Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Bírná egyáltalán a műanyag azt a tempót amivel egy lánc mozog egy ekkora dögön?
    A mai műanyagok :lazán !

    Azért a fémburkolatú is jobb a nyitotthoz képest nem keni el az egész motort, jóval kevesebb port szed fel, tovább tart a kenőanyag........

    Tudjuk ma nem a taróság a lényeg, nem a környezetkímélés a dizájn és az utólag eladott alkatrészek halmaza. A mai technológiával régen futhatna a lánc teljesen zárt házban,olajban olyan méretezéssel,hogy soha vagy nagy ritkán kellene cserélni...
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      nem kellett volna....
      Hát... van ott anyag bőven, de lehet, hogy csak egy ideig sokasodik a szutyok, egy idő után kezdi kihordani a lánc!
      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Bolond divat a burkolat nélküli lánc......
      Ezt Csepelen már 60 évvel ezelőtt is tudták.

      Komment


        jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Bírná egyáltalán a műanyag azt a tempót amivel egy lánc mozog egy ekkora dögön?
        https://i0.wp.com/onroad.hu/wp-conte...00%2C667&ssl=1

        Komment


          Tudom van rá szaktopik, dehamár itt vagyok
          El szeretném adni a Horexet. Előkotortam a szürke forgalmiját, de abban még az 1969-es lakcimem van ami rég megváltozott, még az utcanév is. Emlékeim szerint mintha kivonták volna forgalomból, de semmi papír nhem került elő
          Olvasgatom a gépjármű eladás törvényeit Mindenhogy, vagy külföldről behozott vagy hazai járműröl beszélnek ahol mindig szerepel a törzskönyv, műszaki vizsga, forgalmi engedély
          Esetemre nem találtam trv-t. Nem akarom forgalomba helyezni, csak a lakcimemet átírni
          Mibe irják át vajon, a régi szürkébe vagy az ujra?
          A blokkszám sem stimmel, mert a számsor végén van egy R betü, de anno a vizsgákon csak legyintettek, hogy az nem érdekes. Nade mára változott a világ, főbe lőnek akármi eltérésért, megkeseriti a hivatal az életet.
          Írtam a 1818.hu-nak, meglátom lesz-e valami érdemleges válasz


          Majd elfelejtettem
          Csoda hogy még élek, tönretett a hivatali gépezet
          Le kellett adni a rendszámot. Kikutatták hogy a külföldi tulaj elhalálozott
          Azt hittem infarktust kapok amikor leszereltem a rendszámokat
          Értesitették a harmadik országbeli valami hivatalt hogy itt egy örökség
          Kértem hogy amig rendeződik ne vegyék le a rendszámot. Levették. TRV..az TRV..
          Irtam a tulaj fiának, válaszolt is hogy enyém az autó, milyen papir kell
          Irtam hogy póthagyatéki és erediröl hiteles másolat hogy ő az örökös
          Azóta csönd
          Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2023 jún. 26, 13:30.

          Komment


            Nem azért hogy szőrszálhasogassak de a szíj elég messze van egy gumi szíjtól (igen tudom más is van benne).... Egyelőre kipróbálom hogy olajozóval hogy fest a dolog, esetleg ha nem jó utána elkezdek agyalni valami porvédőn.....

            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A mai technológiával régen futhatna a lánc teljesen zárt házban,olajban olyan méretezéssel,hogy soha vagy nagy ritkán kellene cserélni...
            De szép is lenne . Inkább szenvednék x km-enként a szimering cserével mint a kulimászt levakarni a gépről.....

            Komment


              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

              Azért a fémburkolatú is jobb a nyitotthoz képest nem keni el az egész motort, jóval kevesebb port szed fel, tovább tart a kenőanyag........

              Tudjuk ma nem a taróság a lényeg, nem a környezetkímélés a dizájn és az utólag eladott alkatrészek halmaza. A mai technológiával régen futhatna a lánc teljesen zárt házban,olajban olyan méretezéssel,hogy soha vagy nagy ritkán kellene cserélni...
              Csak félve kérdezem: nem az ilyesféle meghajtást hívják kardántengelyesnek?

              Komment


                Kosszal telerakódott láncházról és alkatrészekről elmélkedünk. Egyébként a Jawa, MZ, Simson, Pannónia,...stb.elég jól megoldotta a burkolást.

                Először talán takarékosságból később ???nem tudom miért maradtak le a bukolatok.

