Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Több sebböl vérzik ez a motor, de nem látom az összefüggéseket
    Dehogynem: te is tudod nem szorulhat semmi egy motorban ,szépen finoman kell forognia.

    Én is jártam már így,frissen szerelt motornál nem tudom mennyiszer cseréltem gyújtást,karbit,simeringre gyanakodtam végül kitéptem , furán állt a hézagolólemez,mikor kivettem megkönnyebbült a főtengely forgása,ezután minden oké lett!
    Lemezjáték és zahi kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment



      Atti69
      Mit tudsz erröl a gumirol?
      http://horex.uw.hu/kepek/olajpumpa_gumi2.jpg

      olajszivattyú csövén és a fötengely között
      Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2019 nov. 22, 17:15.

      Komment


        És nem is az a gumi volt a fő bűnös
        Vezérmű tengely és a bronzperselye között 0.1mm hézagnak kell lenni
        http://horex.uw.hu/kepek/vezermu_illesztes.jpg
        0mm hézag volt nekem. Ahogy lelazitottam máris könnyedén forgott a főtengely
        Kénytelen vagyok flexxel leszedni pár tizedet a bronzpersely vállábol
        A gumi vastagsága meg 2.6mm legyen

        Remélem e-miatt nem tudott lendületesen megforogni a főtengely rugáskor és ha pöffent is, csak egy fél fordulatot fordúlt
        mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          Remélem lesz siker. Apróságnak tűnik,de lehet ez a hiba.

          Komment


            Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Remélem lesz siker.
            Nincs siker
            Érzem a kompressziót, könnyen forog a f.tengely, érzem hogy a rugásokra reagál, de jellemzően a kipufba lövel lángot. Egyszer felpörgött rendesen, már reménykedtem, de nem tartott tovább 5 mp-nél.
            Úgy tűnik szikra mindig van, sőt a megszakitót is látom amikor szikrázik.

            A kipufba lángolás lehet az elhúzódó égés a késői gyujtás vagy dús keverék/?/ miatt lehet. Gyujtást megnéztem többször, gondolattal a f.holtpont elött. Vezérlés is ujból ellenőrizve

            Két napot lazitottam, mert rosszullétig belefáradtam az idegességbe és a rugdosásba. Lehet ezen csodálkozni, de ez a motor nekem bakancslistás.
            El vagyok keseredve igencsak
            Lenyugszom és kézbe veszem a porlasztót. Már több benzinem elfogyott mintha járna a motor
            Tölcsér a kormányon, műcső az úszóházra. Úszóház szépen zár, nincs benne se kosz, se víz. Mindkét fúvókát kifújtam. Ezek után indulás szempontjábol nem tudom mit lehetne még ellenőrizni.
            Kellene egy elektromotoros inditó görgőpár ami a hátsókerékkel forgatja meg a motort

            mátéapu, pasetta és zahi kedvelte ezt.

            Komment


              Pedig a lehetőségeket elég jól kiveséztük. Ha már felpörgött,akkor jó az út.. még valami eszembe jutott. A megszakítót nézd át alaposan,hogy a röpsúly ne érjen a kalapácshoz semmiképp. + ha zavarszűrős a gyertyapipa+gyertya akkor csere. + lehet kis túletetés is,ezért gyakori szárazgyertya csere.

              Komment


                Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                jól kiveséztük
                Jól, ennél jobban szinte nem lehet!
                Kilevegőztetem, másik gyertya be, szivatom, aztán kis gáz vagy közepes vagy megint kis gáz és elindul, de nem veszi a gázt csak pár fordulatig
                Kellemes kipuf illat lengi át a lakást
                Tettem még kis előgyújtást , azonnal visszaszólt a lábamra. Raktam is a helyére
                Porlasztó lesz ez, de hogy mi, fogalmam sincs. Van egy másik Pannonia porlasztóm, átnézem mindkettőt.
                Ami most rajta van azzal ment anno régen.
                Gondolom, hogy a kipuf. könyök nincs rajta nem oszt/szoroz
                Mindegy mi hogy lesz, de ennél sokkal szarabb Horexxel találkoztam, sőt ez is volt ócskább, de indultak.

                A napokban , én hülye, késő este viccböl papucsban rúgtam és beütöttem a lábujjamat. Most látom, be is gennyesedett

                Komment


                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Gondolom, hogy a kipuf. könyök nincs rajta nem oszt/szoroz
                  De bizony..ez érdekes dolog.. de inkább előszőr szereld fel a kipuffot... hiába 4 ütem,beleszól a működésbe. Az NSU-t és egy BMW r25/3-ast csak csővel tudtam indítani. Lehet enyi a bibi s már kész is.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Atti69; 2019 nov. 25, 23:09.

                  Komment


                    Sziasztok Márkatársak! Hengerfej olajzás ügyben mit gondoltok, hogy van megoldva az egyes évjáratoknál? Van olyan aluhengerfejem, amin elöl van lyukas furat, de van amin csak vak furat van. És a vasöntvényeken egyáltalán nincsen, itt láttam már felül lyukas szelepfedelet. Mindegyiken látszik, hogy vannak csatornák az olaj terelgetésére, de ezek szerint nem minden típus volt itt olajozva, elég volt amit felvertek a rudak? Én azért úgy szeretném megoldani, hogy mindenképpen kapja az anyagot, ken is, hűt is, csak jó lehet Dupla áteresztőcsavarral gondolom működhet, mit gondoltok?

