Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ ES-TS mindenféle

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    És a 250-es karbija, az 30-as torkú... azzal nem semmit menne egy 150-es hengerszettes Trophy...???
    Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

    Komment


      #32
      Én a helyedben inkább a szívócső rövidítésén gondolkodnék+ egy jó rezón ha már ennyire fejleszteni akarod.(meg eltüntetni róla azt a borzasztó méretű lámpatököt)
      Click image for larger version

Name:	674_2_big.jpg
Views:	1
Size:	101.9 KB
ID:	128695
      Ez egy egy itteni uralos motorja(pontosan nem tudom kié)...nekem nagyon bejött, amikor először láttam Csemőn a Jawa fesztiválon...és a legjobb benne, hogy bármikor visszaalakítható.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #33
        Ha valaki felismeri, hogy ki követte el ezt, várom az építési leírást
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #34
          Hát ez vmi ngyon jó cucc, az biztos, de nekem bejön a szocialista kockaforma is, olyan csúnya, h már szép kategóriás szappantartó sokak szerint, de én is osztom ezt a véleményt...
          Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

          Komment


            #35
            Tisztelt wsievers!
            A tekercs szerepe a feszültségszabályozónál,hogy ne töltse túl az aksit illetve védje dinamó tekercset.A fesz szabályzó jobb oldalán lévő lemez feszítéséével lehet szabályozni.Megfeszítve a túlfeszültségvédő tekercs nehezen húz be ilyenkor ég le a tekercs.A motor járatás közben a mért feszültség max 7,5 volt legyen.üdv Tontyi
            wsievers kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Hali! Nekem amúgy konkrétan az volt a baj, hogy nem lehetett normális töltést állítani...vagy nem töltött egyáltalán, vagy túltöltött...végülis lecseréltem a fesszabályzót elektromosra.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #37
                Hali stalker...megkérdeztem a két Trophy Mzt.Elsősorban együtt eladó a 2, 100 eft-re tartja a munkatársam, biztosítás fizetve, egyik új rendszámos, újforgalmis, a másik régi forgalmis, régi rendszámos. Nem a forgalmi szerinti tulajnál van, az új papíros forgalmijában szerepel a tulajváltás, a másik a régi tulaj nevén, aki elérhető. A festése gyári, elég türhető is, króm jó, az egyiken van oldalcsomagtartó is...képet még nem tudtam intézni, váltott műszakban vagyunk...
                stalker kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #38
                  És lábvédő van melléjük, alku kéne mindenképp no meg el kéne adnom az izs49et, ami hiányos... csere??? Lámpatök fúrt(visszajelző lámpának) v épp??? Üdv

                  --- Ez még eszembe jutott: ---

                  Mondjuk két motor miatt lenne balhé, az új rendszámos bőven sok lenne
                  Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

                  Komment


                    #39
                    Megpróbálok képeket csinálni neked a jövő héten, a kért részekről. Lábvédő úgy tudom nincs, de nem kérdeztem rá. Csere sajnos nem érdekli.Engem érdekelne az Izs, de most nincs rá keret+helyem sincs, amíg el nem viszi tőlem a haver a Pancsiját-.-
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #40
                      Helló!
                      Lenne egy 1968-as évjáratú Mz Es 125 Trophy-m jó állapotban , a hengert furni kellene
                      Ha esetleg érdekel valakit írjon.Képeket e-mal ba küldök ha kell.

                      Komment


                        #41
                        Szia ReyRemzy!

                        Üdv erre, szívesen látjuk a kérdéseidet, hozzászólásaidat! Oldtimer, youngtimer apróhirdetések feladásához azonban javasolnám a Veterán Apró apróhirdetési oldalt használni!

                        Üdv! soveny

                        Komment


                          #42
                          Sziasztok!
                          Jelenleg felújítás alatt áll szeretett MZ ts 125-öm. Probléma volt a gyári feszültség szabályozóval. Sokan mondták, hogy cseréljem le elektronikus ( magyar- indonéz stb. gyártmányokra) Kérdésem mennyire megbízhatóak az elektronikus szabályzók, valamint van egy 6 v-os Trabi fesz.szabályzom. Azt fel lehet -e tenni az Mz-re károsodás nélkül? Köszi.

                          Komment


                            #43
                            Hali!

                            Ezt találtam a témával kapcsolatban: "a trabant az addig jó hogy 6 voltos,de 220w os dinamóhoz van méretezve. Az mz meg 60w ra. És ez a különböző szabályzásokat befolyásolja,vagyis mz hez csak 60w os az igazi."

                            Figyelmedbe ajánlanám a következőírást:
                            6V-os elektronikus feszültségszabályozó
                            Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2011 dec. 06, 21:03.

                            Komment


                              #44
                              Sziasztok!
                              Köszönöm az infót, bár nem vagyok egy elktromos zseni de mindenképp megszívlelendő a dolog!

                              Komment


                                #45
                                Sziasztok!

                                Nagy gondom van. Felújítás alatt van a ts 125-öm. Sajnos tönkre ment és így szükségem lenne egy jó állapotban lévő kuplung agyra, elfogadható áron 2.000 Ft körül.
                                Előre is köszi!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X