Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Megint felfedezték a spanyol viaszt:

    http://www.origo.hu/auto/20140110-el...uto.html?sec-6

    Komment


      Ezt most találtam. Akinek olyan motorkerékpárja van, ahol leszedhető a hátsó ülés(Csepel,Izs,Dkw,Dnepr,Ural), azoknak fontos lehet:
      Nem minősül átalakításnak
      1. olyan tartozéknak a járműre történő felszerelése, amelynek felszerelését a műszaki rendelet előírja, vagy megengedi;
      2. a motor azonos típusú motorra történő cseréje, / az eredetivel gyártmány és típusjelzés tekintetében maradéktalanul megegyezik /
      3. a járműre engedélyezett cserefelépítmény felszerelése;
      4. a járműbe beépített ülőhelyek számának ideiglenes csökkentése;
      5. szabványos, illetőleg járműtípushoz rendszeresített vonószerkezet felszerelése, amennyiben a jármű egyébként vontatásra alkalmas;
      6. a gyártómű által rendszeresített oldalkocsinak motorkerékpárra történő felszerelése, amennyiben a motorkerékpár oldalkocsi csatlakoztatására alkalmas;
      7. a jármű olyan mértékű megváltoztatása, amelyet a Közlekedési Főfelügyelet engedély nélkül megvalósíthatónak minősít. (műanyag spoilerek, csomagtartók stb.).
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        Akkor viszont , a 6 os pont is megfordítható--szerintem . Biztos megvakarja a rendőr a fejét , ha oldalkocsi nélkül mész -viszont előréntasz egy fénymásolatot erről .

        Komment


          Egy összeépítéssel és átalakítással foglalkozó amerikai autós fórumon találtam. Ez alapján én is úgy értelmezem, ha a kialakított csatlakozók lehetővé teszik, a típusazonos oldalkocsi le-és felszerelhető. Vannak olyan motorok, amiken gyárilag rajta van az oldalkocsi csatlakozás(felhegesztve), ilyenek az Ural, Dnepr, Izs, Bmw. Ezeknek a típusoknak az oldalkocsija is típusazonos. Például az én értelmezésemben a Pannónia és a Jawa nem ilyen, mert annak nem a gyárban készült az oldalkocsija.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            Ez a " hililype" vagy mi a bánat ellepte a fórumot. nem nyitottam meg, de lehet hogy ez is csak egy robot. Ideje lenne bevezetni a kódot.

            Komment


              Jó kis történet: Legyőzte a rendőrséget a megbírságolt autós - Magazin

              Szolgálunk és védünk?

              Komment


                Az Amerikai előírások sajnos sosem fognak a mi" vaskalapos" előírásaink közé tartozni.Egy példa csak ott más szemmel születnek az emberek mert azokat nem vakítja a lámpájuk csak a Magyarokat és még lehetne sorolni a hülyeség gyűjteményét!Át kellett alakítanom az autóm mert a lámpáiban nem volt benne az " E " betű!!

                Komment


                  Akinek olyan motorkerékpárja van, ahol leszedhető a hátsó ülés (Csepel,Izs,Dkw,Dnepr,Ural), azoknak fontos lehet:
                  Nem minősül átalakításnak
                  Akkor viszont , a 6 os pont is megfordítható--szerintem . Biztos megvakarja a rendőr a fejét , ha oldalkocsi nélkül mész -viszont előréntasz egy fénymásolatot erről .
                  Ez alapján én is úgy értelmezem, ha a kialakított csatlakozók lehetővé teszik, a típusazonos oldalkocsi le-és felszerelhető.
                  A nem minősül átalakításnak a legtöbb esetben annyit jelent, hogy nem vegzálnak különféle átalakítási engedélyekkel, ha ilyet akarsz csinálni. Azért erre alapozva ne nagyon szedegesse le, meg rakogassa fel szerintem senki az oldalkocsiját, mert azt hiszem pusztán a rendőr jóindulatán, pillanatnyi kedélyállapotán és azon múlik a dolog, hogy ő éppen hogy értelmezi. Ezek a pontok bár egy helyen vannak, mindegyik más és más problémát hivatott orvosolni.

                  Egy motor hátsó ülésének leszerelésén nem hiszem, hogy bárki bármikor fennakadna, igaz ez nem a járműben van, tehát még ez sem kizárt.

                  Az oldalkocsi azért problémásabb, mert megváltozik a jármű kategóriája is. Valószínűleg a "most éppen nincs rajta mert bejáratós / behorpadt és javítják / jé tényleg, hol az oldalkocsim" válaszok esetében elnéző a szerv, ha egy szépen megcsinált veterán motorról van szó, de mindenki csak saját felelősségére próbálkozzon.