                    Komment


                      Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      előszőr szereld fel a kipuffot
                      Felszereltem
                      Változás? Kézzel forgatva a főtengelyt valami kaparás hallatszik a vezérmű felől. Mi a rohadt anyja lett ott?!
                      Waaaaaaaa!
                      Az indulás/nem indulás ugyanaz. Nem tudom mennyi szivatáshoz vagy gázálláshoz tudom kötni azt hogy néha elindul. Pörög is pár másodpercet és leáll
                      Most bontottam egy sört és hátradőltem
                      mátéapu kedvelte ezt.

                      Komment


                        szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        felül lyukas szelepfedelet
                        Merthogy onnan megy egy cső az olajtartályba. Amikor a dugó lefelé jön, maga alatt nyomja az olajpárát, feljut a hengerfejbe, a szelep dekliben van egy membránszelep és cső vissza a tartályba
                        íMinden Reginát igy olajoztak, szóróolajzás
                        Resident és Imperiált vagy a nagyon régieket nem ismerem
                        Egyes tipusokon a forgattyúsházon, a kuplung felöl, van ilyen membránszelep és kijárat a blokk alá. Nyomta a szabadba a levegőt maga alól. Ezt rövid idő után eltömitették
                        Ami az alu hengerfejen elöl van vakfurat, vagy csak a helye, oda egy csavar jönne és a vázhoz van rögzitve a hengerfej.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2019 nov. 26, 16:23.

                        Komment


                          Köszi a választ Horex, nem írtam, hogy Reginákról van szó. Amit papírozni szeretnék majd, és szempont lenne a megbízhatóság, az egy 51-es, vashengerfejes darab, van membrán a primerhajtás felé, viszont nincs a vezérlés deknijében, amit írtál. Az olajzás irányát nem tudom, de arra gondolok, hogy a hengerfejből nem megy a tartályba, mert nincs ami odavinné a gravitáción kívül, ha jól gondolom, de a tévedés jogát fenntartom Az aluhengerfejeken, ahol nem vakon végződik a furat, ott pont a kipufogószelep körüli olajcsatornába vezet. A vázon nem láttam rögzítési pontot, van egy 54-es 250-esem is, azon sem. Biztos vagy ebben, hogy ez ezt a célt szolgálta?

                          Komment


                            szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            nem írtam, hogy Reginákról van szó.
                            Akkormost milyen motorról beszélünk ebben a topikban?
                            Az 51-es is Regina, már ha 250/350-es

                            szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            ahol nem vakon végződik a furat, ott pont a kipufogószelep körüli olajcsatornába vezet.
                            Na! Be is tenné a kaput ha az olajtérig beérne a menet
                            Attol még iderakom a képet

                            Click image for larger version  Name:	hfej_rogz.jpg Views:	0 Size:	118.1 KB ID:	220265
                            A vázon egy két darabbol álló bilincs volt. Csak gugli-fordítózni tudom a németet, így nem magyarázom , mi miért hogy

                            https://15047.forumromanum.com/membe...did=1257457417

                            szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            nincs a vezérlés deknijében, amit írtál.
                            Nem a vezérlés hanem a szelepdekliben, felűl ami fedi a szelepeket és a himbákat.
                            Gondold végig, olaj mindenhol a forgattyúsházban, dugó jön lefelé, nyomja az alatta levő olaj/párát ami nem tud másfelé menni mint a hengerfejbe, onnan vissza a tartályba. Mindemellett persze a szivattyú is szivja vissza az olajat a forgattyús házbol
                            Teszek majd fotót, mi hogy
                            Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2019 nov. 26, 23:47.

                            Komment


                              Úgy értem, hogy elfelejtettem írni, hogy Reginára gondolok, tényleg kétértelmű voltam, bocs

                              Majd lefotózom az elöl lyukas hengerfejeket, szerintem nem házilag furkálták ki.
                              Arra a vázon lévő szemre én eddig úgy gondoltam, hogy oldalkocsi felfogatás, de tényleg simán hengerfej támasztónak is jó lehet. Viszont nekem a vashengerfejes gépen ez nem megoldható, ahogy olvastam a linkelt fórumon, nem ajánlatos növelni a kompressziót megtámasztás nélkül, de nincsenek is ilyen terveim, rezegni meg csak nem fog annyira, hogy törjön vmi.
                              Viszont ez a szelepfedeles membrános téma amit írtál valahogy nem tiszta. A főtengőtől a nyomás ki tud jönni a vezérlés felé a csapágyon keresztül (szimmering híján) és a membránon át a primerhajtás felé.

                              Komment


                                szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                vázon lévő szemre én eddig úgy gondoltam, hogy oldalkocsi felfogatás, de tényleg simán hengerfej támasztónak is jó lehet.
                                Ha jól megnézed a fotót, a rögzitő bilincs felett a vázon ott az oldalkocsi szem. Tehát nem ugyanaz a kettő

                                szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A főtengőtől a nyomás ki tud jönni a vezérlés felé a csapágyon keresztül
                                Igen, de az én esetemben a szelepdekliböl megy az olajtartályba, a te esetedben meg a nyomás a forgattyúsházbol a szabadba és a himbákhoz/is/
                                Itt a szelepdeklim a membránszeleppel
                                Click image for larger version

Name:	membran.jpg
Views:	127
Size:	429.5 KB
ID:	220275
                                Click image for larger version

Name:	dekli.jpg
Views:	152
Size:	193.5 KB
ID:	220274
                                és a fém olajcső a deklitlöl a tartályba. A tartályon van egy csatlakozó menet, ami más nem ilyen megoldásu Horexen nincs
                                Click image for larger version

Name:	folajcso.jpg
Views:	136
Size:	486.8 KB
ID:	220276

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X