Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Egyik traktoros kollegám történetei közé tartozik,öregem mikor észrevettem,hogy kikapart a kerék a sárban,ráhúztam a difizárat elkezdett csuszkálni,és akkor bekapcsoltam az irányjelzőt és akkor kimászott a gödörből!!
Nyugodtan felrakhatod, legfeljebb egy kicsit nagyobb lesz a sűrítés a hengerben. A hengerfejbe be van öntve melyik típushoz való... Az E betű a sűrítési viszonyt jelöli.
[ATTACH=CONFIG]27824[/ATTACH]
Köszönöm a választ!
Igaz a motorom 125-ös gyárilag de mivel van 150-es hengerem így jobbnak találtam annak a felújítását csak a hengerfejem nincs hozzá.De így akkor megnyugodtam ha megfelelően fog működni.
Szétszedtem az MZ-t, mert a 3000 km-es dugóban megmozdult a csapszeg. Kérdezem a szakit (elég jó hírű...) hogy van-e rá valami ötlete. Azt mondja, hogy ez így jó.
Nanemár... Ahogy mocorog a csapszeg, szépen elkezdte reszelni a rögzítőgyűrűket. Amik ugye előbb-utóbb el fognak fogyni, letörik a végük, és kész is a motor... Az összes szerelési könyv azt írja, hogy a csapszeget csak felmelegített dugóba lehet beszerelni. Na, ebből, hidegen is ki lehet nyomni kézzel... Simán két ujjal tudom forgatni a csapszeget a dugóban. Kinek, mi a véleménye? Szerintem a csapszegnek ennél a motornál egészen szorosan állni kéne a helyén.
A másik, ami még feltűnt a dugattyú belsejében. A dugattyú öntvényben van ugye két ellensúly. Na, ezek nem egyformák. Miért? Több dugót is megnéztem, és 2-3-ban eltérőek voltak, a többiben egyformák. Gagyiöntvény, vagy van valami oka ennek?
Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2015 jún. 28, 16:06.
Ahogy mocorog a csapszeg, szépen elkezdte reszelni a rögzítőgyűrűket. Amik ugye előbb-utóbb el fognak fogyni, letörik a végük, és kész is a motor
Valaki nekem a multban bizonygatni akarta, hogy a dugóban mozognia kell a csapszegnek melegen... Ellenben nekem mindet idáig csavarokkal kellett behúzatni melegen is. Régen rossz, ha ott forog.
Kisipari dugó?
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jún. 28, 16:55.
Köszönöm a segítséget, az imént sikerült is leszedni a forgórészt
Ma nekifogtam szétbontani a blokkot, már csak ennek javítása maradt hátra. Ez már gyalog galopp lesz az eddigiekhez képest. Remélem
Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 jún. 28, 17:59.
Szerintem nem szabad(-na) neki mozogni. Nincs biztosítva az olajfilm kialakulása, így nincs kenés. Kenés nélkül meg előbb-utóbb szétkopik.
Valami kisipari dugó lehet, de ahogy most ebből kiindulva átnézegettem a dugógyűjteményem, ami ugyanebben az öntőformában készült, az mind ilyen. Általában el szoktam rakni csapszeggel, gyűrűkkel a kiszerelt dugókat, így majdnem mindben megvan. Ami gyári dugó volt, és nem olvadt szét, abban nem mozog a csapszeg.
- - - Updated - - -
Nekem csak ez van meg:
Írj egy emailt, és küldök olvasnivalót... Milyen mocihoz kell?
Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2015 jún. 28, 18:07.
Komment