Tűrésezéssel, és összeválogatással. Az első a nyugati módszer, a másik a keleti. És a második jobb mint az első.
Reszben egyetertek veled részben pedig nem. A legjobb ha a tűrésezést alkalmazza a gyár, de ugye azt sem szabad elfelejteni hogy az akkori szocialista termelesi és gyartasi szellem az 5 eves terv teljesiteset celozta meg a leheto legkisebb selejtszazalek mellett. Az orosz szerszamgepek jok, ha jok, viszont ha kopottak akkor nemhogy szazadokra, tizedekre sem lehet veluk dolgozni, pláne nem termelni. A mai modern CNC világ már más, a gep magatol megcsinal mindent, sőt rubingolyoval le is ellenorzi a kesz munkadarabot. A mult heten tortent hogy egy reteszhornyot kellett egy tengelybe marni. Vannak nalunk tanulok, szazszor megmutattam mar hogy kell, de nem tudja megcsinalni mert nem CNC. A mai termelesi minoseg koran sem olyan mint regen. Plane ha Vladimir mar bevodkazva ment dolgozni. A turesezes nagyon jo dolog, a hezagolas is, felteve ha egy valtot 20× szet akarsz szedni mert az uj tengely hossza mm-ben sem passzol. Mert ha van benne 1-2 szazad az kit erdekel. A hezagolas idoigenyes, plane ahogy Te is irtad, a sok szarbol kell várat epiteni. A turesezes az alapja mindennek (alaplyuk-alapcsap rendszer). A szocialista regio hezagolt, bonyolult es idoigenyes, az alkatreszek cserelye utan teljesen uj beallitas kellett mindig. A nyugati vilag turesezett(megjegyzem hezagolt is ahol fontos volt, de altalaban jol mukodott a turesek betartasa). Ezert van tele minden nemet autokkal es gepekkel. Megbizhatosag es javithatosag. Fendt es JohnDeer huzza az eket a magyar foldben es nem a Dutra...
Reszben egyetertek veled részben pedig nem. A legjobb ha a tűrésezést alkalmazza a gyár, de ugye azt sem szabad elfelejteni hogy az akkori szocialista termelesi és gyartasi szellem az 5 eves terv teljesiteset celozta meg a leheto legkisebb selejtszazalek mellett. Az orosz szerszamgepek jok, ha jok, viszont ha kopottak akkor nemhogy szazadokra, tizedekre sem lehet veluk dolgozni, pláne nem termelni. A mai modern CNC világ már más, a gep magatol megcsinal mindent, sőt rubingolyoval le is ellenorzi a kesz munkadarabot. A mult heten tortent hogy egy reteszhornyot kellett egy tengelybe marni. Vannak nalunk tanulok, szazszor megmutattam mar hogy kell, de nem tudja megcsinalni mert nem CNC. A mai termelesi minoseg koran sem olyan mint regen. Plane ha Vladimir mar bevodkazva ment dolgozni. A turesezes nagyon jo dolog, a hezagolas is, felteve ha egy valtot 20× szet akarsz szedni mert az uj tengely hossza mm-ben sem passzol. Mert ha van benne 1-2 szazad az kit erdekel. A hezagolas idoigenyes, plane ahogy Te is irtad, a sok szarbol kell várat epiteni. A turesezes az alapja mindennek (alaplyuk-alapcsap rendszer). A szocialista regio hezagolt, bonyolult es idoigenyes, az alkatreszek cserelye utan teljesen uj beallitas kellett mindig. A nyugati vilag turesezett(megjegyzem hezagolt is ahol fontos volt, de altalaban jol mukodott a turesek betartasa). Ezert van tele minden nemet autokkal es gepekkel. Megbizhatosag es javithatosag. Fendt es JohnDeer huzza az eket a magyar foldben es nem a Dutra...
Komment