nekem amúgy konkrétan az volt a baj, hogy nem lehetett normális töltést állítani...vagy nem töltött egyáltalán, vagy túltöltött...végülis lecseréltem a fesszabályzót elektromosra."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Hali stalker...megkérdeztem a két Trophy Mzt.Elsősorban együtt eladó a 2, 100 eft-re tartja a munkatársam, biztosítás fizetve, egyik új rendszámos, újforgalmis, a másik régi forgalmis, régi rendszámos. Nem a forgalmi szerinti tulajnál van, az új papíros forgalmijában szerepel a tulajváltás, a másik a régi tulaj nevén, aki elérhető. A festése gyári, elég türhető is, króm jó, az egyiken van oldalcsomagtartó is...képet még nem tudtam intézni, váltott műszakban vagyunk...stalker kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
És lábvédő van melléjük, alku kéne mindenképp no meg el kéne adnom az izs49et, ami hiányos... csere??? Lámpatök fúrt(visszajelző lámpának) v épp??? Üdv
--- Ez még eszembe jutott: ---
Mondjuk két motor miatt lenne balhé, az új rendszámos bőven sok lenneMinsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.
Komment
-
Megpróbálok képeket csinálni neked a jövő héten, a kért részekről. Lábvédő úgy tudom nincs, de nem kérdeztem rá. Csere sajnos nem érdekli.Engem érdekelne az Izs, de most nincs rá keret+helyem sincs, amíg el nem viszi tőlem a haver a Pancsiját-.-"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Szia ReyRemzy!
Üdv erre, szívesen látjuk a kérdéseidet, hozzászólásaidat! Oldtimer, youngtimer apróhirdetések feladásához azonban javasolnám a Veterán Apró apróhirdetési oldalt használni!
Üdv! soveny
Komment
-
Sziasztok!
Jelenleg felújítás alatt áll szeretett MZ ts 125-öm. Probléma volt a gyári feszültség szabályozóval. Sokan mondták, hogy cseréljem le elektronikus ( magyar- indonéz stb. gyártmányokra) Kérdésem mennyire megbízhatóak az elektronikus szabályzók, valamint van egy 6 v-os Trabi fesz.szabályzom. Azt fel lehet -e tenni az Mz-re károsodás nélkül? Köszi.
Komment
-
Hali!
Ezt találtam a témával kapcsolatban: "a trabant az addig jó hogy 6 voltos,de 220w os dinamóhoz van méretezve. Az mz meg 60w ra. És ez a különböző szabályzásokat befolyásolja,vagyis mz hez csak 60w os az igazi."
Figyelmedbe ajánlanám a következőírást:
6V-os elektronikus feszültségszabályozóUtoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2011 dec. 06, 21:03.
Komment
Komment