Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ja.. és ez egy több mint 100 éves moci. A vázat összeszerelve kellett volna festenem... de ne már. Négy óra küszködéssel szedtem ki a lengővilla tengelyét.. összeért rendesen. A vázat javították,ezért az üza tartály nem fér be. Megbeszéltük a tartály módosítását (egyszerűbb verzió) de inkább visszaalakítom a vázat.. Nekem jobban tetsző megoldás.

    Komment


      jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ha ez után is ereszt nem tudom mit csinálok...
      Az egy jó anyag de a benzint nem szereti. Persze lehet jó lesz,esélyes. De ha nem lenne jó... akkor jobb anyaggal lehet próbálkozni.

      Komment


        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Az egy jó anyag de a benzint nem szereti. Persze lehet jó lesz,esélyes. De ha nem lenne jó... akkor jobb anyaggal lehet próbálkozni.
        Motorosboltban adták szóval annyira rossz nem lehet... Ha túlél egy tisztességes nyüstölést már teszem is fel a hirdetést...

        Komment


          Bocs! A motor: Indián power plus 1917-ből.

          Komment


            Itt olyan gomb nincs? hogy Hű_ha! A kevésbé látható megoldást választottad szakmailag is az biztos. Igaz ez az út néha rögös. A tankon változtatni?, jobban látható mint az esetleges hegesztés nyoma a tank alatt a váz esetleges geometriáján történt sérülés meghagyása miatt. Az FBS -smegoldást ki javasolta az kereskedő lehetett nem szakember. Bocs de oda nem kenném.

            Komment


              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Bocs de oda nem kenném.
              Én sem ha lenne más mód de az a szitu hogy a tömítő paszta nem segített rajta . A gyártó hivatalos kereskedéséből beszerzett biztosan jó szimering is eresztett, peddig nem lett csavarhúzóval megerőszakolva a felfekvési felület se a tengelyen se a blokkban....

              Komment


                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A tankon változtatni?, jobban látható mint az esetleges hegesztés nyoma a tank alatt a váz esetleges geometriáján
                Megoldható ügyesen.

                Komment


                  Elvágtam a vázat. Olyat találtam hogy hűha... Holnap megdöbbentő fényképek.. Különben + a 10.9-es csavart könnyebben vitte a kobalt fűrész.. 1917-ben jó anyagból készült a váz.

                  Komment


                    Nem evvel össze függés!! Tisztelettel és egyben köszönöm ki a révházból elhozta az alu. páleszes palackom mert akkor meg van! Attila emlékezete szerint Józsi barátom de ma személyesen találkoztam vele a 2. információs lehetőségen / piac! / és Ő nem hozta el! Örülnék neki ha Valamelyikőtöknél lenne mert akkor ha hamarabb nem jövőre megkapom. Köszönöm ha meglesz.

                    Komment


                      Végre elindult ez a vacak:
                      https://www.youtube.com/watch?v=n0NBnPSJxXg
                      Egyelőre úgy néz ki bírja a ragasztó. Majd Hétfőn alaposan meghajtom . (A csörgéssel ne törődjetek, varióba kellett egy alátét még hogy a külső tányér ne lötyögjön...)

                      Hab a tortán hogy a bóbitával is végeztem:
                      https://www.dropbox.com/s/txtumlple1...50059.jpg?dl=0
                      Illetve csak azt hittem, nincs alapjárat. A hajtásoldal meg gyanúsan olajszagú és fénylik minden. Valamiért nem szeretnek ez a fránya szimeringek engem...

                      Komment


                        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        információs lehetőség
                        Az épületben biztosan nem maradt, mert kihordtunk mindent az asztalra. Attila meg Tamás maradt útóljára, nekik meg feltűnt volna.

                        Komment


                          Szervusztok!

                          A hátsó teraszon biztosan nem találkoztam elhagyott dologgal,mert úgy vélem mi voltunk szinte a legutolsók akik ott molyoltak.A haza felé vezető útra még készítettünk három kávét,azért ott mert szélvédett viszonylag és stabilabban ég a gázégő.Most így utólag az jutott az eszembe,hogy a termoszunk egy fémszínű hengeres valami,fekete kupakkal,nos azt láthatták a kezemben a még ott lévők,mert abba készült a kávé és hurcoltam magammal.A Sanyinál lévő butykost a mostani találkozónkon nem is láttam,vagy csak nem figyeltem és nem tűnt fel,de ettől még biztos,hogy volt,ha Ő mondja,-sajnálom,hogy ezideig nincs hír róla.

                          A tűzrakó helynél lévő asztalon,viszont volt egy elhagyott rövid nyárs,amit én Máté tulajdonának véltem,tekintettel arra,hogy mondta,hogy direkt lerövidítette,hogy elférjen a motor oldaldobozában.Az említett nyársat magamhoz vettem azzal a szándékkal,hogy majd a jövő évi találkozóra magammal hozom,hogy visszaadhassam Máténak.Közben beszéltem erről a Tamással,aki mondta,hogy még a kora-ősszel szeretne elmenni Mátéhoz és akkor átadtam neki a nyársat,mert úgy gondoltam,hogy hamarabb vissza tudja juttatni.

                          A fentieken túl a bográcstűz helyét visszagyeptégláztam,a tűzrakóhely ki lett takarítva,a hátsó teraszról a csikkel jól megrakott virágcserép szerű valami is ki lett tisztítva és minden szemét bezsákolva a szeméttároló köré.

                          A Csilláék a révházat takarították ki,teljes alapossággal,amiért külön köszönet illeti Őket,én már oda be sem mentem,mert nem szerettem volna tönkre tenni a munkájukat,de abban is biztos vagyok,hogy ott sem maradt semmi,mert azt kihozták volna.

                          Üdvözlettel:Che

                          Komment


                            Köszi Józsikám biztos ott volt mert abból kínálgattam majd meglesz. Én is megköszönöm a Lányok és a Ti munkátokat, hogy nyugodtan tudtunk húzni hazafele. Remélve eső előtt érkezünk. Szerencsére így is lett igaz a helyieknek nem volt ilyen szerencsés a nap.

                            Komment


                              Remélem jól látszódik a furcsaság.. nekem beletelt kis időbe míg rájöttem hogyan készülhetett. Ahol a négyágú profil van,ott a harmadik külső rész házi erősítés.. bizti jó nagy bibi történt hogy ezt szükségessé tette. És ami igazán furcsa volt még ezen kívül is : a vázcsőből kihullott egy összehajtogatott réz forrasztóhuzal aminek az anyaga igen furcsán ónszerűen puha.

                              Komment


                                Pálinkás jó estét mindenkinek .

                                Akadt már dolga valakinek motoron fékcső cserével? Leginkább a légtelenítés rész érdekelne mert kötve hiszem hogy egy tök üres rendszer feltöltéséhez elég a pumpálós módszer....

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X