Jelentem én is tettem egy 190 km-es karikát Békés és Csongrád megyében olyan nézelődős túrázásként élvezve a jó időt. Nem sok de 3 órát tudtam a tennivalókból lecsípni. Remélem közületek is tett egy kis kitérőt valaki még!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
De jót motoroztunk ma!
Collapse
X
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseRemélem közületek is tett egy kis kitérőt valaki még!
Jelentem én is!!!
Idén először menetem a Pannoniával. A benzint nem volt időm leengedni, ezért azzal, ami volt benne. Biztos, ami biztos alapon a pumpálás, meg az akksi behelyezése után a fúvókákat kikaptam, és kitisztítottam, aztán a 3. rúgásra röffent és 18 km oda, ugyanannyi vissza.
Csodás érzés volt.
Szezon elején mindig óvatosabb vagyok, újra hozzá kell szokni, de ezzel együtt is a 70-es utazót megunva föl 80-ra, motor mélyebben hörög, aztán 90! Ennyivel még nem is mentem vele, egy csillapítás nélküli első telóval, meg Pannonia dobfékekkel, nem is igazán jó ez hosszasan...
Nagyon szeretem ezt a motort. Nekiállok nemsokára az Izs-nek, ha lesz egy kis időm. Kap az is egy 12 voltos gyújtást, elektromos rendszert, aztán hajrá!!!
- 7 likes
Komment
-
Szombaton a szép időre való tekintettel a tízessel elgurultam Pápára. Alacsony forgalmú utakon haladva minden második szembejövőnek lehetett inteni annyi motoros volt, egyik faluban a főút mellett bandázó ifjúság gázfröccsöt kért szóval nem volt unalmas az út Pápán tettem egy tiszteletkört aztán hazafelé Csót után 15-20 perc pihenő majd indulás. Sima úton 80 fölött is lehetne kergetni a gépet, de ahol sok kátyú és nyomvályú van ott a 70 is épp elég a gyenge lengéscsillapítás miatt. Ilyenkor erősebben kell markolni a kormányt, az eddig bevált 120 km volt az út, idén a leghosszabb.
Ma este pedig az öcsémmel Babetta próbán voltunk két kiskerekű egysebességes géppel. Fél óránál többet nem tudtunk menni (épp elég is volt). A próbált eddig javítás alatti gépnek miután fulladozott nagy gázt húztam amitől életre kelt de aztán úgy is maradt, a bowdent húzogatva ment csak vissza nehezen, ezt kanyarok előtt kellett végezni, de így legalább nem is akart leállni. Holnap elvezetem másfelé remélem az már jó lesz.1 képUtoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2019 ápr. 22, 22:24.
- 7 likes
Komment
-
Tegnap én is hallgatva az idő jósokra elindultam a Guzzival kicsit törni az olajat a váltóba. Igaz dél volt mire elindultam és 1/2 6 ra itthon voltam de sikerült egy rendeset kanyarítanom 352 km-t. A téli aláöltözőmnek köszönhetően meg izzadtam. Jártam Jászberényben a jászságban és Hevesben. Eredetileg a Mátrába akartam menni de újra terveztem menet közben. Jászberényben - Szolnokon már most hatalmas volt a forgalom. Szolnokon a hídra már most bedugult mi lesz még a nyáron? Motorosból még nem volt sok de autóból rengeteg mintha mindenki ki akarna költözni falura. Szeretném kérdezni járt már valaki Jászboldogházán motoros találkozón? 10. én az van megcélozva még ott és még sok helyen nem jártam.
- 4 likes
Komment
-
Ma vegyes túra volt, P10 a felvezető egy 650 ccm Suzuki pedig a követő. Mivel a Suzuki gazdája nem sietett jól elvoltak a vasak 60-70 km/h között.
