Nem akarok az "okostojás" szerepébe tetszelegni, de minden mágnes két polaritású. Nincs egy polaritású - tehát vagy Északi, vagy Déli delejű - mágnes. Bocsi az okvetetlenkedésért!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia Gyújtás kérdés
Collapse
X
-
Jó téma, mert van mágneses monopólus, de itt a mágnes alakjához képest számít a felmágnesezés iránya. (szegmensív)
Viszont szerintem egy erős mágnes erőteljesen visszafogná azt a pár lovat, amit a Pannónia kelt. De cáfoljatok meg...Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 24, 09:30."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Igrich
Nincs egy polaritású - tehát vagy Északi, vagy Déli delejű - mágnes.
Ha két lendkereket egymásra teszel, érzed is, hogy jó helyzetben vannak-e, azaz vonzzák-e egymást, vagy el akarnak egy mágnes szegmensnyit fordulni egymáshoz képest, mert taszítják egymást.
- - - Updated - - -
wsievers
Viszont szerintem egy erős mágnes erőteljesen visszafogná azt a pár lovat, amit a Pannónia kelt. De cáfoljatok meg...
Szerintem ennél erősebb mágnesben gondolkozni felesleges, de ha találunk lényegesen erősebb mágnest, akkor lehet, hogy megoldottuk a Pannónia gyenge dobfékjének problémáját egy korszerű mágneses fékkel!!!geniusnexus és zahi kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseViszont szerintem egy erős mágnes erőteljesen visszafogná azt a pár lovat, amit a Pannónia kelt. De cáfoljatok meg...
Viszont , egy kis buherával , előzéshez-dombra felmenéshez , lehetne visszafelé dolgoztatni a randszert
- 3 likes
Komment
-
zelenacs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem lehet, hogy a kondenzátor a hiba forrása?! Azt talán egyszerűbb kicserélni.
Komment
-
bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÚgy tűnik, a kondenzátor volt a ludas. Most kivezettem a megszakító csatlakozásáról elérhető helyre. Gondolom az is megteszi, ha alaplap gyújtás csatlakozó pontjára kötöm és nem közvetlenül a megszakító csatlakozására.
Ma jól meghajtottam kikötött gyújtáskapcsolóval (új Simpson kondival) és amikor úgy gondoltam, hogy jó lesz ez, akkor mentem még egy nagy kört.
Majdnem odafagytam a gépre de kihoztam a hibát.
Elkezdett alacsony fordulaton kihagyni, durrogni, majd kikaptam egy piros lámpát le is állt. Rugdosásra semmi. Nagy nehezen betoltam és spuri haza.
Dobom vissza a jó gyújtótekercset, ezt meg a polcra.zahi és Lemezjáték kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
bokor28
rárakódtak a tünetek a másikra.
Én a karburátorral jutottam el tavaly ilyenkor a kétségbeesésé határáig...aztán megoldódott!
A tiéd is meg fog!!!...Csak ilyen hidegben ki a francnak van kedve...
- 2 likes
Komment
-
Ebben a hidegben nehéz tesztelni a gyújtótekercset , hiszen a hő okozta problémát ... minden elismerésem a "diagnosztizáláshoz " ! Remélem sikerül megtalálni a hiba gyökerét .
Elkezdett alacsony fordulaton kihagyni, durrogni, majd kikaptam egy piros lámpát le is állt. Rugdosásra semmi. Nagy nehezen betoltam és spuri haza.Lemezjáték és bokor28 kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Köszönöm a tanácsokat, kipróbálom. A probléma gyökere ott van, hogy kicseréltem az egész alaplapot egy ismeretlenre, amin áttekert világítótekercsek vannak.
Kétségbeesés nem lesz, mert itt az újabb projekt:
Ez a gyújtáscsere/elektromos gyújtás annyira belemászott a fejembe, hogy már próbapadra összedobtam egy egyszerűbb rendszert (HALL szenzoros, MOSFET-es, Trabant trafós) aztán le is égettem az első mozdulattal. Elektróval utoljára a házprojekt előtt foglalkoztam, a szerszámaim szétszórva, logikai szondát meg se találtam, mert elfelejtettem hogyan is néz ki :-)
Úgyhogy először takarítás.
- 5 likes
Komment
Komment