                Én úgy néz ki túlléptem a lánccal való bajlódáson a Deauvillel... Igaz a Pannónia maradt lótifutinak...
                Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2023 jún. 28, 20:22.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Egyébként a Jawa, MZ, Simson, Pannónia,...stb.elég jól megoldotta a burkolást.

                  Először talán takarékosságból később ???nem tudom miért maradtak le a bukolatok.
                  Azért mert a tokozott lánc tokjának igen jelentős a súlya, ami a rugózatlan tömeget növeli, ami az úttartást csökkenti, ami a fenti típusokra éppen nagyon jellemző. Az MZ-nél érzhető némi javulás mert a lemezt némi gumival pótolták, mely cserébe ha elengedett, mintha nem is lett volna. Ezzel szembe a 6-700 km-enkénti láncfújás ne essen már egy motoros nehezére.

                  Komment


                    emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ezzel szembe a 6-700 km-enkénti láncfújás ne essen már egy motoros nehezére.
                    Nem is a fújás a gond....

                    Komment


                      emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Ezzel szembe a 6-700 km-enkénti láncfújás ne essen már egy motoros nehezére.
                      Az ülés aljáról,az ülésre pókozott cuccokról a gumiról a felniről, miként vakarod le a trutyit pl.: 50 km-enként???
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Az ülés aljáról,az ülésre pókozott cuccokról a gumiról a felniről, miként vakarod le a trutyit pl.: 50 km-enként???
                        Te má' megin' békű'ni akarsz- Mi a farancért kellene vakarni. Megállsz valahol, megnézed a láncot fénylik-e h fénylik megfújod mész kb 30métert hogy a trutymó eloszlódjo, oszt várod hogy megint fényes legyenn nem kell azt az egész flkont egyszerre ráküldeni.
                        Amúgy én is békülni akarok csak nem írok hülyeségeket, Ha hoz valaki egy rendes motort, elzavarjuk 50km-re.

                        Komment


                          Nos Ti békülősök a Guzzi elég rendes motor? Az idei talin is tehetünk egy ki kirándulást a vidéket ismerőktől várjuk az 5 letet. Tessék rendes lánc sprét venni ! . a másik meg mivel a túra gép nem Crossz géphol észre sem lehet venni a sárcsomón a spré maradványt ! , be kell tartani este befújom reggel indulok és ha normál mennyiséget fújsz rá nem lessz csupa trutyi a motorod!! A békülési szándék nálam is meglévő készség!!

                          Komment


                            https://www.youtube.com/watch?v=XNYHTERo6ak

                            Hááát ööööööö, nem semmi ha igaz amit elmond a videón.....

                            Komment


                              jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              https://www.youtube.com/watch?v=XNYHTERo6ak

                              Hááát ööööööö, nem semmi ha igaz amit elmond a videón.....
                              Szia Barátom! Én is láttam tegnap, de nem mertem ide hozni a fórum lelkinyugalma miatt! Szegény Tomi... Csak egy spicli kellett a córeszhez! És sajnos rezeg a léc néhányunknak is, ahogy a videóban célzott rá a fiú! Talán nekünk is érdemes volna a s.ggünket védeni...

                              Komment


                                jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Hááát ööööööö, nem semmi ha igaz amit elmond a videón.....
                                Mondhatom szép.... Ezek szerint most kezd el ideérni amiről mesélt apám, hogy 30 éve Svájcban a frissen megvásárolt természetesen használt nyugati autóba akartak egy parkolóban olajat önteni, aztán egy helybéli egyből megjelent, és szervízbe akarta őket küldeni, mert a motorháztetőt még csak kinyitni sem szabadott Svájcban már akkor sem. Aztán cseréltek BX-en vezérműszíjjat is amikor elszakadt útközben, úgyhogy azért megoldották ezeket az apróbb gondokat. Ha viszont eltörött a vezérműtengely a gyengítésénél az már gond volt...
                                pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                És sajnos rezeg a léc néhányunknak is, ahogy a videóban célzott rá a fiú! Talán nekünk is érdemes volna a s.ggünket védeni...
                                Ő ahogy látom eléggé nyíltan csinálta, meg jó sok autóról van itt szó, én szerintem a legtöbbünknél nincs ilyen volumen tehát nem kell félni, hacsak nincs egy jóakaró az utcában. A lényeg, hogy óvakodj a sötétzöldektől.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2023 júl. 04, 21:32.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X