A jól bekent / vastag tömítő / miután le vált és bekerült az olajzó furatokba csinált már nagy galibát. Az csak vékonyan és nem hézagoló ként használatos. Tömítő Paszta! Mint Attila is írja: a jó öreg és bevált zsírral megkent papír . Ha oly rossz a felfekvő felület azt kell rendbe tenni.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
3000 km sok(k)!?
Collapse
X
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenem voltam képes ollóval sem kivágni0,5-ös tömítőanyagot a
- 3 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa oly rossz a felfekvő felület azt kell rendbe tenni.szétvágóztam)na a mostani az több napi alátámasztott visszazömítéssel kezdődött majd ,reszelgetés és csiszolás sík lapon,hát ..vannak hibák ,lyuk szerű,gödrök,de köszönjük ..használható állapotú
...Ma úgy visszarúgott,hogy még soha a praxisomban.Egyből elvigyorodtam,mert járódik mindennap a kicsike
és javul az ereje! Igen :az etalon
a hegany gépe....
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Mire az ötödik tömítést is kivágom, reszelem, kézműveskedem, na arra megmondjátok hogyan kell. Van - vagy három - amit innen-onnan rendeltem (mert mást rendeltem és ha már postaköltség 5-600 Ft-ért legyen az is), egyik-másik alig van köszönő viszonyban a pannónia blokkal. Ezért aztán magad uram ...Vágtam papírt, 0,5-ös és 1-es temasil-t. Ráfektettem a blokkfelet, körbekarcoltam, a lyukakat is vékony tűvel, így tökéletesen passzol (és reményeim szerint nem fog átázni). Állítólag henger alá viszont nem jó.
A "rétegzéssel" mátéapu tanácsára én is felhagytam. Most az 1-es temasillal próbálkozom a hézagolással. Ha jól mértem akkor a 0,24-es gyűrűvel 0,2 körül fog kottyani a főtengely és nagyjából még középre is kerül. Egyébként van arra adat, hogy mi az amennyi feltétlen kell és mi az ami már sok? ...és sebváltónál? Paszta csak annyi volt már ezelőtt is, amennyire le tudtam húzni az ujjammal.
- 2 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea 3000 km egyenlőre ábrándnak tűnik. Jó lenne megvalósítani de sok a talán benne!..
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHelyesbítés: Azé Te se vagy csúnya..."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseGábor napi előzetes???Ok.. közben Sepybarát letisztázta..
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIsten éltesse a Gáborokat
- 4 likes
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKét "k"-val még összejöhet
- 7 likes
Komment
-
madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKét k- val nem motorozni kell, hanem a mezőn(vagy a szénában) hemperegni.!
- 2 likes
Komment
-
Szép hétvégét mindenkinek!
Tömítés faragás után megküzdöttem a hézagolókal is. Az első (főtengelyé) szépen sikerült, igaz aluból, a másodikat (kuplung) elcsesztem, mert azt hittem már profi vagyok, a következők jók lettek, így kedvet kaptam az első alu helyett másikat készíteni vasból. A főtengelynél 0,2 volt a cél, 0,25-re sikerült. Ez még elmegy??? (sokat segítene, ha igen választ kapnék...)
Lassan következik a következő agybaj: a derékszögelés. Előre is elnézést, ha ostobákat fogok kérdezni.
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea derékszögelés."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea főtengely felújító dolga
- 1 like
Komment
Komment