                  A fent idézett magyar rendelet amúgy sem kompatibilis a most használatos oldalkocsis motorkerékpár definícióval. Mert például elvben nincs is előírva, hogy a motornak és a hajtásnak a "motor" részen kell lenni, nyugodtan lehet az oldalkocsinak látszó valamiben is, mert az egész egy egységként van kezelve. Így a leszedem, felrakom eleve értelmét veszti. Pont olyan mint a személykocsi - kisáruszállító dilemma. Ugyanaz az autó, mégis egy időben sokaknak kellett sok pénzt fizetni a van elválasztó rács az utas és a raktér között, vagy nincs miatt.
                  Everything is better when you decide you don't care.

                  Komment


                    Szervusztok!


                    Amikről fentebb folyik a beszéd és még sok minden,ami a közlekedéssel és a járművekkel kapcsolatos,mind egy túlszabályzott,agyonbonyolított dolog.Azok a törvények,melyek nem egyértelműek és főleg nem találkoznak,a nép egyetértésével,csak papírra írt rongyok és azért vannak,hogy mérgezzék az életünket.Sajnos nekem még csak olyan társadalomban volt részem élni,ahol a polgárokat "kiskorúnak,deviánsnak"nézik és próbálják is ebben a hitben és sorban tartani.Ráadásul a polgárok befolyásosabb része,azért azt tesz és csinál,amit csak akar,felrúgva minden szabályt és semmibe nézve minden törvényt,-büntetlenül.

                    Kérdezem én,mi van akkor,ha egy oldalkocsisról leveszik az oldalkocsit és szólóban használják a motort,mert az oldalkocsi önmagában igen körülményesen használható,a közutakon,de kinek is jutna az eszébe?Úgy vélem nem történhet nagyobb baj mint egyébként.Milyen baj származhat abból,ha a Csepelről leveszik a pótülést,mert a csomagtartón,pl. szárazbabot akarnak szállítani,majd ha vinni akarják a leányt vissza srófolják.Milyen baj lehet,ha egy furgonból kiveszik a hátsó ülést,mert a hűtőgépet kell vinni valahova,-ugye semmi.

                    Az a nagy baj,hogy az okmányirodától,a rendőrig mindenki úgy értelmez mindent,ahogy akar,de mivel az a qrva pénz rettenetesen kell nekik,-hát megtesznek mindent,hogy az övék is legyen,aztán majd elköltik csákóra.Pontosan a pénz miatt vannak ezek a nem egyértelműen fogalmazott és értelmezhető törvények és rendeletek,de csak azért mert hagyjuk.

                    A műszaki vizsga is egy ilyen hasonlatos dolog,egy kis kőfelverődés a szélvédőn,ami a fenét se zavarja,vagy egy repedés a hátsó világításon és már nincs is műszaki.Azt azonban lehet látni,hogy szét korrodált autók is közlekednek az utakon,pedig már a vizsgabiztost is egy fővizsgabiztos vigyázza és még arra is egész biztos,hogy vigyáz egy biztos,mert biztos ami biztos,de semmi sem biztos.Lenyúlás az egész és,ha rajtam múlna el is törölném,inkább az emberek az eredetiségvizsga,irreális átíratási költségek és műszaki vizsga költségeit költsék a járműveikre.

                    Meglehet olvasván a fentieket,úgy gondoljátok,hogy ez a Che,egy anarchista,de nagyon elegem van már,hogy egész életemben,minden rendszer hülyének néz és úgy bánik velem mint egy kiskorúval.Felnőttem már és vannak gondolataim,melyeket ki is mondok,- természetesen illeszkedni akarok a társadalomhoz,de az a társadalom legyen humánus és emberközpontú,nézze a tagjait felelős cselekvőképes polgárnak!

                    Na ezt megint,a Hyde parkba kellett volna írni,-de remélem belefér!

                    Üdvözlettel:Che

                    Komment


                      Na ezt megint,a Hyde parkba kellett volna írni,-de remélem belefér!
                      Ez nem politika volt szerintem. . Amúgy meg igazad van. Sokan vélekedhetnek úgy mint te mert egyre több a kismotoros... Ez meg majd oda vezet hogy arra is rendszám, na de ez meg már viszont tényleg hyde park lenne(meg lerágott csont is)...

                      Komment


                        Szervusz Vadásztigris!


