Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Indul és jár stabilan?
    Nem. Fel kell rakni a szelepdeklit, picit állitani utógyujtás felé, benzinszint, aztán valami csak lesz
    Kell még egy M7 HeliCoil, tán a jövő héten
    Egyelőre lazitás és gyógytorna a lábamnak
    mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Egyelőre lazitás és gyógytorna a lábamnak
      Nincs egy fékpados ismerősöd,hosszabb lejtő a környéken ? Könnyebb lenne indítani.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        fékpados ismerősöd,hosszabb lejtő a környéken ? Könnyebb lenne indítani.
        Nem látom be hogy indulna könnyebben. Ha elgurulnék a lejtőn, ott maradna a motor mert én már nem tudnám hazatolni
        Nincs itt senki aki segiteni tudna
        Komálós egészz nap sódert fuvaroz,este halottan beesik a barátnő mellé
        Nem várhatom el hogy jőjjön és tököljön nálam

        Most elővettem kicsit
        Egy deklit ma átvittem a szerelőhöz M7 HelCoira
        Szelepdeklit, olajcsövet összeraktam, gyujtást ujból ellenőriztem és inditottam
        Indult aránylag jól. Viszont felpörgött lelassult levegő csavarra nem reagált, max ha az alapjárati fúvókát lazitottam, akkor lassult
        Szoval nem sikerült szép alapjáratot állitani
        Kifogyott a benzin, nosza utánatöltöttem
        Kompresszió van, de minden rugásnál sipol, mintha szelelne valahol
        Nem tudok rájönni hol
        Mintha a hengerfejtömités is gyöngyözne, de kopmresszió bődületes

        Odabasztam neki a nagykalapáccsal, szórakozzon az anyjával
        Megkimélt Horex erős horpadásokkal szobában tartott nem dohányzó női soförtöl eladó

        Komment


          félve említem - gyártottam indító padot versenyista koromban , a technológia megvan , kidolgozva jól működve . mostanában gondolkodtam pont én is , hogy végre meg kellene csinálni a műhely verziót is .
          Ha lenne rá valami igény , biztos beleállnék .

          Magyarul , egy kizárólag hobby felhasználású -" profi " szerelőpad , beépített indító görgőkkel ....


          ??
          mátéapu kedvelte ezt.

          Komment


            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            kizárólag hobby felhasználású -" profi " szerelőpad , beépített indító görgőkkel ....
            Szerelőpad nálam a parketta
            Az inditógörgő jó dolog, de nem ez a megoldás.
            Ennek a motornak indulni kellene könnyedén és szép alapjáraton pöfögni
            Szerintem ez a porlasztó gond, csak nem látom hogy és mint
            Megpróbálok rendelni hozzá egy megszakitó kalapács/wolframcsavar párost, hogy az rendben legyen.
            http://www.horex-ammon.de/images/pro...ages/612_0.JPG
            Nem mintha ezt gondolnám hibának, de a csavar feje el van nyalva már, problémás állitani a megszakitó hézagot

            Komment


              - én már rég nem játszok "értékesítési munkatársat " , sőt mindenkinek a gondolatát véleményével rögtön elfogadom , ( sőt újabban már helyeslem is )
              Az hogy nálad a szerelőpad a parketta - azt pedig szinte irigylem is ! mert én már a térdeim miatt már meggondolok minden leülést a sámlira .
              Fergusson és mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                Nekem szerencsém volt, nem csiszolta el a krómozda az illesztéseket, viszont ahol rozsdagödrös volt, ott szépen meg is jelentek a pontszerű lukak. Mindenki azt mondta, hogy műgyantázzam ki, uh így is tettem. Már elsőre is jónak tűnt, de tegnap azért megismételtem a lögybölést ezzel: http://oldtimerperfekt.hu/termek/u-s...ktomito-236ml/ Szerintem tuti lesz, hétvégén vízzel tesztelem, majd beszámolok a sikerekről vagy kudarcokról...

