Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    És velem mi lesz?

    Komment


      Tetszik hogy a "márkás" Horexek:Magyar csecsből isszák a nedűt.....Ajánlom a rendkívül alapos..nagyítóval ellenőrzött tisztítást,mert meglepetések halmazával szolgál:annak aki nem ismeri!!!!!

      Megbízhatóbbnak tartanám a kevesebb tömítőhellyel szerelt 350-es Jawa karbit sokkal kevesebb problémával és a köbcenti:vagyis a beállítás is közelibb...
      Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2019 nov. 27, 17:23.
      Atti69 kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        Nekem szerintem van egy F&S - talán 28-as különúszóházas - horex-re valósi karbim ... nem is túl sz@r állapotban . Korábban egy úriember megkeresett vásárlási szándékkal , de soha nem érkezett meg . Ha tudok teszek föl képet ...
        mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          Két napig nem nyultam semmihez mert belefáradtam és holnap terheléses szivészhez megyek, már ha sikerül.
          Ezzel a porlasztóval ment, tehát ezzel kell megoldani
          Ha lenne értelme egy másik, vagy új porlasztónak, már holnap vennék egyet. Porlasztóban egy hiba lehet, illetve több is, de főképpen eltömődés
          Az hogy hogyan megy a motor egy adott porlasztóval, más kérdés. Ezzel tökéletesen ment anno régen.

          Vágja a csőrömet az emlitett vezérmű "kaparászás". Gyertya nélkül forgatva, kézzel érzek is mindkét szelepen/lökrúdon valami akadást/ugrást, vagymit
          Ha leveszem a vezérmű deklit, bizonyára nem látok majd semmi gondot. Áhhh!
          Namajd a hétvégén valami lesz!
          mátéapu kedvelte ezt.

          Komment


            Bárcsak ott járnék már én is, hogy dugul meg kaparászik, de még messze az alagút vége... Rosszabb pillanataimban nyomaszt is a dolog, de szerencsére messze a méh
            Köszi horex a fotókat, nem láttam még ilyet! Én is lefotóztam a cuccaim, nekem a membrán helyén a cikkszám van mindhárom szelepfedélen, ha gyári az a membrán, hol van a tiéden? Az olajtartályaimon hiányzik a felső csavar helye. A másik képen a lyukas furat:

            Click image for larger version

Name:	dyrxZlF.jpg
Views:	81
Size:	911.5 KB
ID:	220297Click image for larger version

Name:	MZNccQ9.jpg
Views:	71
Size:	944.9 KB
ID:	220298
            Tehát itt vagyok egy membrános bal blokkféllel és egy membrán nélküli szelepfedéllel, eszerint nem fognak olajat kapni a szelepeim Jól gondolom, hogy a blokkfélben lévő membrán megszüntetése a megoldás? Nem lesz így a dugattyú mozgásától "túlnyomásos" a rendszer?

            Másik dolog, szerintetek mi célja volt annak az alsó hengeres valaminek, ami csak a vashengerfejes blokkon van? Egy vonalban van a váltótengellyel, csak nem létezett baloldali váltós? Vagy ez még ugyan abban a formában lett öntve, mint a Victoria KR35-é?

            Click image for larger version

Name:	gNiesv5.jpg
Views:	70
Size:	956.8 KB
ID:	220299
            Utoljára szerkesztve a következő által: szelkakas; 2019 nov. 28, 12:58.
            zahi kedvelte ezt.

            Komment


              szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              itt vagyok egy membrános bal blokkféllel
              Így van jól! Membrános és a forgattyusház nyomása a szabadba megy, persze ez olajvesztességgel is jár. Kapnak olajat a himbák és a szelepek is. Elég régen futnak azok a Reginák is
              65€-ért kapsz membránszelepet a szelepdeklibe és akkor lezárhatod a blokk alján levő furatot
              http://www.horex-ammon.de/Horex-Regi...tage::788.html
              Vagy találsz ilyen deklit az ebayen
              Olajtartályba menetet kell forrasztatni és flexi cső is mehet oda

              szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              csak nem létezett baloldali váltós?
              De létezett
              Van is egy ilyen üres blokkom, ilyen a balrol átmenő tengely
              Click image for larger version

Name:	schalter_spindl.JPG
Views:	208
Size:	23.3 KB
ID:	220309
              de a kapcsolórész kicsit más és még a kuplungkiemelő is
              Click image for larger version

Name:	schalter.JPG
Views:	205
Size:	49.2 KB
ID:	220310

              A hengerfejen 3 eset lehet
              1/Valaki előfúrt a rögzitő csavarnak és véletlenül átment az olajtérbe
              2/Valaki olaj/levegő elvezetést akart, de nem jött össze neki
              3/Nem tudom
              Ha van benne normális menet, lezárnám a helyedben.
              mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Vagy találsz ilyen deklit az ebayen
                Mondok mást, már ha nagyon akarsz bütykölni
                Darab cső, golyó +rugó és egy komálós esztergályos. Máris megvan egy szelep ami egy irányba nyit csak
                Titus kedvelte ezt.

