Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    a mondanivalója,.....mert mi a példakép és mire nevel,
    Ilyenen annak idején nem járt az eszünk. Dübörögjenek a motorok, minél menőbbek legyünk mert mi vagyunk az utak királya és mindenki minket néz, sőt irigyel
    Egy alkalommal összeakadtam egy Indiánt toló sráccal. Már nem is emlékszem részletekre, de később cseréltünk motort
    Amikor az IfjuságiParknál hanyagul letámasztottam a kéziváltós lábkuplungos trepni lábtartós fehér Indiánt, mindenki engem bámult
    Példakép, mire nevel, tanulság? Ugyanmár, haverok buli fanta volt

    Komment


      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Valami habbal befújni, rugni a motort és vizslatni, de ez is kétemberes munka
      Szervusztok!
      Valami hab--- Fater arra tanított PB gázpalack cserénél, hogy 1 Tömítés csere mindig! 2 Keverj szappanos vizet és kenj be minden csatlakozást, amit bontottál! 3 Nyisd a palackot óvatosan és figyeld a szappanos lé buborékol-e!
      Na most ebből a szappanos lé számodra jó lehet! Olcsó és könnyen elkészül. A művelet elvégezhető egyedül is, ha van valamiféle kamerád. Azt tedd valamire, mondjuk sámli, hokedli, vagy állvány... Állítsd a fókuszt a vizsgálandó részre és indíts a videót. Aztán torna lábbal kézzel. Majd vissza tudod nézni.
      A nem indulásról meg annyit, hogy voltam hasonló helyzetben. Egy alkalommal a saját Komár 2352 W mopedem szívatott meg. 3-ból kettő karbi rossz volt. Egy repedt volt, hőtáguláskor falsolt. Egy másikban meg a főfúvóka menete volt rossz és állandóan elmászott. A másik alkalom a Gabi barátom Romet 780-asával ( Romet Kadett) történt. Henger talp,- fej tömítés csere, szimmeringek cseréje, dugattyú gyűrűk cseréje után nem indult. Addig is nehezen működött. A karbi volt a hunyó. Ma is meg van, mert cseréltük. Bármit csinálok vele rossz... Van ilyen..

      Komment


        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szedjem szét, nézzem meg a hengerfejtömitést és síkoltassam le a hengert és a h.fejet is?
        És ha akkorsem...?
        Ha alapos akarsz lenni,akkor egyesével zárod ki a hibákat,amit találsz.Az ember akkor álljon le,ha nem talál semmit,mert elöről kell kezdenie!Te most tudsz egy látható hibát,ha nem akarsz kétséget meg kell javítanod,azután tudod"ez is hibátlan"....
        Titus kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ha alapos akarsz lenni,akkor egyesével zárod ki a hibákat,amit találsz
          Haver eljött ma. Mókolt tekergetett "fogd be a porlasztót", gyújtás egész rossz helyen volt stb.. Elinditotta
          Persze "lépése mint komor bikáé" bennem már nincs ekkora erő . Mérgesen rugdosta és elindúlt a motor
          Alapjárat felpörgött, lelassult nem volt határozott
          A gázt vette jól.
          Aztán ahogy bemelegedett/füstölt látszott hogy a hengerfejtömités kifúj
          Basszus, nyilván ez a "csekélység" szólhat bele az egészbe.
          Fel lett fúrva a főfúvóka, csak ugy szemre
          Ahogy levegőt adtam az alapjáratnak máris lassult, tehát kevés a benzin/sok a levegő még mindig

          Most március közepéig/végéig orvos szünet van, de márciusban,ha megúszom, készittetek egy új tömitést, valami réz peremmel
          Mert ez a tömités is új, de hogy miért nem tömít rendesen nem tudom

          A motor a szobában járt. Képzelhetitek a füstöt amig kb. 1L benzint elfüstöltünk
          Haver rendesen megfázott.Remélem nem koronavirus és nem kaptam el tőle semmit
          Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2020 febr. 08, 23:23.

          Komment


            Most este felugrottam és lekaptam a hengerfejet, mert izélte a csőröm hogy miért fúj ki a tömités.
            Hogy miért, azt nem tudom, csak azt hogy hol. Mindenhol, kivéve menetirány szerinti jobb oldalt
            A képek
            Click image for larger version

Name:	tomites1.jpg
Views:	164
Size:	640.9 KB
ID:	221951
            A fényesebb rész "azbeszt" fele a hengeren ragadt
            Click image for larger version

Name:	tomites_henger.jpg
Views:	157
Size:	490.9 KB
ID:	221952
            Levettem és megforditottam a tömitést, látszik hogy ugyanaz a fele tömitett mint a másik
            Click image for larger version

