És velem mi lesz?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.
Collapse
X
-
Tetszik hogy a "márkás" Horexek:Magyar csecsből isszák a nedűt.....Ajánlom a rendkívül alapos..nagyítóval ellenőrzött tisztítást,mert meglepetések halmazával szolgál:annak aki nem ismeri!!!!!
Megbízhatóbbnak tartanám a kevesebb tömítőhellyel szerelt 350-es Jawa karbit sokkal kevesebb problémával és a köbcenti:vagyis a beállítás is közelibb...Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2019 nov. 27, 17:23.Atti69 kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Két napig nem nyultam semmihez mert belefáradtam és holnap terheléses szivészhez megyek, már ha sikerül.
Ezzel a porlasztóval ment, tehát ezzel kell megoldani
Ha lenne értelme egy másik, vagy új porlasztónak, már holnap vennék egyet. Porlasztóban egy hiba lehet, illetve több is, de főképpen eltömődés
Az hogy hogyan megy a motor egy adott porlasztóval, más kérdés. Ezzel tökéletesen ment anno régen.
Vágja a csőrömet az emlitett vezérmű "kaparászás". Gyertya nélkül forgatva, kézzel érzek is mindkét szelepen/lökrúdon valami akadást/ugrást, vagymit
Ha leveszem a vezérmű deklit, bizonyára nem látok majd semmi gondot. Áhhh!
Namajd a hétvégén valami lesz!
mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Bárcsak ott járnék már én is, hogy dugul meg kaparászik, de még messze az alagút vége... Rosszabb pillanataimban nyomaszt is a dolog, de szerencsére messze a méh
Köszi horex a fotókat, nem láttam még ilyet! Én is lefotóztam a cuccaim, nekem a membrán helyén a cikkszám van mindhárom szelepfedélen, ha gyári az a membrán, hol van a tiéden? Az olajtartályaimon hiányzik a felső csavar helye. A másik képen a lyukas furat:
Tehát itt vagyok egy membrános bal blokkféllel és egy membrán nélküli szelepfedéllel, eszerint nem fognak olajat kapni a szelepeim Jól gondolom, hogy a blokkfélben lévő membrán megszüntetése a megoldás? Nem lesz így a dugattyú mozgásától "túlnyomásos" a rendszer?
Másik dolog, szerintetek mi célja volt annak az alsó hengeres valaminek, ami csak a vashengerfejes blokkon van? Egy vonalban van a váltótengellyel, csak nem létezett baloldali váltós? Vagy ez még ugyan abban a formában lett öntve, mint a Victoria KR35-é?
Utoljára szerkesztve a következő által: szelkakas; 2019 nov. 28, 12:58.zahi kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseitt vagyok egy membrános bal blokkféllel
65€-ért kapsz membránszelepet a szelepdeklibe és akkor lezárhatod a blokk alján levő furatot
http://www.horex-ammon.de/Horex-Regi...tage::788.html
Vagy találsz ilyen deklit az ebayen
Olajtartályba menetet kell forrasztatni és flexi cső is mehet oda
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésecsak nem létezett baloldali váltós?
Van is egy ilyen üres blokkom, ilyen a balrol átmenő tengely
de a kapcsolórész kicsit más és még a kuplungkiemelő is
A hengerfejen 3 eset lehet
1/Valaki előfúrt a rögzitő csavarnak és véletlenül átment az olajtérbe
2/Valaki olaj/levegő elvezetést akart, de nem jött össze neki
3/Nem tudom
Ha van benne normális menet, lezárnám a helyedben.
mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVagy találsz ilyen deklit az ebayen
Darab cső, golyó +rugó és egy komálós esztergályos. Máris megvan egy szelep ami egy irányba nyit csakTitus kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Köszi, hát nem mondom, jó lenne ha baloldalt lenne a váltóm, nehogy egyszer fékezés helyett reflexből visszaküldjem egy fokozattal
A kreativitást inkább az öregebb, papíros mocira tartogatom, de el kell hogy ismerjem, elég igényes megoldás lenne Ez a szelepfedeles membrán és a tartályon a felső kivezetés akkor ha jól értem nem gyári, de ajánlott megoldás. Csak már olyan szépen lefújtam a legszebb tartályomat Ha simán a szabadba menne a kivezetés, ott nagyon nagy olajkifújás várható, vagy csak ilyen kartelgáz szintű pára jön?
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseCsak már olyan szépen lefújtam a legszebb tartályomat"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenagyon nagy olajkifújás várható
Rakd össze ahogy volt gyárilag
vagy Google forditóval bogarássz a neten. Jelszó "flatterventil"
https://15047.forumromanum.com/membe...ung-horex.htmlszelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea szelepfedeles membrán és a tartályon a felső kivezetés akkor ha jól értem nem gyári,
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKézzel forgatva a főtengelyt valami kaparás hallatszik a vezérmű felől.
Bármelyik lökrudat visszarakom, kapirga megjön
Kezem a himbán, akkor is érezni valami apró "ugrást" a lökrúdon.
A szemem már bekönnyezik úgy nézem, erős led fény mellett hogy mi az anyja ez, de nem tudok rájönni
Nem lötyög a vez.mű fogaskerék és a f.tengely fogas.
Az hogy indulna-e már nem is nézem. Vitrindisz lesz ebböl
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKezem a himbán, akkor is érezni valami apró "ugrást" a lökrúdon.
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseszár nem ragadhat?
Amikor emelés legfelső része után elkezd lefutni a bütykön a lökrúd emelő, akkor csinálja
Mindegy, mára "fáradt" vagyok már
Komment
-
Van saját gép,de nem én raktam össze csak javítottam.. nyáron szintén javítottam egyet,de annak a közepe össze volt rakva. Az agyamban van kis káosz amiben nem tudok rendet rakni.. mert négy különféle blokk kis módosításokkal. Volt aminek láncos volt a vezérműve stb furcsaságok. A Horex ily tekintetben nem egyszerű terep.
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA Horex ily tekintetben nem egyszerű terep.
Ha minden jó, majd megpróbálok egy jó világitást odatenni, valahogy rögziteni a fotógépet és kis videót késziteni hanggal a kattogásrol
Nem mintha távgyógyitás lehetséges lenne, csak érdekességképpen
Kiveséztünk már mindent a gépen ugyis
Najó, azt az egy hibát hogy miért nem indul még nem
Jóccakát mára!
Komment
Komment