                Csíkozás! Jöhet srácok a méretezés a nagytankhoz is, valami támpontot biztosan fog adni, de ez az oldal is jó amit linkeltél Horex, mert látszik szépen a tank, csak elég kis felbontásúak a képek. Két hét és visszakapom a felniket is, akkor majd azzal együtt nekilátok. Apropó felni! Azt nem nagyon látom a képeket, hogy a fehér csík már a "sík" részén fut a felninek vagy még az is a pirossal együtt a "púpon"? Amúgy ha esetleg Ti is festenétek krómra, nagyon jó tapadást biztosít az epoxi alapozó, teszteltem, működik!

                Ma voltam a gépműhelyben a fötengelyemmel kapcsolatban. Már javították és az igazat megvallva még ilyen megoldást sem én sem a szaki nem láttunk: két sorban telibe van görgőzve, de nem "adta ki" és ezért csináltak egy bronz távtartót A két sor görgő közt nincs gyűrű, mint a pancsánál. Jó lenne valami igényes kosaras megoldás, de ebben a méretben nem találtam, szerintetek jól van ez így ahogy van? Mert egyébként nem kotyogott, eredetileg csak menetjavítás miatt vittem a műhelybe, de szét kellett szedni ehhez és ekkor derült fény erre a kókányolásra.

                Komment


                  szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  és ekkor derült fény erre a kókányolásra.
                  Ha így futott 20000km-t akkor lehet nem is oly rossz. (persze én is inkább kosár párti vagyok.) Holnap beteszem a csíkozásról a méretezett rajzot.

                  Komment


                    szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Apropó felni!
                    Krómra simán megy az akrill piros. Én az első felnit nem pirositottam mert aluminium és jobban tetszett. Hátul meg nem fújtam fehér csíkot mert utálom. Amúgy a fehér csik a sima részen van, hamár...

                    Két sor görgő kosár nélkül??
                    Erediteleg alu kosár van a Horex főtengelyben, de lehet akár anélkül is, de akkor teljes szélességben görgő. AZt meg ki kell számolni hogy mennyi görgö hézag lehet, mármint egymás között. Benne van a nagy csapágykönyvben
                    Ha a két sor görgő között nincs gyűrű akkor miféle bronz távtartót raktak anno?
                    A tank
                    http://horex.uw.hu/kepek/tank18liter.pdf
                    zahi és Atti69 kedvelte ezt.

                    Komment


                      Köszi a csìkozást! Én nem voltam ilyen bátor, az álmoskönyv szerint a krómon nem sok festék áll meg, inkább alátüsszentem ezt a réteget. Két sor 5,5 x 8-as hengergörgő van benne, a távtartó 3,4 x 16. A két szélén van egy-egy gyűrű. Nem vagyok benne biztos, h ment ez a motor, nem láttam kopást a perselyen. A főtengely oldalirányban mozgott, nem volt rajta gyujtás, nem tudom, jó-e ez a megoldás. Az eladó szerint akitől vette a 80-as évek végén alakította chopperré, ő szerelgette, de nem fejezte be.

