És a kicsi megszakítóhézag tüneteit nem tudod véletlenül?
Az elsőhöz még annyit, hogy a megszakítónál lévő filcet jó sűrű olajjal célszerű átitatni, hogy kenje a lendkerék bütykös részét. Csavarhúzót szoktam olajba mártani és úgy csepegtetni rá a filcre.
...........viszont ha jeladósunk bikkan meg.........akkor ,,megszívtuk"!!!!!
Igen-igen!Olvastam!Tulajdonképpen erről van szó!Meg változik a zárási szög!Valójában már rajtunk kívül nem is igen mérnek a ,,hivatásosok" megszakító hézagot,hanem zárási szöget mérnek.Erre van faca ketyeréjük!De már elég ritka az új motorokon a megszakító!Bocsáss meg!Nem akartalak felül írni!Inkább az oda figyelős vezetésre helyeztem volna a hangsúlyt!Hiszen annyira karakteres a hiba jelenség hogy kis figyelemmel ne hagyjuk amíg eldurvul a dolog!Van a járművünknek egy bizonyos menet karakterisztikája és ha ez megváltozik vizsgáljuk ki! PL:...ha a ,,sárkányom elkezd 150km/ó fölé gyorsulni akkor biztos hogy álmodom!
......de ha nem szalad könnyedén 130km/ó-val akkor utánna nézek hogy mi indokolja a lomhaságot!
Komment