Nem a lánckerékre, hanem ami a kosár hátulján van fogaskerék. Ami a csonka fogaskerékhez csatlakozik ami ugye a berúgó fogasívhez.
Nekem az a problémám, hogy a fogasív hozzáér a kuplungkosár fogaskerekéhez.
Az alátéttel viszont kintebb kerül a kuplunk kosár és a fogasív síkjából eltolódik. Így remélem nem lesz utána közvetlen kapcsolat a kettő között.
Ugye a parafás lamellák és a lemezek is újak amiket beépítettem. Miután felöntöm olajjal a váltót utána érdemes a berúgókarral forgatni a blokkot, hogy a parafák olajosak legyenek?Vagy esetleg olajöntés után még várjak vele pár órát, hogy kis olajat beszívjon a parafa?
Nekem az a problémám, hogy a fogasív hozzáér a kuplungkosár fogaskerekéhez.
Az alátéttel viszont kintebb kerül a kuplunk kosár és a fogasív síkjából eltolódik. Így remélem nem lesz utána közvetlen kapcsolat a kettő között.
Ugye a parafás lamellák és a lemezek is újak amiket beépítettem. Miután felöntöm olajjal a váltót utána érdemes a berúgókarral forgatni a blokkot, hogy a parafák olajosak legyenek?Vagy esetleg olajöntés után még várjak vele pár órát, hogy kis olajat beszívjon a parafa?
Komment