                      Komment


                        Bár nem értek túlzottan a "HOREX" -hoz de elgondolkodtatott a fötengely , pontosabban hajtókar alsószem , a fent említett módon való meg csapágyazása ...
                        Véleményem szerint , ha görgőkosár nélküli , más néven "teligörgős" megoldás alkalmazása előnytelen mert a görgők egymáshoz érve igen csak koptatják egymást befeszülés ellen tartalmazza a bronz távtartó elemeket ... , viszont mivel több gördülő elemet tartalmaz a formáció , - több a teher viselőm elem - talán jobban terhelhető ez a kivitel . Szerintem terhelés szempontjából nem igényel a gép több görgőt , vagyis ha nem lett változtatva rajta semmi , így a gyári összeállítással (vagyis kosaras megoldással) is tartósan üzemképesnek kéne lennie a forgattyúműnek . Ergo fölösleges a több gördülő elem beépítése , inkább a kosaras megoldásra szorítkoznék . A kosaras kivitelnél viszont előnyösebb ,ha könnyűfém , vagy ezüstözött kosarú tűgörgös koszorút használunk , így talán kizárhatjuk a görgővezető kosár csapra és a hajtókarra gyakorolt, surlódás miatti koptató hatását . Kétsoros, kosár nélküli gördülő elemek alkalmazása, pedig hozza magával azt a problémát , hogy viszonylag kis kopás-illesztési hézag megléte esetén is a görgők "keresztbe" fordulhatnak egymásba feszülhetnek , ami rohamos élettartam csökkenést idéz elő , a megnövekedett súrlódási viszonyoknak köszönhetően ...
                        A fent említett okok miatt , - szívem szerint - ragaszkodnék az egysoros , könnyűfém , vagy ezüstözött kosaras formációhoz , ha másképp nem , a kosárban kizárólagosan a gördülő elemek cseréjével .(hajtókar betétedzési rétegen belül megszabályoz , gyári görgőskoszorúban görgők (lehetőleg túlméretesre) kicserél , majd megfelelő méretű alsócsap gyárt... illesztési hézag 0,02-0,03 mm ) Az így fejújítot fötengely kb . egyenértékű kell legyen a gyárival .
                        Bocs hogy kicsit "bő lére" eresztettem a dolgot , vegyétek egyszerű elmélkedésnek ....
                        mátéapu, movisz és Che kedvelte ezt.

                        Komment


                          joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          a térdeim miatt már meggondolok minden leülést a sámlira
                          Sámlira elég nehezen trudo leülni, felállni is úgy hogy elöbb a fördre térdelek majd onnan kapaszkodva valamibe, próbálok felállni. Idáig sikerült

                          Komment


                            szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            az álmoskönyv szerint a krómon nem sok festék áll meg,
                            A tank csikozás alá is raksz alapozót? Meglepne. NA mindegy

                            Mesélj valamit a motorodrol! Hány ccm, alu vagy vas hengerfejes, baloldalt/jobboldalt milyen a főtengelycsapágy, láncos vagy fogaskerekes vezérmű, egy vagy kétsoros primer lánc stb.
                            A hajtókar görgőzést zahi tökéletesen leirta. Nálam két sorban de aluminium kosárban futnak a görgők
                            Ma már minden sarkon kapni bármilyen görgőt kosárral együtt

                            szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            A főtengely oldalirányban mozgott
                            Ezt meg kell oldani, mer különben az olajszivattyú csöcse/fúvókája és a főtengely vége között elmegy az a kevés olajnyomás is amit ez a bolygódugattyús szivattyú ad. Oda egy 2.6mm-es olajálló alátét/tömités kell

                            Komment


                              Elsirom magam ezen a szemét motoron
                              Indul, de nem tudom mihez kötni, szivató vagy anélkül, vagy nagy gáz, vagy kis gáz
                              Nem pörög egyenletesen. Legumiztam a röpsúlyt is ne nyisson ha pörög, ugyanaz van
                              Vettem MZ fő és alapjárati fúvókát ez stimmel a Pannonia menetbe.
                              Kínomban valszeg rendelek Németböl megszakitót is wolframcsavarral
                              Mindez nem lehet oka a nem határozott inditásnak és a nem egyenletes alapjáratnak. Ha az alapjárati levegő csavart tekerem ki lassul, pedig gyorsulnia kellene és lassan leáll, tehát úgy tűnik éppenhogy elég a benzin
                              Úszó az utolsó rovátkán felül van állitva
                              Mi a rohadt franc szarik ki velem?

                              Megcsináltattam egy M7 HeliCoil-t. Megadok neki minden jót és mégse akarja hogy örömöm legyen benne
                              Ha elindul erősen viszi a háátsó kereket. A sebváltóban nincs semmiféle hézagolás ami szorulna
                              Persze befékezem de érezni hogy "nem csak úgy forog"
                              Nagy a holtjáték a fékpofánál/fékdobnál
                              Fel fogom hegeszteni a fékkulcsot
                              Patkót nem tudok kreálni a fékpofákra
                              Lassan felőröl/minden más gond mellett/

                              Komment


                                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Elsirom magam ezen a szemét motoron
                                Az miatt ne sírj.. a motor meg nem szemét,csak meg kell neki adni amit szeret.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X