                Komment


                  Köszi, hát nem mondom, jó lenne ha baloldalt lenne a váltóm, nehogy egyszer fékezés helyett reflexből visszaküldjem egy fokozattal
                  A kreativitást inkább az öregebb, papíros mocira tartogatom, de el kell hogy ismerjem, elég igényes megoldás lenne Ez a szelepfedeles membrán és a tartályon a felső kivezetés akkor ha jól értem nem gyári, de ajánlott megoldás. Csak már olyan szépen lefújtam a legszebb tartályomat Ha simán a szabadba menne a kivezetés, ott nagyon nagy olajkifújás várható, vagy csak ilyen kartelgáz szintű pára jön?

                  Komment


                    szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Csak már olyan szépen lefújtam a legszebb tartályomat
                    Akkor segithet egy T-elág......igaz akkor kell egy szelep is bele :gondolom alul van a kivezetés
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      nagyon nagy olajkifújás várható
                      Fogalmam sincs. AZ enyém le van dugózva alúl, és ahány /nem sok/Horex a kezemben volt azokra nem emlékszem. De akkor még irodalom sem volt fellelhető róluk
                      Rakd össze ahogy volt gyárilag
                      vagy Google forditóval bogarássz a neten. Jelszó "flatterventil"
                      https://15047.forumromanum.com/membe...ung-horex.html
                      szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      a szelepfedeles membrán és a tartályon a felső kivezetés akkor ha jól értem nem gyári,
                      De gyári. Az hogy lehet utólag is beszerelni, vagy Ammon gyárt hozzá, más kérdés

                      Komment


                        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Kézzel forgatva a főtengelyt valami kaparás hallatszik a vezérmű felől.
                        Levettem a deklit, dugókulccsal lassan forgatom a főtengelyt, mindkét lökrúd kivéve, semmi zaj, semmi kapirga
                        Bármelyik lökrudat visszarakom, kapirga megjön
                        Kezem a himbán, akkor is érezni valami apró "ugrást" a lökrúdon.
                        A szemem már bekönnyezik úgy nézem, erős led fény mellett hogy mi az anyja ez, de nem tudok rájönni
                        Nem lötyög a vez.mű fogaskerék és a f.tengely fogas.

                        Az hogy indulna-e már nem is nézem. Vitrindisz lesz ebböl

                        Komment


                          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Kezem a himbán, akkor is érezni valami apró "ugrást" a lökrúdon.
                          Szelepeket külön lenyomva? A szár nem ragadhat?

                          Komment


                            Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            szár nem ragadhat?
                            Megemelgettem pajszerral a szelepeket is.
                            Amikor emelés legfelső része után elkezd lefutni a bütykön a lökrúd emelő, akkor csinálja
                            Click image for larger version

Name:	katt.JPG
Views:	125
Size:	495.1 KB
ID:	220329
                            Mindegy, mára "fáradt" vagyok már

                            Komment


                              Van saját gép,de nem én raktam össze csak javítottam.. nyáron szintén javítottam egyet,de annak a közepe össze volt rakva. Az agyamban van kis káosz amiben nem tudok rendet rakni.. mert négy különféle blokk kis módosításokkal. Volt aminek láncos volt a vezérműve stb furcsaságok. A Horex ily tekintetben nem egyszerű terep.

                              Komment


                                Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A Horex ily tekintetben nem egyszerű terep.
                                Nem akartam udvariatlan lenni hogy hirtelen eltüntem, de fennforgás volt/van

                                Ha minden jó, majd megpróbálok egy jó világitást odatenni, valahogy rögziteni a fotógépet és kis videót késziteni hanggal a kattogásrol
                                Nem mintha távgyógyitás lehetséges lenne, csak érdekességképpen
                                Kiveséztünk már mindent a gépen ugyis
                                Najó, azt az egy hibát hogy miért nem indul még nem
                                Jóccakát mára!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X