A hőmérsékletről annyit: lányomnak mindíg intőként szól, hideg motort nem forgatunk ész nélkül! A kenésről pedig a szivattyús olajzás előnye, hogy ha alapjáraton pöfög a gép akkor 1: 200-ast állít elő de egy igazi nagy gázadásnál/pl. hegymenet / vagy drasztikus gázadás esetén 1:20-ast állít elő. Míg keverék kenésnél alapjáraton is épp olyan olajos a keverék csak a benzin mennyiségével változik. Városi közlekedésnél csöpög a kipufogóból az elégetlen olaj. Természetesen én is szeretném ha vízhűtés gondoskodna a normális üzemi hőfokról és egyben csendesebb is lenne a gép. Ennek a megoldására szeretnék érdemleges jelentkezőt találni. Hisz ilyen nyári melegekben mint amiben volt részünk a túlmelegedés növeli a kopást is!, azok az emlegetett rizsrakéták pedig általában vízhűtésesek és a Nikosilos bevonat sem ritka.

Komment