                        Mindegy az,hogy kismotoros,vagy nagymotoros,a lényeg,hogy motoros.Nekem már régen pöfögött a valagam alatt motor,pedig nagyon vágyok rá,de azért a szívem az mindig motoros marad.A "füstölgések" meg azért vannak tőlem,mert bár nagyon vártam a rendszerváltást,de úgy érzem,hogy minden csak rosszabb lett és úgy vélem,hogy egy újabb rendszerváltásra,már nincs időm.Minden erőmmel azon vagyok azonban,hogy megéljem,mert semmi,de semmi nem örök,-mert tényleg milyen jó is lenne ,egy olyan társadalomban élni,ahol pl.,nincs VIP lista,-mondjuk kórházi kezelés esetén,vagy a törvény előtt mindenki egyforma lenne és mindenkinek az éléskamrájának a polcára jutna baracklekvár,a rúdra meg szalámi és füstölt sonka,-természetesen,ha megdolgozik érte.Munka meg jusson mindenkinek,mert van ebben az országban éppen elég építeni való.

                        Üdvözlettel:Che
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2014 jan. 22, 00:30. Oka: javítás

                        Komment


                          Munka meg jusson mindenkinek,mert van ebben az országban éppen elég építeni való.
                          De ne csak az útszéli sepregetés,naponta háromszor........................
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            Amikről fentebb folyik a beszéd és még sok minden,ami a közlekedéssel és a járművekkel kapcsolatos,mind egy túlszabályzott,agyonbonyolított dolog.Azok a törvények,melyek nem egyértelműek és főleg nem találkoznak,a nép egyetértésével,csak papírra írt rongyok és azért vannak,hogy mérgezzék az életünket.Sajnos nekem még csak olyan társadalomban volt részem élni,ahol a polgárokat „kiskorúnak,deviánsnak” nézik és próbálják is ebben a hitben és sorban tartani.
                            Az egyik nagy különbség az öreg Európa és az óceán túlpartján levő Újvilág között talán a felelősségválalláshoz való viszonyulás. Azért hogy mégis a járműveknél maradjunk bemutatnám közérthetően mi is a különbség az EU (típusjóváhagyási) rendszer és az USA öntanúsítás között. Kezdjük az utóbbival. Gyártó szavát adja - isi bizi - hogy az általa gyártott termék - jelen esetben gépjármű - megfelel az aktuális műszaki és egyéb előírásoknak. Ha esetleg kiderül, hogy füllentett, úgy megbüntetik, meg olyan kártérítéseket fizethet, hogy inkább nem füllent, vagy nagyon ügyesen és óvatosan. Mi a helyzet itt nálunk? Gyártó elviszi termékét a jóváhagyó hatósághoz, aki megbízza a műszaki szakszolgálatot, hogy vizsgálják meg a terméket. Miután ez megtörtént mindenki rányomja a pöcsétjét a megfelelő helyekre, aláírások garmadája, és örül a gyártó is meg a vásárló is. De mi van ha kiderül, hogy még sincs minden rendben? Mindenki mossa a kezeit. A gyártó mutogat a hatóságra, hisz megkaptuk a pöcsétes papírt. A hatóság mutogat a szakszolgálatra, hisz megvizsgálták. A szakszolgálat mutogatja az akkreditációját. Az akkreditációs testület a kijelölését. A kijelölő szerv... Ki hát a felelős?

                            Így fordulhat elő, hogy míg minket mindenki védeni akar magunktól, mert a pénz ugye nem számít, az a legkevesebb, addig az óceán túlpartján a rendőr csak annyit kérdez: "Túlmelegedett?" - mikor odasétál a nyilvánvalóan semmilyen EU-s ország műszaki vizsgáján át nem menő szörnyhöz.

                            Click image for larger version

Name:	ratrod.JPG
Views:	1
Size:	40.6 KB
ID:	139129Click image for larger version

Name:	ratrodpoliceman.JPG
Views:	1
Size:	21.6 KB
ID:	139130

                            A videon 13:30-tól.
                            Everything is better when you decide you don't care.

                            Komment


                              Ez az oldal (sajnos facebookos) gondolom nem csak a pannóniásokat érdekli:

                              https://www.facebook.com/pannonia.projekt

                              Komment


                                A Pannóniásoknak egy kis figyelemfelkeltő! Megtaláltam miről másolták Csepelen a TLB-t :
                                Click image for larger version

Name:	aermacchi_chimera_250.jpg
Views:	1
Size:	79.6 KB
ID:	139183
                                Aermacchi Chimera 250
                                Click image for larger version

Name:	20090104pannoniat2.jpg
Views:	1
Size:	82.0 KB
ID:	139184
                                Pannónia T2(TLB)
                                És ugye A Csepel 125: DKW koppintás, a TLT: Mondial 200, a P20 pedig Yamaha YDS2.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X