Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.
Tetszik hogy a "márkás" Horexek:Magyar csecsből isszák a nedűt.....Ajánlom a rendkívül alapos..nagyítóval ellenőrzött tisztítást,mert meglepetések halmazával szolgál:annak aki nem ismeri!!!!!
Megbízhatóbbnak tartanám a kevesebb tömítőhellyel szerelt 350-es Jawa karbit sokkal kevesebb problémával és a köbcenti:vagyis a beállítás is közelibb...
Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2019 nov. 27, 17:23.
Nekem szerintem van egy F&S - talán 28-as különúszóházas - horex-re valósi karbim ... nem is túl sz@r állapotban . Korábban egy úriember megkeresett vásárlási szándékkal , de soha nem érkezett meg . Ha tudok teszek föl képet ...
Két napig nem nyultam semmihez mert belefáradtam és holnap terheléses szivészhez megyek, már ha sikerül.
Ezzel a porlasztóval ment, tehát ezzel kell megoldani
Ha lenne értelme egy másik, vagy új porlasztónak, már holnap vennék egyet. Porlasztóban egy hiba lehet, illetve több is, de főképpen eltömődés
Az hogy hogyan megy a motor egy adott porlasztóval, más kérdés. Ezzel tökéletesen ment anno régen.
Vágja a csőrömet az emlitett vezérmű "kaparászás". Gyertya nélkül forgatva, kézzel érzek is mindkét szelepen/lökrúdon valami akadást/ugrást, vagymit
Ha leveszem a vezérmű deklit, bizonyára nem látok majd semmi gondot. Áhhh!
Namajd a hétvégén valami lesz!
Bárcsak ott járnék már én is, hogy dugul meg kaparászik, de még messze az alagút vége... Rosszabb pillanataimban nyomaszt is a dolog, de szerencsére messze a méh
Köszi horex a fotókat, nem láttam még ilyet! Én is lefotóztam a cuccaim, nekem a membrán helyén a cikkszám van mindhárom szelepfedélen, ha gyári az a membrán, hol van a tiéden? Az olajtartályaimon hiányzik a felső csavar helye. A másik képen a lyukas furat:
Tehát itt vagyok egy membrános bal blokkféllel és egy membrán nélküli szelepfedéllel, eszerint nem fognak olajat kapni a szelepeim Jól gondolom, hogy a blokkfélben lévő membrán megszüntetése a megoldás? Nem lesz így a dugattyú mozgásától "túlnyomásos" a rendszer?
Másik dolog, szerintetek mi célja volt annak az alsó hengeres valaminek, ami csak a vashengerfejes blokkon van? Egy vonalban van a váltótengellyel, csak nem létezett baloldali váltós? Vagy ez még ugyan abban a formában lett öntve, mint a Victoria KR35-é?
Utoljára szerkesztve a következő által: szelkakas; 2019 nov. 28, 12:58.
Így van jól! Membrános és a forgattyusház nyomása a szabadba megy, persze ez olajvesztességgel is jár. Kapnak olajat a himbák és a szelepek is. Elég régen futnak azok a Reginák is
65€-ért kapsz membránszelepet a szelepdeklibe és akkor lezárhatod a blokk alján levő furatot http://www.horex-ammon.de/Horex-Regi...tage::788.html
Vagy találsz ilyen deklit az ebayen
Olajtartályba menetet kell forrasztatni és flexi cső is mehet oda
De létezett
Van is egy ilyen üres blokkom, ilyen a balrol átmenő tengely
de a kapcsolórész kicsit más és még a kuplungkiemelő is
A hengerfejen 3 eset lehet
1/Valaki előfúrt a rögzitő csavarnak és véletlenül átment az olajtérbe
2/Valaki olaj/levegő elvezetést akart, de nem jött össze neki
3/Nem tudom
Ha van benne normális menet, lezárnám a helyedben.
Köszi, hát nem mondom, jó lenne ha baloldalt lenne a váltóm, nehogy egyszer fékezés helyett reflexből visszaküldjem egy fokozattal
A kreativitást inkább az öregebb, papíros mocira tartogatom, de el kell hogy ismerjem, elég igényes megoldás lenne Ez a szelepfedeles membrán és a tartályon a felső kivezetés akkor ha jól értem nem gyári, de ajánlott megoldás. Csak már olyan szépen lefújtam a legszebb tartályomat Ha simán a szabadba menne a kivezetés, ott nagyon nagy olajkifújás várható, vagy csak ilyen kartelgáz szintű pára jön?
Fogalmam sincs. AZ enyém le van dugózva alúl, és ahány /nem sok/Horex a kezemben volt azokra nem emlékszem. De akkor még irodalom sem volt fellelhető róluk
Rakd össze ahogy volt gyárilag
vagy Google forditóval bogarássz a neten. Jelszó "flatterventil" https://15047.forumromanum.com/membe...ung-horex.html
Kézzel forgatva a főtengelyt valami kaparás hallatszik a vezérmű felől.
Levettem a deklit, dugókulccsal lassan forgatom a főtengelyt, mindkét lökrúd kivéve, semmi zaj, semmi kapirga
Bármelyik lökrudat visszarakom, kapirga megjön
Kezem a himbán, akkor is érezni valami apró "ugrást" a lökrúdon.
A szemem már bekönnyezik úgy nézem, erős led fény mellett hogy mi az anyja ez, de nem tudok rájönni
Nem lötyög a vez.mű fogaskerék és a f.tengely fogas.
Az hogy indulna-e már nem is nézem. Vitrindisz lesz ebböl
Megemelgettem pajszerral a szelepeket is.
Amikor emelés legfelső része után elkezd lefutni a bütykön a lökrúd emelő, akkor csinálja
Mindegy, mára "fáradt" vagyok már
Van saját gép,de nem én raktam össze csak javítottam.. nyáron szintén javítottam egyet,de annak a közepe össze volt rakva. Az agyamban van kis káosz amiben nem tudok rendet rakni.. mert négy különféle blokk kis módosításokkal. Volt aminek láncos volt a vezérműve stb furcsaságok. A Horex ily tekintetben nem egyszerű terep.
Nem akartam udvariatlan lenni hogy hirtelen eltüntem, de fennforgás volt/van
Ha minden jó, majd megpróbálok egy jó világitást odatenni, valahogy rögziteni a fotógépet és kis videót késziteni hanggal a kattogásrol
Nem mintha távgyógyitás lehetséges lenne, csak érdekességképpen
Kiveséztünk már mindent a gépen ugyis
Najó, azt az egy hibát hogy miért nem indul még nem
Jóccakát mára!
Komment