Az út elején Várpalotáig nyomvályús kátyús utakon zötykölődtünk de a táj kárpótolt mindenért. Várpalotán tankolás aztán irány Veszprém majd a 82-esen tűztünk volna hazafelé, ha egy BMW-s nem bont le egy oszlopot Gyulafirátót és Eplény között. A teljes útzárnak köszönhetően kb 5 km kocsisor torlódott fel, de mi azért előrecsorogtunk mert szemből alig engedtek autókat. Eplény végén kicsivel 6 óra után szembejött egy sport Cz és egy csepptankos Jawa vagy Cz. Ők is egyből látták, hogy nem mindennapi gépek találkoztak az úton.1 kép
- 5 likes
Komment
-
Tegnap érkezett hír készen van a lendkerekem...Bélabá(a helyi guru)ősszeragasztgatta két lendkerék használható mágneseit melyet két hét türelmével lefaragott ismeretlen szerszámokkal,és fémragasztóval rőgzített póluskiválasztással a megfelelő helyekre.nem kért többet mint a ragasztó árát ...igyekeztem gavallér lenni mire közölte akkor a pancsi fúrás is fizetve van(Hegany kompressiója nem hagy nyugodni)lényeg a kawasaki lendkerék két órás suport köszörülés után nyerte el az eredeti méretét(szégyenlem ,kiegyensulyozás nélkül)legalább beszerelhető lett...alig vártam a tali óta álldogáló gépem életre kelését,megdöbbenve egy pőccintésre indult és ketyegett,sajnos a bizalmam elveszett igy piacra kerül a kendvenc első nyugati motorom....Jó volt menni vele érződik a több éve beletemetett munkám,viszont a bizalmam elveszett...Remélem a következő gazdiját szívesebben szolgálja."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Sziasztok!
Állítólag ez volt az utolsó igazán meleg őszi nap...Kihasználtam, mentem még vele még egy karikát...
Aztán jön a tél, amit utálok...
Egy kis konzerv az út végéről, mielőtt fájó szívvel leállítottam:
https://www.youtube.com/watch?v=QLxOpYg8FxM
- 6 likes
Komment
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemielőtt fájó szívvel leállítottam:
- 3 likes
Komment
-
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 7 likes
Komment
-
Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSomogyban voltam Csepeles márkatalálkozón
Ugyanez a hiány igaz a Danuviákra is. Börzéken a kiállítás részen 30 magyar motor közül 26 Pannónia, 2-2 Csepel és Danuvia. Berva-Panni-Tünde-Dongó nincs, esetleg eladósorban Dongó és Berva.Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2020 aug. 11, 20:56.
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseBörzéken a kiállítás részen 30 magyar motor közül 26 Pannónia, 2-2 Csepel és Danuvia. Berva-Panni-Tünde-Dongó nincs, esetleg eladósorban Dongó és Berva.
- 1 like
Komment
-
Pedig mennék én Csepellel, csak még finomítani kell a műszaki vizsgára. Ha az meglesz akkor majd kiderül milyen. De egy Simsonnál nem lehet nagyon lassabb, azokból meg van kint bőven ilyen alkalmakkor, és hétköznap is járnak velük nemcsak börzére. Ha azokkal ki lehet bírni akkor ezekkel is. Egy Berva az nekem hosszú távon nem lenne kedvező, de 40-50 km-es távolságra azért el lehetne vele gurulgatni ha jó. Ha nem akkor meg rendesen fel kell újítani, akár modern alkatrészekkel. Dongónál én úgy tudom, hogy főleg gyújtás problémák adódtak(más nagyon nem is tud elromlani rajta), látom már jó ideje, hogy Makón újra tekercselik a régi gyújtótekercseket erősebbre. Onnantól egy biciklis megfelelőjeként közlekedhetne a forgalomban. Városban lámpáknál, kereszteződéseknél kényelmetlen a megállás és az elindulás szempontjából. Ott legfeljebb ki kell kapcsolni a motort a hajtásból. Szerencsére azért a börzéket jellemzően nem városközpontokban tartják. A Tünde igen ritka, de nem egy ikerdugattyús Csepel 250, azért maradt néhány darab Tünde az elkészült pár ezerből, én csak azokat hiányolom. Egyet vagy kettőt, az nem sok megyénként.
- 2 likes
Komment
Komment