Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Így van. Így is elment egy ideig...

    Komment


      A bejegyzések alapján ma országos eső volt!

      Komment


        ma országos eső volt
        Hát nem!
        Jó tudom én távolkeleten lakom.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          Tegnap összeszedtem minden bátorságomat és "haza tolás távon" túlra merészkedtem a Pannóniával, az 50 km-re lévő rokonsághoz mentem vele.

          Azt szoktam olvasni mindenhol, hogy az egyhengeres Pannóniával 70-el a világból ki lehet menni, ezért 70-el mentem vele...

          ...Na meg azért is , mert 1) qrva nagy oldalszél volt, 2) a sisakom 70 felett öléggé süvít, 3) a gép 60 körül rezonál négyesben, fölötte abbahagyja.
          Kíváncsiságképpen visszafelé , amikor csendesedett a szél, felmentem 80-ig (itt már egyáltalán nem rezonál), de 80-nál az adrenalin szintem nagyobb lett, mint anno ETZ-vel ha 120 körül mentem...

          Asszem az első teleszkópom perselye (főként a bal oldali) megérett a cserére, már rendeltem is egy készletet a Fóti Gyulától. teleszkópszárakat már korábban vettem tőle.

          A történet azért nem annyira egyszerű, mert előbb le kell gyártatni ApaE útmutatója nyomán a szükséges célszerszámokat (semmilyen gépem nincsen hozzá, ezért nem 2 Ft lesz...), valamint meg kell oldanom a beépített teleszkóp perselyek méretre dörzsárazását (átmérő 25,5 méretben dolgozó állítható dörzsár, ennek még utána kell mennem, hol találok ilyen műhelyt...

          A lényeg, nem volt túl meleg, jó volt a gép hűtése, és ment, vitte a dombokat is rendesen. A 14 LE, mégiscsak teljesítmény...mondjuk egy kis Danuviához képest... Nagyon jó hangja volt a gépnek (T1-es szalámivég kipufogóval, azaz még a hangosabb fajta), jó pár falun keresztül mentem, kapkodták a fejüket az emberek, robogókat előztem, meg egy olyan traktort, ami nagyon meg van emelve. Gondoltam simán átmotorozok alatta, de nem akartam megijeszteni a vezetőjét...

          Komment


            Képeket nézegettem a 20-as évek versenymotorjairól (ihletgyűjtés cimén). Merev váz hátsó rész,rugózatlan első villa,1000ccm v motor... 160+még nagyobb sebesség.. Persze nem biliárd asztalon futottak.. Azt viszont nem tudom mennyire zavarta a pilótát a rezonancia és a rázkódás. (Tuti nagyon bátrak voltak)

            Komment


              Érdekes lett volna egy akkori versenyzőnek alá tenni egy mai versenymotort... Vajon képes lett volna vele jól motorozni?

              Komment


                Csak megjegyzés: Azt szeretem amikor érzem menet közben hol tart a dugattyú..lent,fönt,középen..

                Komment


                  Azt szeretem amikor érzem menet közben hol tart a dugattyú..lent,fönt,középen..
                  Kedves Atti!

                  Ezzel más is így van.....szerintem

                  Komment


                    volna vele jól motorozni
                    Aki akkor tudott.... annak ismerni kellett a gépet. Gyujtást a kormányon menet közben állítani,a levegőt szintén...esetleg pumpálni az olajat a motorba..stb.. A bátorság már meg volt..

                    Komment


                      Azt viszont nem tudom mennyire zavarta a pilótát a rezonancia és a rázkódás.
                      Egyszer itt a fórumon írta valaki, idézem : "...Igaz akkor már úgy rezonált,hogy csak foltokat láttam..." (pedig, csak Komar motor volt, kb.: 60 km/h körül) -a többit mindenkinek a képzeletére bízom

                      Ui.: -JA! Te voltál Attila!

                      Komment


                        Igaz akkor már úgy rezonált,hogy csak foltokat láttam...” (pedig, csak Komar motor volt, kb.: 60 km/h körül) -a töb
                        Bizony így volt Találtam képet,majd feltöltöm...

                        Komment


                          érzem menet közben hol tart a dugattyú..lent,fönt,középen
                          Még mindig a motorozásról van szó? ;-)))

                          Komment


                            gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Még mindig a motorozásról van szó? ;-)))
                            Persze, hogy arról,mi másról?!

                            Komment


                              egy mai versenymotort... Vajon képes lett volna vele jól motorozni?
                              Minden bizonnyal. Legfeljebb kicsit szoknia kellett volna, aztán mikor megáll, azt mondja: "Hú, öcsém, ez oda...sz! Ki csinálta?"

                              Egy bejegyzés 2013-ból.
                              Everything is better when you decide you don't care.

                              Komment


                                Ki csinálta?
                                Akkori hozzászólásod alapján: Erősen azon agyalok,hogy a készülő gépet selyem fénnyel fújom..s utána úgy polírozom mintha kopott lenne. (ez még dilemma)

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X