Már legalább látszik,hogy lesz belőle valami..
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?
Collapse
X
-
Egrokorr Dunaplast primer. Aluminiumra.acélra stb. Van fekete szinben is.
Szerintem ilyen Dnepr nincs is Ezután ez lesz a minta darab a gyárnakUtoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2015 szept. 03, 20:27.
- 2 likes
Komment
-
OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem ilyen Dnepr nincs is Ezután ez lesz a minta darab a gyárnak
- 6 likes
Komment
-
Le akarom engedni az első sarvedőt mert nem tetszik ahogy áll, raadasul a blokkot is ossze frocskoli, valakinek van a birtokában fotó ilyen megoldasrol vagy kreativoskodjak?
Ezen is ilyen a sárvédő:
Nem sok mindenem van ilyen átalakításról, szerintem sokkal rondább letett sárvédővel, mert látványosan eltér az ív a keréktől. De ez a saját véleményem.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 szept. 04, 08:56."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Jó estét Uraim
Az alap blokkot a hétvégén össze fűztem. Szépen lépésről lépésre felteszem a képeket hogy mit hogyan csináltam. Elsősorban azoknak szánom akiknek nincs ilyen motorjuk, de játszadoznak a gondolattal. Itt szinte mindenkinek van kellő tapasztalata egy ilyen motort összefűzni, hisz sokatoknak van és napi szinten használjátok, ti raktátok össze.
Első lépés volt, mint ahogy már irtam , hogy kitakarítottam a blokk azon helyeit, ahol az olaj visszafolyik a teknőbe, mert ahol az olaj megáll, ott megáll az olajsár is. utána szépen összefűztem a főtengelyt. csavar meghuzási nyomatékot nem irok mert nem lenne reális, hisz a csapágyhézagot magunknak kell beállítani. nem szorulhat, de nem is lóghat a hajtókar, szépen akadás mentesen kell futnia. összeszerelés elött természetesen jól beolajozzuk, majd a koronás anyákat lefűzzük.
Miután a főtengely bent van, jöhet a csapágypajzs. a főtengelyt betenni nem egyszerű, lehet vele játszani akinek van rá ideje, én személy szerint levettem a vezérlés felöli hajtókart, betettem a főtengelyt, majd vissza tettem és beállítottam. Miután ez megvolt, elkezdtem hőlégfúvóval melegíteni a blokkházat és a csapágypajzsot is. a főtengely hideg marad hisz ha nem fújjuk rá a forró levegőt, hőátadó felületnek csak hátul a hengergörgős csapágy marad. mikor mind a pajzs, mind a blokkház kellőképpen forró volt, feltettem a pajzsot, majd szépen minden csavarját elkezdtem átlósan húzni, ezzel szépen behúzattam a helyére, miután bent volt, csavarok ki, majd menetrögzítő, csavarok újra vissza. Az a jó ha ez a dekni szorul a helyén, ha laza és könnyen bemegy jobb újat venni. Ezen a deknin van az olajszivattyú is, azt szépen eltakarítottam, megnéztem a záró fedelet hogy rendesen felfekszik e a deknire, nekem köszörülni kellett az acél zárólapot, mert picit kiette a fogaskerék, majd összeszereltem.
Ezután betettem a főtengelybe az íves fészkes retesztt, majd felmelegítettem a fogaskereket és Loctite 638 al felhúzattam a helyére. A vezérműtengelyt is felcsapágyaztam, a fogaskerék melegítéssel szedhető le lehúzatóval, a csapágyak szintén. A kész vezérmű tengelyt betettem a helyére, a süllyesztett fejű csavarokkal behúzattam , Loctite 222 vel rögzítettem őket. A vez. tengelyt ne felejtsük el jelre tenni!!! Ezután szintén a retesz behelyezése után feltettem az olajszivattyú fogaskerekét is, majd a centrifugál szűrőt.
A generátorom már régebben megcsináltam, csapágy és szimering csere kellett csak, meg szénkefe(nem árt ellenőrizni, van hogy akkora ellenállása van mint egy száraz tölgyfatuskónak). Ha valaki nem tudja mi a helyes foghézag(a generátor forgatásával állítható be), leshet a főtengely-vez. tengely közötti hézagról. Majd feltettem a vezérlés deknijét, és betettem kontraanyás megoldással a hengertőcsavarokat is.
Hát ennyi volt a hétvége.....Jó éjszakát Uraim
- 10 likes
Komment
-
minden dnepr életében volt egy paraszt amelyik távtartó nélkül rakta bele a blokkot, és úgy húzta össze a vázat, szerintem nincs két egyforma... nekem a vastag kerék miatt a blokk jobbra van tolva avázban és bal oldalon 1-1 centis vascső darabot fűztem be. vsiewers neked akkor kevésbé deformált a vázad!
- 3 likes
Komment
Komment