Name:	tomites_masikfele.jpg
Views:	163
Size:	400.0 KB
ID:	221953
            Nem értem! Négy csavart nem lehet ennyire fére húzni, amúgy sem az első hengerfej felrakásom. Évtizedek alatt ilyen gondom nem volt.
            Felrakom a másik új tömitést, de ezek szerint nem várhatok változást
            Haver azt mondja, majd lepucoljuk a felületet jól nitróval és tiszta felületre...
            Francokat, mindig enyhén zsirozott felületre raktam rá.
            wsievers és mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


              Sehol senkinek semmi vélemény?
              Látszik a tömitésen a henger felületén levő dupla beszúrás ahova rendesen bepréselődött, tehát tömitenie kellett volna
              Akkomost?
              Miért raknám be az uj tömitést?

              Komment


                A hengerfejed tudtommal perselyezve lett :a szeleptányérfészek nem lett véletlenül túlfúrva,a szívóoldal nedves a bordák felől,ott sem ártana végignagyítózni,nincs e öntésihiba,ezáltal falsnyílás valahol ?! Kíváncsi vagyok ,miként van a szívócsonk toldat rögzítve és tömítve..?
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  A nyomórudak csövére nem tettél új tömítést ? Esetleg nem kicsit magasak ( vastagok ) ? Nem támasztja fel a hengerfejet ?
                  mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    szeleptányérfészek nem lett véletlenül túlfúrva,
                    Nem tudom, egyelőre nincs nagyitóm, de talán szerzek egyet és jól átnézem
                    Itt a flansni, de hogy anno mit raktam oda, a menetbe tömitést fogalmam sincs. Nyakig betekerve, de ezzel azt sugallod hogy szedjem ki és mondjuk teflonnal ujra vissza?
                    Click image for larger version

Name:	flansni1.jpg
Views:	137
Size:	353.2 KB
ID:	221979 Click image for larger version

Name:	flans2.jpg
Views:	161
Size:	175.1 KB
ID:	221980
                    A két flansni között papir és bakelit
                    mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      A nyomórudak csövére nem tettél új tömítést ?
                      Nem, de az amúgy is úgy működik betekrem a csövet a blokkba, szoval lefelé, és ha a h.fej OK akkor feltekerem amig a gumigyűrű összenyomódik
                      Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2020 febr. 27, 19:15.
                      mátéapu és emu kedvelte ezt.

                      Komment


                        Kétütemünél falsolás gyanus esetben valamit ráfröcskölnek valami szprét és ha gyorsul, vagy lassul/?/ lehet tudni hogy falsol
                        Hogy van ez, és 4ütemünél is működik?

                        Komment


                          Az a valami pl. Fék tisztító. Gondolom ha a szívó oldal falsol akkor változnia kell.
                          zahi kedvelte ezt.

                          Komment


                            AZ akkor rendben . De , nagyon jó minőségűek a képek , ezért jól kinagyítottam . Azt gondolom , hogy ráférne egy tisztító fogás mint a hengerfejre és a hengerre is . Lehet a tömítésproblémának más oka is , de ez lenne a kiindulási alap .
                            wsievers kedvelte ezt.

                            Komment


                              Kinagyítottam én is.. de nem láttam hibát a tömítésen. A benyomódások a tömítésen igen szabályosnak tűnnek,szerintem ott a tömítés jó. Viszont... a kifújt anyag olajnak tűnik. Nem-e a cső tömítése viccelt meg? Ha az olajszivattyú szállítása gyenge a karterből..akkor ott nő az olajmennyiség és a nyomás.

                              Komment


                                Nekem is olajnak tűnik, viszont akkor mi köze a falshoz? Hengerfejtömítés gyanánt egy 2mm széles 0,4-es alu karikát tettem a hengerfej süllyesztett részébe, ahol felfekszik a hüvely, de egyszerűen csak azért, mert nem találtam jobb megoldást, ezért rendelni meg nem akartam, kíváncsi leszek hogy tömít majd. A nyomórúdcső és a hengerfej közé milyen tömítés kell? Gumi O gyűrűt nem mertem odatenni, mert azért ott meleg van, egy réz gyűrűt tettem be egyelőre.

                                Click image for larger version  Name:	20200131_090108.jpg Views:	0 Size:	937.6 KB ID:	221993 Click image for larger version  Name:	20200131_114335.jpg Views:	0 Size:	483.0 KB ID:	221994 Click image for larger version  Name:	Resized 20200228_101916.jpg Views:	0 Size:	422.7 KB ID:	221995
                                Sajnáltam 100 eurót a kormánytartóra, ez kijött 5 euróból + két délután
                                Utoljára szerkesztve a következő által: szelkakas; 2020 febr. 28, 13:30.
                                wsievers, zahi és 3 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X